تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تبریز

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آشنایی با هتل های تبریز | هتل های ستاره دار تبریز بیشتر بشناسید

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره هتل های تبریز سخن خواهیم گفت .

یکی از شهرهای صنعتی کشورمان که دارای قدمتی تاریخی می باشد و در دوران پادشاهی سلسله های مختلف همیشه بعنوان پایتخت و مورد توجه بوده است تبریز می باشد، این شهر که دارای بناها و مکانهای بی نظیر تاریخی می باشد یکی از میراث داران بزرگ ایران به شما می رود که بناهای تاریخی مهمی را در خود جای داده است . تبریز یکی از شهرهایی است که در سال 2018 بعنوان پایتخت گردگشری اسلامی انتخاب شده و از جمله شهرهای امن و سالم بوده ، که این امر در جذب گردگشر بسیار حائز اهمیت است و باعث توجه مسافران و گردشگران می شود.

کلیه این موارد دست به دست یکدیگر داده‌اند تا تبریز به یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ایران تبدیل شود و سالانه هزاران گردشگران داخلی و خارجی راهی این شهر شوند. البته از آنجایی‌که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سفر یافتن محل اقامت مناسب است، در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های لوکس تبریز خواهیم پرداخت. همچنین، با کلیک بر روی نام هر هتل به صفحه هر هتل در وب‌سایت کجارو هدایت شده و می‌توانید اطلاعات مفصل‌ترین در مورد هر هتل را مطالعه کنید.

 


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل های تبریز

هتل های تبریز

هتل کایا لاله پارک

هتل های تبریز
هتل های تبریز

هتل کایا لاله پارک را می‌توان به جرات یکی از لوکس‌ترین هتل‌‌های ایران نامید. این هتل شیک زیر مجموعه گروه هتل‌های کایا ترکیه است و مطابق به استاندارهای روز و بین المللی در یکی از بهترین مناطق تبریز احداث شده است. اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون تخت، مینی بار و حمام بوده و رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و خارجی را به مهمانان عرضه می‌کند.

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

همچنین، هتل کایا دارای انواع امکانات رفاهی از قبیل رستوران، کافی‌شاپ، سونا، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته و …. است. هتل کایا در کنار مرکز خرید لاله پارک و پارک جنگلی باغمیشه قرار دارد و به دلیل قرارگیری در جوار اتوبان پاسداران دسترسی به مناطق شهری از طریق آن آسان است.

آدرس: اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده

این هتل دارای ۵ ستاره و ۲۲۰ اتاق است.

امکانات هتل: آسانسور، کافی‌شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات پزشکی، استخر، سونا و جکوزی، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، سرویس بهداشتی ایرانی، روزنامه، رستوران، پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان

هتل پارس ائل‌ گلی

هتل های تبریز
هتل های تبریز

هتل پارس ائل‌گلی علاوه بر امکانات رفاهی لوکس نظیر رستوران گردان، استخرو …. از موقعیت جغرافیایی بسیار خوب و آب و هوایی عالی – به دلیل قرارگیری در کنار پارک ائل‌گلی – برخوردار است و میهمانان هتل می‌توانند برای گردش و ورزش صبحگاهی نیز پیاده فقط در عرض ۵ دقیقه به پارک دسترسی پیدا کنند.

هتل های تبریز
هتل های تبریز

همچنین، این هتل از جمله هتل‌های لوکس تبریز به شمار می‌رود که علاوه بر پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی برای برگزاری مراسم‌های مختلف و نیز کنفرانس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آدرس: جاده ائل‌گلی، جنب پارک گلی

این هتل دارای ۵ ستاره و ۱۸۰ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی‌نت، خودپرداز، آرایشگاه، فروشگاه، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، آژانس مسافرتی، سونای خشک، روزنامه، سونا، سرویس اتاق، رستوران، پارکینگ

هتل شهریار

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

هتل شهریار یکی دیگر از هتلهای لوکس تبریز است که در منطقه خوش آب و هوای ائل‌گلی واقع شده و از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. در این هتل علاوه بر امکانات رفاهی نظیر رستوران، سالن‌های مختلف برای برگزاری کنفرانس و مراسم‌های مختلف و … دارای برنامه‌های تفریحی متنوعی نظیر اجرای موسیقی زنده در لابی هتل برای سرگرمی مهمانان است.

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

همچنین، از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد این هتل می‌توان به تمیزی و دکوراسیون خاص اتاق‌های هتل اشاره کرد که نشانگر تلاش کارکنان هتل در جلب رضایت مسافران است.

آدرس: ابتدای جاده ائل‌گلی

این هتل دارای ۵ ستاره و ۱۷۴ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی‌نت، خودپرداز، آرایشگاه، فروشگاه، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، آژانس مسافرتی، سونا خشک، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران و پارکینگ

هتل صخره‌ ای لاله کندوان

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

هتل صخره‌ای لاله کندوان سومین هتل صخره‌ای جهان است. کلیه اتاق‌های این هتل منحصربفرد در دل کوه تراشیده شده‌اند که این ویژگی برگرفته از سبک خانه‌های روستای کندوان است. این هتل و خانه‌های روستا سوژه بسیار جالبی برای عکاسان و گردشگران داخلی و خارجی است و تجربه‌ای جالب و خاص از زندگی در دل طبیعت را برای مسافران به ارمغان دارد.

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

آدرس: اسکو، دهکده توریستی کندوان

این هتل دارای ۵ ستاره و ۴۰ اتاق است.

امکانات: لابی، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، سونا و جکوزی، اعلام حریق، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، خدمات تور، آژانس مسافرتی، سرویس اتاق، رستوران، پارکینگ

هتل بین المللی تبریز

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

هتل بین المللی تبریز یکی از هتل‌‌های قدیمی تبریز است که با وجود مرمت و بازسازی‌های انجام گرفته همچنان جایگاه خود را به عنوان یکی از هتل‌های لوکس شهر تا به امروز حفظ کرده است. هتل تبریز در یکی از نقاط پررفت و آمد شهر قرار دارد و از اینرو، دسترسی به بخش‌های مختلف شهر و نیز شبکه حمل و نقل عمومی بسیار آسان است.

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

همچنین، اتاق‌های هتل مجهز به امکانات رفاهی مختلف نظیر سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام، تلویزیون و … بوده و مسافران برای صرف غذا می‌توانند به رستوران و کافی‌شاپ هتل مراجعه نمایند.

آدرس : خیابان امام، مابین چهاراه آبرسان و فلکه دانشگاه

این هتل دارای ۴ ستاره و ۱۳۵ اتاق است.

امکانات : لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، لاندری، استخر، اعلام حریق، خودپرداز، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران، پارکینگ

هتل گسترش تبریز

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

هتل گسترش یکی دیگر از هتل‌های لوکس و باسابقه تبریز است که به ترتیب در سال ۱۳۸۴ مورد بازسازی قرار گرفته و در سال ۱۳۸۹ نیز فاز جدید مجموعه به همراه امکانات رفاهی مدرن مطابق با آخرین استاندارهای جهانی به بهره‌برداری رسیده است. ساختمان ۱۳ طبقه این هتل در نبش چهارراه آبرسان – یکی از شاهراه‌های شهری – قرار دارد و به لحاظ دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی از موقعیت خوبی برخوردار است.

همچنین، مراکز خرید و رستوران‌های گوناگون در اطراف این هتل قرار دارند و مهمانان می‌توانند برای خرید و گردش حتی بصورت پیاده به آن‌ها مراجعه کنند.

آدرس : چهارراه آبرسان

این هتل دارای ۴ ستاره و دارای ۱۲۰ اتاق است.

امکانات: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی‌نت، آرایشگاه، فروشگاه، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، سونا خشک، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران، پارکینگ

هتل پتروشیمی تبریز

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

هتل پتروشیمی یکی دیگر از اقامتگاه‌های خوب تبریز است که در منطقه‌ای عالی، از نظر آب و هوایی و رفت و آمد، قرار دارد. در این هتل کلیه امکانات رفاهی از قبیل رستوران‌های سنتی و مدرن و استخر و … برای تفریح و سرگرمی مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید

آدرس: بلوار استاد شهریار، جنب پارک باغلارباغی

این هتل دارای ۴ ستاره و ۲۶ اتاق است.

امکانات: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی‌نت، خودپرداز، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، رستوران، پارکینگ

هتل آپارتمان بهبود

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

هتل آپارتمان بهبود یکی از جدیدترین هتل‌های تبریز است که تقریبا در مرکز شهر قرار دارد. اتاق‌های هتل مجهز به امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، حمام و … بوده و مسافران می‌توانند برای صرف غذا به رستوران هتل مراجعه کنند. همچنین، به دلیل موقعیت هتل مهمانا می‌توانند از بناهای تاریخی و فرهنگی واقع در این منطقه مانند موزه استاد شهریار، موزه آذربایجان، کاخ موزه شهرداری، مسجد کبود، بازار بزرگ تبریز و …. بازدید کنند.

هتل‌ های شیک و لوکس تبریز را بشناسید
هتل های تبریز

این هتل دارای ۴ ستاره و ۲۴ اتاق است.

آدرس: میدان ساعت، خیابان ارتش جنوبی، بالاتر از چهارراه باغشمال، کوچه شعار

امکانات: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، لاندری، اعلام حریق، فروشگاه، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران، پارکینگ


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *