تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, متفرقه

جشنواره میلیون ها سایه عاشقانه در پاتایا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جشنواره میلیون ها سایه عاشقانه در پاتایا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره  جشنواره در پاتایا ، سخن خواهیم گفت.

 پاتایا شهر ساحلی کوچکی است در کشور تایلندکه در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد.

شهر پاتایا در فاصله ۱۶۵ کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

شهر پاتایا با بازدید بیش از ۵٫۵ میلیون توریست خارجی در سال، یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می‌آید. پاتایا به دلیل وجود،کاباره‌ها و انواع محلات تفریحات شبانه شهرت جهانی دارد.

خیابان واکینگ استریت از جمله جاذبه‌های گردشگری و تفریحات شبانه در پاتایا است.

جزیره مرجانی پای از دیگر مراکز تفریحی پاتایا است.

جشنواره در پاتایا

بانکوک – اداره‌ی گردشگری تایلند (TAT) تصمیم گرفته است که جشنواره‌ی امسال «بازار مسافرت تایلند به علاوه‌ی دروازه‌ای شگفت‌انگیز به سمت ناحیه‌ی رود ماکونگ عظیم» ۲۰۱۸ (+TTM) را در پاتایا و تحت عنوان «میلیون‌ها سایه‌ی عاشقانه»، در تاریخ ۱۳ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ در باشگاه قایقرانی «Ocean Marina» برگزار کند.

آقای یوتاساک سوپاسورن، مدیر TAT، گفت:

تایلند، مجموعه‌ی وسیعی از جاذبه‌های لازم برای سفرهای لوکس و عاشقانه دارد. این کشور دارای فرهنگ و تاریخ غنی، طبیعت فوق العاده، سواحل بکر، غذاهای فوق العاده، انواع متنوعی از امکانات مربوط به گردشگری و اقامتی به همراه پرسنل با تجربه و خدمات نوآورانه و مهم‌تر از همه، مردمی مهمان‌نواز است.

همه‌ی این عوامل در کنار هم باعث می‌شوند که تایلند، مقصدی عالی برای تحقق بخشیدن به رویاهای عاشقانه‌ی زوج‌ها باشد.

ابتکار عمل پاتایا برای بیشتر کردن فعالیت‌ها و جاذبه‌های جدید و بازآفرینی یا مدرن‌سازی موارد موجود باعث شده است که این کشور، نمونه‌ی خوبی از مفهوم نهفته در آخرین ایده‌ی ارتباطات TAT مبنی بر «پذیرش سایه‌های جدید» تایلند شگفت‌انگیز باشد. این ایده‌ی جدید گردشگران را تشویق می‌کند تا جنبه‌های مختلف تایلند مانند گردشگری غذا، هنر و صنایع دستی، فرهنگ و شیوه های منحصر به فرد زندگی را بکاوند و جاذبه‌های جدیدی را کشف کنند و جاذبه‌های موجود را از منظر جدیدی نگاه کنند.

تایلند
جشنواره در پاتایا

نمایشگاه امسال B2B بازگشتی به این تفرجگاه ساحلی تماشایی و مرور آن از سال ۲۰۰۱ است که این رویداد برای اولین بار در خارج از بانکوک برگزار شد و به اندازه‌ای گسترش یافت که کشورهای مستقل ماکونگ بزرگ را هم در بر بگیرد.

علاوه بر آن، این نمایشگاه در راستای استراتژی دورسازی صنعت گردشگری تایلند از بازارهای شلوغ و هدایت آن به سمت بازارهای مناسب، به ویژه مسافرانی که هزینه‌ی بیشتری خرج می‌کنند و اقامت طولانی‌تری دارند، برگزار می‌شود.

تورهای قبل و بعد از این نمایشگاه با تمرکز بر استان‌های رایونگ، چانتابوری، ترات و کشور همسایه‌ی کامبوج برگزار می‌شود که دارای مرزهای مشترک با استان ترات است و به راحتی می‌توان از طریق جاده و دریا به آن سفر کرد.

از خریداران و فروشندگان دعوت می‌شود که از ۱ مارچ تا ۱۰ آوریل ۲۰۱۸ به صورت آنلاین برای این رویداد ثبت نام کنند.

اداره‌ی TAT، آماده‌ی پذیرایی از ۳۰۰ مشتری بین المللی از بیش از ۶۰ کشور و ۳۰۰ فروشنده است. خریدارانی که در مقوله‌های سفر لوکس، ماه عسل، عروسی و تعطیلات عاشقانه تخصص دارند، در اولویت قرار دارند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *