تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر

مناسب ترین مقاصد سفر در مرداد ماه کجاست ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

معرفی مناسب ترین مقاصد سفر در مرداد ماه کجاست ؟

ایرانیان از قدیم به سفر و گردشگری علاقه مند بوده اند و با گذشت زمان و دسترسی راحت به شهرها و کشورها دامنه این سفرها گسترش پیداه کرده است .در این مقاله به معرفی مناسب ترین مقاصد گردشگری در مردادماه خواهیم پرداخت پس در ادامه با تاپ تراول همراه باشید

با توجه به گسترش روابط ایران با کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی و دیگر کشورها . شاهد گسترش سفرهای خارجی به کشورهای مختلف هستیم . از آنجا که صنعت گردشگری روز به روز گسترش پیدا می کند و قبل بیشتر مورد اهمیت خانواده ها قرار گرفته است . تعطیلات تابستانه بهترین فرصت برای سفرهای خانوادگی است در این مقاله به معرفی پربازدیدترین کشورها بپردازیم امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما کاربران قرار گیرد.

مناسب ترین مقاصد سفر
مناسب ترین مقاصد سفر

روسیه | مسکو | سن پترزبورگ

روسیه از جمله کشورهای تاریخی که با داشتن جاذبه‌های تاریخی ، بناهای باشکوه و طبیعت زیبا یکی از کشورهای مورد توجه گردشگرانمی باشد که پایتخت این کشور تاریخی ، شهر زیبایمسکو می باشد که بزرگترین شهر قاره اروپا نیز به حساب می آید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ایرانیان در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این کشور روسیه و شهرهای مسکو و سن پترزبورگ داشته اند .

یکی از پدیده‌های طبیعی منحصر به فرد روسیه که زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد پدیده شب‌های سفید است که در بسیاری از شهرهای آن اتفاق می‌افتد اما شکوه آن در سن پترزبورگ با زیبایی باورنکردنی که دارد متفاوت‌تر از بقیه شهرها است و در این روزها آن را به مکانی مورد توجه و درخشان تبدیل کرده است.

بنابراین بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا برای دیدن این پدیده به روسیه و سن پترزبورگ می‌روند؛ در این میان حضور ایرانی‌ها بیشتر از پیش به چشم می‌خورد .

مناسب ترین مقاصد سفر
مناسب ترین مقاصد سفر

مقالات بیشتر درباره روسیه بخوانید :

بلغارستان |صوفیه | وارنا

بلغارستان که در جنوب شرق اروپا قرار داد از طبیعت شگفت‌انگیز و فوق‌العاده‌ایبرخوردار است . با فرا رسیدن روزهای گرم‌تر سال و پدیدار شدن چشم‌اندازهای رنگارنگ، گردشگران بسیاری به این سرزمین سفر می‌کنند؛ که ایرانیان از کشورهای پرطرفدار این سرزمین، بخصوص در فصل تابستان هستند.

دو مقصد مهم گردشگری از نگاه ایرانیان در بلغارستان صوفیه و وارنا است. سفر به صوفیه، پایتخت بلغارستان و دیدن این شهر کاملا هیجان‌ انگیز است و شهری است با فرهنگ‌های مختلف که به سرعت به سمت امروزی شدن پیش می‌رود.

وارنا نیز به دلیل داشتن سواحل زیبا در تابستان مورد توجه بسیاری از گردشگران بخصوص ایرانیان است که می‌توانند تعطیلات تابستانه پرخاطره‌ای را با خانواده خود داشته باشند.

مناسب ترین مقاصد سفر
مناسب ترین مقاصد سفر

مقالات بیشتر درباره بلغارستان بخوانید :

ترکیه |آنتالیا | استانبول |و…

ترکیه که یکی از مقاصد محبوب ما ایرانیان است، به همین دلیل بسیاری از شهرها و مناطق آن مورد توجه گردشگران ایرانی بخصوص در فصلتابستان قرار گرفته است . پر بازدیدترین شهرهای آن در این ماه آنتالیا، استانبول و کوش آداسی است.

استانبول برای خیلی‌ها یک مقصد گردشگری رویایی و خاطره‌انگیز است. شهری که دقیقا در مرز اروپا، نقطه برخورد غرب و شرق با هم قرار گرفته است. دیدنی‌های این شهر با مراکز خرید فوق‌العاده‌ای که دارد آن را به شهر محبوب برای ایرانیان تبدیل کرده است.

کوش‌آداسی نیز یکی از پر طرفدارترین شهرهای بندری بخش مدیترانه‌ای ترکیه است که این شهر به خاطر سواحل و دریاهای بی‌نظیر و مراکز خرید با قیمت‌های مناسب مورد توجه ایرانیان است.

همچنین آنتالیا که دومین شهر پربازدید در ترکیه است با داشتن جاذبه‌های بسیار و اقامتگاه‌های ساحلی فوق‌العاده مقصد گردشگری ایرانیان بخصوص در مرداد ماه است.

مناسب ترین مقاصد سفر
مناسب ترین مقاصد سفر

مقالات بیشتر درباره ترکیه بخوانید :

 

 

تایلند |پاتایا | بانکوک | پوکت

تایلند از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جنوب شرق آسیا است که با جنگل‌های زیبا، سواحل آرام، غذاهای بی‌نظیر و قیمت‌های نسبتا ارزان پذیرای گردشگران بسیاری از جمله ایرانیان است.

دیدنی‌های بسیار زیادی در سه شهر پاتایا، بانکوک و پوکت وجود دارد که ایرانی‌ها با توجه به امکانات شهرها و علاقه‌مندی‌های خود این شهرها را برای سفر خود انتخاب می‌کنند.

بانکوک با داشتن زیبایی و جذابیت‌های خاص خود، پاتایا با ساحل‌های فوق‌العاده و بی‌نظیرش و پوکت با داشتن مکان‌هایی دنج برای رفع خستگی پربازدیدترین شهرهای تایلند در مرداد ماه برای ایرانیان بوده است

 

مقالات بیشتر درباره تای

مناسب ترین مقاصد سفر
مناسب ترین مقاصد سفر

لند بخوانید :

گرجستان |تفلیس |باتومی

گرجستان کشوری باستانی با تاریخی کهن است که امروزه به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است و یکی از مقاصد پربازدید ایرانیان در این سال‌ها بخصوص در تیر ماه بوده و بسیاری برای ماه‌های دیگر تابستان این کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند.

دو شهر مورد بازدید ایرانیان تفلیس و باتومی است که تفلیس، پایتخت گرجستان است و تلفیقی از آثار باستانی و زندگی شهری مدرن است بهمین دلیل اولین مقصد ایرانیان در این کشور است بعد از آن باتومی، شهری بندری است که به دلیل دریای تمیز و ساحل زیبای آن مورد علاقه ایرانیان است.

مناسب ترین مقاصد سفر
مناسب ترین مقاصد سفر

مقالات بیشتر درباره گرجستان بخوانید :

 

امارات | دبی

دبی امروزه بدون هیچ تردیدی یکی از قطب ‌های گردشگری مطرح در جهان است. شهری که فصل خاصی برای شلوغی خود نمی‌شناسد و در همه ماه‌های سال پر از گردشگر است.

این بندر ثروتمند که در پیرامون خلیج فارس قرار دارد با داشتن امکانات تفریحی فوق‌العاده و مراکز خرید منحصر به فرد با برندهای معروف جهانی یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان است که در بیشتر ماه‌های سال به آن سفر می‌کنند.

در تابستان به دلیل تعطیلات تابستانه فرصت مناسبی برای سفرهای خانوادگی در این شهر است و در مرداد ماه از مقاصد مهم گردشگری ایرانیان بوده است.

مناسب ترین مقاصد سفر
مناسب ترین مقاصد سفر

مقالات بیشتر درباره دبی بخوانید :


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *