تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا

رستوران های برتر سالزبورگ ، اتریش 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آشنایی با رستوران های برتر سالزبورگ کشور اتریش

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ درباره رستوران های برتر سالزبورگ سخن خواهیم گفت .

شهری با آوازه بلند در موسیقی و آهنگ که توسط رشته کوه های آلب احاطه شده است و یکی از زیباترین شهرهای اروپایی از نظر معماری به شمار می رود شهر سالزبورگ، اتریش است که چهرهای معروفی همچون موتزارت دارد. این شهر بخاطر داشتن مکانهای تاریخی و بی نظیر مقصد همیشگی مسافران و گردشگران از نقاط مختلف دنیا بوده است در این شهر رستوران های مختلف با تنوع قیمت و کیفیت وجود دارند که در این مقاله با آنها آشنا شوید.

رستوران های برتر سالزبورگ
رستوران های برتر سالزبورگ

زیرکلویرت (Zirkelwirt)

«زیرکلویرت» یک غذاخوری ساده با دکوراسیون و طراحی چوبی است. این غذاخوری اکثرا غذا‌های خانگی و سنتی درست می‌کند و منویی مخصوص دانشجویان نیز دارد.

یکی از غذا‌های بسیار محبوب اتریش، سوپ پیاز است و «زیرکلویرت» در آن تبحر دارد. پس از دیدار از موزه‌ها یا یک قدم زدن طولانی در باغ‌های سالزبورگ، این مکان ایده‌آل‌ترین جا برای صرف غذا است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

«زیرکلویرت» اخیرا فضای باز را نیز به غذاخوری خود اضافه کرده است.

رستوران های برتر سالزبورگ
رستوران های برتر سالزبورگ

پانوین (Pan E Vin)

منوی این رستوران به صورت فصلی تغییر می‌کند تا همیشه بهترین و تازه‌ترین مواد استفاده شود

«پانوین» در یک خانه‌ی قدیمی ۶۰۰ ساله قرار دارد. این رستوران کوچک ایتالیایی، غذا‌های محبوب کشورش را در یک مکان صمیمی و تنها با چند دست میز و صندلی طبخ می‌کند. این رستوران شیک، به اکثر سالن‌های کنسرت شهر نزدیک است.

سوپ گوجه‌ی آن همراه با گوشت و پاستای آن را حتما باید امتحان کنید. منوی «پانوین» هر فصل عوض می‌شود تا همیشه بهترین و تازه‌ترین مواد‌غذایی را به کار ببرد.

رستوران های برتر سالزبورگ
رستوران های برتر سالزبورگ

کافه آفرو (Cafe Afro)

در دکوراسیون این رستوران از وسایل دست دوم ساحلی استفاده شده است. وسایلی مثل دیوار‌های صورتی آلاچیق‌ها و صندلی‌های پروانه‌ای. این رستوران محیطی دوستانه دارد و از صبحانه تا شام غذا سرو می‌کند.

اکثر غذا‌های آن‌ گیاهی است و چندین غذای محلی از آفریقای جنوبی نیز دارد که به امتحان کردنش می‌ارزد.

رستوران های برتر سالزبورگ
رستوران های برتر سالزبورگ

گرین گاردن (Green Garden)

«گرین گاردن» یک رستوران برای گیاه‌خواران است. خدمتکاران این رستوران با رویی خوش و رفتار مناسب از مشتریان استقبال می‌کنند. این رستوران اهمیت زیادی به تولیدات کشاورزی و اورگانیک بودن محصولات می‌دهد و منوی آن به صورت فصلی تغییر می‌کند.

در «گرین گاردن» همیشه به دنبال اضافه کردن غذا‌های جدید به منوی خود هستند و سرو غذا را به زیبایی انجام می‌دهند تا مشتری تجربه‌ای خوب از غذا خوردن در این رستوران داشته باشد.

رستوران های برتر سالزبورگ، اتریش
رستوران های برتر سالزبورگ

شریمپز بار (Shrimps Bar)

میگو یکی از خوشمزه‌ترین مواد غذایی است که می‌توان از آن غذا‌های بسیاری را تهیه کرد. به همین دلیل «شریمپز بار» یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوست‌داران غذا‌های دریایی است. این رستوران ۳۰ سال سابقه‌ی کار دارد و به تازگی بازسازی شده است.

دیوار‌های به رنگ نارنجی و تابلو‌های هنری آن، باعث شده این مکان یکی از محبوب‌ترین‌ها برای صرف شام و ناهار در این شهر زیبا باشد.

رستوران های برتر سالزبورگ، اتریش
رستوران های برتر سالزبورگ

ام ۳۲ (M32)

در این رستوران مدرن و امروزی که با رنگ‌های خاص دکور شده است، مشتریان می‌توانند انواع غذا‌های فصلی لذیذ را تجربه کنند.

«ام ۳۲» دیوار شیشه‌ای بزرگی دارد که در روز باعث روشنایی کامل رستوران می‌شود. همچنین تراس آن، چشم‌اندازی بسیار زیبا از کوه‌های سالزبورگ ارائه می‌دهد.

رستوران های برتر سالزبورگ، اتریش
رستوران های برتر سالزبورگ

تراینگل (Triangle)

تمام مواد‌غذایی در این رستوران تازه هستند. در دیوار این رستوران عکس‌هایی از فستیوال‌های سالزبورگ دیده می‌شود. این رستوران بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند یک غذای ساده‌ی اتریشی را در یک مکان ساده و سنتی تجربه کنند.

این رستوران علاقه‌ی زیادی به تغییرات اقتصادی و محیط‌زیستی دارد و به همین دلیل مواد‌غذایی خود را از تولیدکنندگان به صورت خصوصی تهیه می‌کنند و اغلب خودشان سری به مزارع نیز می‌زنند.

ساراسترو (Sarastro)

این رستوران جذاب و زیبا که به سبک اتریشی – ایتالیایی ساخته شده است از شیشه‌های رنگی در دکوراسیون خود استفاده کرده که باعث روشنایی هر چه بیشتر این مکان می‌شود. «ساراسترو» تقریبا تازه تاسیس و نوپا است و محیطی زنده و خدمتکارانی دوستانه دارد. یکی از بهترین غذا‌های آن «پارمیزان ریسوتو» است. رستوران های برتر سالزبورگ، اتریش


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *