تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای مراکز خرید

مراکز خرید والنسیا | لذت خرید کردن در خیابان های اسپانیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مراکز خرید والنسیا

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول شما را با مراکز خرید والنسیا ، اسپانیا آشنا خواهیم کرد تا در هنگام سفر به این شهر از این مراکز خرید استفاده کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی مختصر با شهر والنسیا اسپانیا

سومین شهر بزرگ اسپانیا پس از مادرید و بارسلونا می باشد . این شهر سومین منطقه شهری بزرگ اسپانیا با جمعیت تقریبی ۱٫۷ تا ۲٫۳ میلیون نفر است. بندر والنسیا پنجمین بندر بزرگ اروپا و بزرگ ترین بندر مدیترانه می باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

والنسیا در ابتدا به عنوان یکی از مستعمرات روم تأسیس گردید. این شهر در ساحل شرقی شبه‌جزیره ایبری، در کنار رودخانه توریاو بالای خلیج والنسیا در دریای مدیترانه قرار دارد. والنسیا با دارا بودن تقریباً ۱۶۹ هکتار اراضی تاریخی، یکی از مراکز تاریخی بزرگ اسپانیا به حساب می‌آید، این میراث تاریخی و فرهنگی این شهر را به یکی از مقاصد محبوب گردشگران تبدیل کرده است.

از اماکن مشهور شهر والنسیا می توان به آثار تاریخی  کلیسای جامع اسپانیا، برج‌های سرانو، لونخا دلا سدا و شهر هنرها و علوم اشاره کرد.

 حال در کنار گردشگری و تفریحی از این شهر تنها چیزی که نمی توان از آن فرار کرد و جزء جدانشی هر سفری است خرید در بازارها و مراکز خرید در شهری که هستید و والنسیا نیز دارای مراکز خرید جالب، که در کنار رودخانه ها می باشد و دارای ساختمان های شیک و مدرن هستند.

Nuevo Centro

این مرکز خرید که نام آن به معنای مرکز جدید است در خیابان  Pio XII 2 در کنار رودخانه‌ی Turia واقع شده است. این مرکز، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید شهر است که فروشگاه‌ها و رستوران‌های بسیار بزرگی دارد. ساعت شروع به کار این مرکز ۱۰ صبح است و تا ۱۰ شب فعالیت می‌کند. این مرکز دو طبقه دارد و در یکی از آنها یک شعبه از دپارتمان استور El Corte Inglés در آن وجود دارد. در این فروشگاه، برندهای مختلفی گرد هم آمده‌اند که البته بسیاری از آنها مشهور در سطح بین‌المللی نیستند. در مجموع در والنسیا نسبت به شهرهایی چون مادرید و بارسلون تعداد فروشگاه‌های برندهای مشهور کمتر است. چون این دو شهر به عنوان پایتخت مد شناخته می‌شود.

برای رسیدن به این مرکز خرید می‌توانید از خط یک مترو استفاده کنید. دو خط اتوبوس هم به این مرکز می‌رسند.

مراکز خرید والنسیا
مراکز خرید والنسیا

مرکز خرید آکوا (Aqua)

مرکز خرید آرنا یکی از مراکز خرید شیک و مدرن در خیابان Menorca در نزدیکی دریا و در انتهای رودخانه‌ی توریا قرار دارد. این مجموعه مقابل شهر علوم و هنر والنسیا واقع شده است. این مرکز خرید، فروشگاه‌هایی دارد که رو به خیابان باز می‌شوند. این مجموعه علاوه بر فروشگاه‌ها، رستوران و سینما هم دارد. فروشگاه‌های گران‌قیمتی از برندهای مشهور دنیا هم در این مجموعه وجود دارند. در مجموع این منطقه از شهر یکی از گران‌ترین مناطق والنسیا است.

برای رسیدن به این مرکز می‌توانید از خط اتوبوس شماره ۳۵ استفاده کنید.

مرکز خرید آرنا (Arena)

مرکز خرید آرنا یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر است که در خیابان Santa Genoveva Torres قرار دارد. این مجموعه در شمال شهر واقع شده است. فروشگاه‌های متعددی بیرون از این مجموعه هم وجود دارد. استادیوم فوتبال لوانته در کنار این مجموعه قرار دارد. باشگاه لوانته بعد از والنسیا، دومین باشگاه فوتبال این شهر است.

برای اینکه به این مرکز برسید، می‌توانید از مترو و تراموا استفاده کنید. برای استفاده از مترو ایستگاه Machado پیاده شوید و اگر با تراموا می‌روید ایستگاه Levante UD پیاده شوید. علاوه بر این می‌توانید با خط اتوبوس شماره ۷۰ هم خود را به این مرکز برسانید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید این است که زیاد شلوغ نیست و به راحتی و بدون ازدحام گردشگران می‌توانید خرید کنید.

مراکز خرید والنسیا
مراکز خرید والنسیا

مرکز خرید El Saler  

این مرکز خرید هم در مقابل مرکز خرید آرنا واقع شده است. این مرکز خرید یک مجموعه‌ی تجاری ساده نیست و امکانات دیگری چون رستوران و سینما هم دارد. با استفاده از خط اتوبوس شماره ۹۵ می‌توانید خود را به این مرکز برسانید. این مرکز علاوه بر فضای داخلی، چند تراس هم دارد.

مرکز خرید گرن توریا (Gran Turia)

این مرکز خرید در خود والنسیا قرار ندارد. گرن توریا یک مجموعه‌ی تجاری در حومه‌ی والنسیا است و در نزدیکی یکی از ورودی‌های شهر Xirivella واقع شده است. با خط اتوبوس شماره ۷۲ می‌توانید خود را به این مجموعه برسانید.

مراکز خرید والنسیا
مراکز خرید والنسیا

MN4

مرکز تجاری MN4، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های متعدد است که در منطقه‌ی تجاری Alfafar قرار دارد. یکی از نقاط ضعف این مرکز تجاری این است که در والنسیا قرار ندارد. اگر این مشکل را ندیده بگیریم، این مرکز یکی از بهترین مراکز خریدی است که می‌توانید در والنسیا از آنها خرید کنید چون تعداد زیادی فروشگاه دارد و در آن می‌توانید انواع لباس، وسایل گوناگون، لوازم ورزشی را خریداری کنید. یک شعبه‌ی ایکیا هم در این مرکز وجود دارد. علاوه بر مراکز خرید، رستوران و سینما هم بخش دیگری از این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

این مجموعه دارای بخش‌های روباز و سرپوشیده است. برای اینکه خود را به این مرکز برسانید از خط اتوبوس ۱۸۳ استفاده کنید. اگر برای‌تان امکان‌پذیر است با ماشین شخصی به این مرکز بروید چون پارکینگ رایگان دارد.

مرکز تجاری Bonaire

این مجموعه‌ی تجاری یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید والنسیا است که فروشگاه‌های متعددی دارد. در واقع بهترین جا برای خرید در والنسیا است البته اگر پول داشته باشید! این مرکز در شهر کوچکی به نام Aldaia قرار دارد که این شهر فاصله‌ی بسیار کمی تا والنسیا دارد.

در این مجموعه هر آنچه که فکر کنید را می‌توانید پیدا کنید: فروشگاه، رستوران، تفریحات مختلف، پارکینگ رایگان، سینما و…

هم فضای سرپوشیده و هم فضای سرباز در این مرکز وجود دارد. تنها شعبه‌ی Primark والنسیا را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. علاوه بر این‌ها، یک بخش اوت لت هم در مجموعه وجود دارد که در آن می‌توانید انواع محصولات باکیفیت از برندهای معتبر را با تخفیف‌های فوق‌العاده بخرید. این تخفیف‌ها مختص ایام خاصی نیستند و در تمام طول سال می‌توانید از آنها بهره ببرید.

برای اینکه خودتان را به این مرکز برسانید از خط اتوبوس شماره ۱۶۰ استفاده کنید. با ماشین شخصی هم می‌توانید به این مجموعه سر بزنید. یک پیست اسکیت روی یخ هم در تمام طول سال در این مجموعه دایر است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *