تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آلمان, اروپا

بهترین زمان سفر به هامبورگ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین زمان سفر به هامبورگ

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره  بهترین زمان سفر به هامبورگ ، سخن خواهیم گفت.

در ده سالهٔ گذشته هامبورگ بیشترین شاخص توسعه توریست در اروپا را دارا بوده‌است. در سال ۲۰۱۵ هامبورگ یکی از یازده مقصد مورد علاقه توریست‌ها در اروپا بوده‌است، در این سال در حدود ۱۲٬۶ میلیون نفر حداقل یک شب در هامبورگ اقامت داشته‌اند. هامبورگ یکی از شهرهای آلمان است که دارای هتل‌های پنج ستاره است.

هامبورگ دارای آب و هوای اقیانوسی است که تحت تأثیر اقیانوس اطلس است.

انرژی شگفت‌انگیز هامبورگ در همه‌چیز از هافن سیتی (HafenCity) در حال ظهور تا طراحی مدرن و شیک، زندگی شبانه پر از هیجان و غذاخوری‌های بازسازی‌شده، نمود پیدا کرده است. این شهر شمالی واقع در کشور آلمان  با وجود کانال‌های عبوری، رودخانه الب (Elbe) و احاطه‌کردن یک دریاچه، شهری پر از منابع آبی به‌شمار می‌آید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بهترین زمان سفر به هامبورگ

شما، بدون شک از تمام زیبایی‌های شهر هامبورگ لذت خواهید برد، اما باید بدانید این شهر بین‌المللی موزیکال، همچنین شامل کلوب‌های شبانه فوق‌العاده، مراکز خرید متعدد و بازارهای بی‌نظیر ماهی است. برای مسافرانی که به یک تعطیلات آلمانی علاقه‌مند هستند، ممکن است هامبورگ به علت وجود شهرهایی چون برلین، پایتخت آلمان و مونیخ، مرکز جشن اکتبر، اولین انتخاب نباشد؛ اما بر طبق گفته‌های بازدیدکنندگان بسیاری که به این شهر آمده‌اند، باید بدانید سفر به این بندرگاه پررونق، قطعا شما را شگفت‌زده و راضی خواهد کرد.

هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ

بهترین زمان سفر به هامبورگ بر اساس آب و هوا

هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ

بهترین زمان سفر به هامبورگ، در ماه‌های می تا سپتامبر (۱۱ اردیبهشت تا ۸ مهر) است، زمانی که آب و هوای شهر، گرم و مطلوب است. بهترین زمان سفر، به معنای افزایش قیمت‌های هتل‌ها و پروازهای پر از گردشگران است.

برای روبه‌رویی با جمعیت کمتر و قیمت‌های ارزان‌تر هتل‌ها (البته باید بدانید قیمت اتاق‌ها در طول سال، تقریبا ثابت است)، بهتر است در فصل پاییز به هامبورگ بیایید. بالاترین دمای میانگین در این زمان از سال، حدود ۱۰ تا ۱۵٫۶ درجه سانتی‌گراد است، اما مزایای سفر در این فصل به هامبورگ، ارزش این آب و هوای خنک و سرزنده را دارد.

بهترین زمان سفر به هامبورگ بر اساس فصول

فصل بهار و تابستان: ماه‌های می تا سپتامبر

هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ

ماه‌های می تا سپتامبر در شهر هامبورگ، فصل داغ گردشگری به‌شمار می‌آیند. بالاترین دمای این فصل، ۲۱ درجه سانتی‌گراد است و همین امر سفر در این زمان از سال را بسیار ایده‌آل می‌کند. البته باید بدانید احتمال بارش باران در این زمان، کمی بیشتر از تابستان است. اگر در این زمان از سال به هامبورگ می‌آیید، حتما از دو یا سه ماه قبل از سفر، هتل خود رار رزرو کنید.

فصل پاییز: ماه‌های اکتبر تا دسامبر (۹ مهر تا ۱۰ دی)

هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ

فصل پاییز ممکن است زمان مناسبی برای بازدید هامبورگ باشد، اگرچه برای سفر در این زمان، باید حتما لباس‌های گرم و مناسبی به همراه داشته باشید؛ زیرا دمای میانگین در این فصل از ۱٫۱- تا ۱۲٫۸ درجه سانتی‌گراد متغیر است. نکته مثبت این زمان برای سفر، رویارویی با گردشگران کمتر در سطح شهر است. تنها استثنای این موضوع، کریسمس است؛ زمانی که بازدیدکنندگان از مکانه‌ای بسیاری به هامبورگ می‌آیند تا از بازارهای جذاب کریسمس آن، دیدن کنند.

ماه‌های ژانویه تا آپریل (۱۱ دی تا ۱۰ اردیبهشت)

هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ

ماه‌های ژانویه و فوریه (۱۱ دی تا ۹ اسفند)، با وجود دمای میانگین در محدوده ۵٫۶- تا ۱٫۱- درجه سانتی‌گراد، فصل یخبندان هامبورگ را تشکیل می‌دهند. دما در ماه‌های مارچ و آپریل (۱۰ اسفند تا ۱۰ اردیبهشت) کمی بالاتر می‌رود، اما کماکان برای گردش در شهر، نیاز به ژاکت و کاپشن دارید.

این زمان از سال، فصل خلوت گردشگری در هامبورگ به شمار می‌آید و به همین علت، ممکن است ارزان‌تر شدن قیمت هتل‌ها را شاهد باشید. ما می‌گوییم شاید، زیرا در این زمان از سال سفرهای تجاری و بستن قراردادها نیز انجام می‌شود.

بهترین زمان سفر به هامبورگ بر اساس فستیوال‌ها و رویدادها

فستیوال‌ها و رویدادهای ماه‌های می تا سپتامبر

فستیوال دوکشتاین (Duckstein Festival)

هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ

فستیوال دوکشتاین هر ساله، به مدت چند روز در اواخر ماه جولای و اوایل ماه آگوست در هامبورگ، با برنامه‌های مختلف سرگرمی چون اجرای زنده موسیقی و غرفه‌های مختلف غذا، گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

شب‌های رومانتیک

هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ

شب‌های رومانتیک در ماه‌های جولای و آگوست در هامبورگ، رویایی واقعی در فصل تابستان است؛ زمانی که در عصرگاه سه روز متوالی، از جای جای شهر، نوای موسیقی کلاسیک و عاشقانه از نوازندگان خارق‌العاده به گوش می‌رسد.

هامبورگر دوم (Hamburg Dom)

هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ

هامبورگر دوم، شهربازی بزرگی است که هر سال در منطقه هیلینگنگسفلد (Heiligengeistfeld) در مرکز شهر هامبورگ در ماه‌های جولای و آگوست، برگزار می‌شود. با وجود برقرار بودن سه شهربازی در فصول بهار، پاییز (نوامبر تا دسامبر) و زمستان (مارچ تا آپریل)، هامبورگر دوم، بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین شهربازی در سراسر آلمان است و هر سال، حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده را به این شهر می‌کشاند. این شهربازی با آتش‌بازی‌های خیره‌کننده که از تمام شهر قابل مشاهده است، به مدت ۲۲ ساعت تمام چشم‌ها را به سمت خود جذب می‌کند.

هامبورگر دوم، بزرگ‌ترین فستیوال عمومی در شمال کشور آلمان است و شما می‌توانید در آنجا، نوستالژی، تفریح و هیجان را تجربه کنید.

فستیوال ریپربان (Reeperbahn Festival)

فستیوال ریپربان
بهترین زمان سفر به هامبورگ

فستیوال موسیقی ریپربان در اواخر ماه سپتامبر به مدت ۴ روز در هامبورگ برگزار می‌شود. این فستیوال با میزبانی از بیش از ۴۰۰ گروه و هنرمند از سراسر جهان، تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای موسیقی را به شما پیشنهاد می‌کند.

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل پاییز: ماه‌های اکتبر تا دسامبر

بازارهای کریسمس

هامبورگ
بهترین زمان سفر به هامبورگ

بازارهای کریسمس در ماه دسامبر در هامبورگ، از جمله جذابیت‌های گردشگری این شهر به‌شمار می‌آیند و هر سال، بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشانند.

بهترین زمان سفر به هامبورگ بر اساس هزینه هتل‌ها

هامبورگ

رتبه‌های هامبورگ

گزارش رتبه‌بندی مسافرت جهانی و اخبار یو.اس، براساس تجزیه و تحلیل نظرات کاربران و متخصصان است.

رتبه‌های هامبورگ به شرح زیر است:

  • هشتمین مقصد برتر تعطیلات تابستانی
  • ۱۱امین مقصد برتر تعطیلات خانوادگی تابستانی

هامبورگ؛ آب و هوا و اقلیم

هامبورگ

نمودار میانگین دما و بارش ماهیانه در هامبورگ

در ادامه، با جداولی از میانگین بارش و دما در ماه‌های مختلف سال و همچنین به تفکیک هفته‌های مختلف، به شما ارائه خواهیم کرد تا بهترین زمان سفر را به صورت دقیق، انتخاب کنید و چمدانی متناسب با زمان انتخابی خود ببندید.

 ماه  دما (سانتی‌گراد)  میزان بارش (سانتی‌متر)
ژانویه ۲٫۲ ۵٫۸
فوریه ۲٫۸ ۴٫۸
مارچ ۶٫۷ ۳٫۸
آپریل ۱۲٫۸ ۵٫۳
می ۱۷٫۸ ۵٫۶
ژوئن ۲۰٫۶ ۶٫۴
جولای ۲۲٫۸ ۸٫۴
آگوست ۲۲٫۲ ۸٫۱
سپتامبر ۱۸٫۹ ۶٫۱
اکتبر ۱۲٫۸ ۵٫۸
نوامبر ۷٫۲ ۵٫۶
دسامبر ۳٫۹ ۵٫۶

میانگین ماهیانه دما و بارش در هامبورگ

ماه هفته اول (دما و بارش) هفته دوم هفته سوم هفته چهارم
ژانویه ۱٫۸ سانتی‌گراد- ۵٫۸ سانتی‌متر ۱٫۴ سانتی‌گراد- ۵٫۷ سانتی‌متر ۰٫۹ سانتی‌گراد- ۵٫۷ سانتی‌متر ۰٫۵ سانتی‌گراد- ۵٫۶ سانتی‌متر
فوریه ۲٫۷ سانتی‌گراد- ۴٫۶ سانتی‌متر ۲٫۵ سانتی‌گراد- ۴٫۳ سانتی‌متر ۲٫۴ سانتی‌گراد- ۴٫۱ سانتی‌متر ۲٫۲ سانتی‌گراد- ۳٫۸ سانتی‌متر
مارچ ۵٫۷ سانتی‌گراد- ۳٫۶ سانتی‌متر ۴٫۸ سانتی‌گراد- ۳٫۳ سانتی‌متر ۳٫۸ سانتی‌گراد- ۳٫۱ سانتی‌متر ۲٫۸ سانتی‌گراد- ۲٫۸ سانتی‌متر
آپریل ۱۱٫۳ سانتی‌گراد- ۴٫۹ سانتی‌متر ۹٫۸ سانتی‌گراد- ۴٫۶ سانتی‌متر ۸٫۲ سانتی‌گراد- ۴٫۲ سانتی‌متر ۶٫۷ سانتی‌گراد- ۳٫۸ سانتی‌متر
می ۱۶٫۶ سانتی‌گراد- ۵٫۵ سانتی‌متر ۱۵٫۳ سانتی‌گراد- ۵٫۵ سانتی‌متر ۱۴٫۱ سانتی‌گراد- ۵٫۴ سانتی‌متر ۱۲٫۸ سانتی‌گراد- ۵٫۳ سانتی‌متر
ژوئن ۱۹٫۹ سانتی‌گراد- ۶٫۲ سانتی‌متر ۱۹٫۲ سانتی‌گراد- ۶ سانتی‌متر ۱۸٫۵ سانتی‌گراد- ۵٫۸ سانتی‌متر ۱۷٫۸ سانتی‌گراد- ۵٫۶ سانتی‌متر
جولای ۲۲٫۳ سانتی‌گراد- ۷٫۹ سانتی‌متر ۲۱٫۷ سانتی‌گراد- ۷٫۴ سانتی‌متر ۲۱٫۲ سانتی‌گراد- ۶٫۹ سانتی‌متر ۲۰٫۶ سانتی‌گراد- ۶٫۴ سانتی‌متر
آگوست ۲۲٫۱ سانتی‌گراد- ۸ سانتی‌متر ۲۱٫۹ سانتی‌گراد- ۸ سانتی‌متر ۲۱٫۸ سانتی‌گراد- ۷٫۹ سانتی‌متر ۲۱٫۶ سانتی‌گراد- ۷٫۸ سانتی‌متر
سپتامبر ۱۸٫۱ سانتی‌گراد- ۵٫۶ سانتی‌متر ۱۷٫۳ سانتی‌گراد- ۵٫۱ سانتی‌متر ۱۶٫۴ سانتی‌گراد- ۴٫۶ سانتی‌متر ۱۵٫۶ سانتی‌گراد- ۴٫۱ سانتی‌متر
اکتبر ۱۱٫۳ سانتی‌گراد- ۵٫۷ سانتی‌متر ۹٫۸ سانتی‌گراد- ۵٫۷ سانتی‌متر ۸٫۲ سانتی‌گراد- ۵٫۶ سانتی‌متر ۶٫۷ سانتی‌گراد- ۵٫۵ سانتی‌متر
نوامبر ۵٫۸ سانتی‌گراد- ۵٫۶ سانتی‌متر ۴٫۴ سانتی‌گراد- ۵٫۵ سانتی‌متر ۳ سانتی‌گراد- ۵٫۵ سانتی‌متر ۱٫۶ سانتی‌گراد- ۵٫۴ سانتی‌متر
دسامبر ۳٫۱ سانتی‌گراد- ۵٫۶ سانتی‌متر ۲٫۳ سانتی‌گراد- ۵٫۶ سانتی‌متر ۱٫۴ سانتی‌گراد- ۵٫۶ سانتی‌متر ۰٫۶ سانتی‌گراد- ۵٫۶ سانتی‌متر

میانگین هفتگی دما و بارش در هامبورگ

چه زمانی به هامبورگ برویم

ماه حداقل دمای میانگین حداکثر دمای میانگین حداقل دمای ثبت شده حداکثر دمای ثبت شده تعداد روزهای بارانی
ژانویه ۱- ۳ ۲۳- ۱۳ ۱۳
فوریه ۱- ۴ ۲۹- ۲۰ ۱۱
مارچ ۰ ۸ ۱۴- ۲۰ ۱۰
آپریل ۴ ۱۴ ۷- ۲۸ ۱۰
می ۸ ۱۹ ۵- ۳۱ ۱۰
ژوئن ۱۲ ۲۲ ۱ ۳۶ ۱۱
جولای ۱۴ ۲۳ ۳ ۳۴ ۱۲
آگوست ۱۳ ۲۳ ۳ ۳۷ ۱۱
سپتامبر ۱۱ ۲۰ ۱- ۳۱ ۱۰
اکتبر ۷ ۱۴ ۶- ۲۶ ۱۲
نوامبر ۴ ۸ ۸- ۱۶ ۱۳
دسامبر ۱ ۵ ۱۶- ۱۸ ۱۳

حداقل و حداکثر دما در هامبورگ

هزینه روزانه توریستی در هامبورگ

هزینه یک روز اقامت در هامبورگ حدودا ۱,۳۳۰,۰۰۰ تومان است. هزینه‌های تخمین زده شده برای یک نفر در یک روز شامل موارد زیر است:

۱. برانچ (وعده صبحانه که دیر خورده می‌شود و جای دو وعده ناهار و صبحانه است) در رستوران سه ستاره

۲. شام در رستوران سه ستاره

۳. یک شب اقامت در هتل سه ستاره

این هزینه‌ها بسته به این که در ماه‌های داغ سال یا کمتر توریستی به هامبورگ سفر می‌کنید، تغییر می‌کند. تخمین هزینه بالا در ماه‌های داغ در هامبورگ انجام شده است تا برای برنامه‌ریزی در سفر، به‌عنوان منبع از آن استفاده کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *