تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول, راهنمای سفر, معرفی هتل

هتل های ستاره دار استانبول از دید گردشگران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

 استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است. استانبول تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می‌کند و تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا بهترین هتل های ستاره دار استانبول را مورد معرفی و بررسی قرار دهیم پس اگر برنامه سفر به این شهر و بازدید از جاهای دیدنی استانبول را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

استانبول یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان مخصوصا از ایران به شهر سفر می کنند این شهر دارای هتل های زیادی می باشد و گردشگران انتخاب های زیادی دارند اما اکثر گردشگران دنبال یک هتل شیک و ارزان قیمت هستند تا یک سفر ارزان قیمت داشته باشنددر این مقاله ما شما را با هتل های استانبول آشنا میکنیم تا یک سفر شگفت انگیز و ارزان قیمت داشته باشید پس با ما همراه شوید.

هتل های ستاره دار استانبول


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل های ستاره دار استانبول

استانبول هتل‌های بزرگ، باشکوه و با قیمت‌های مناسب دارد. برای این که در سفر به ترکیه و استانبول بتوانید از میان هزاران هتل ترکیه این شهر گزینه‌های مناسب را راحت‌تر انتخاب کنید، ما به شما کمک می‌کنیم.

۱. کلرین گلدن هورن (The Clarion Golden Horn Hotel)

این هتل در منطقه‌ بیوگلو استانبول قرار گرفته و تنها ۷ کیلومتر با میدان تکسیم فاصله دارد. منطقه‌ بیوگلو به عنوان یکی از بهترین مکان‌های استانبول برای گردشگران شناخته می‌شود.

کلرین گلدن هورن هتل مجهز به سالن بدنسازی است و محلی برای اجاره‌ی دوچرخه دارد. اینترنت WiFi در سراسر هتل رایگان است.اتاق‌های زیبای هتل نورگیراند و سیستم تهویه‌ بسیار مناسبی دارند. تمامی اتاق‌ها دارای تلوزیون صفحه‌تخت ۴۲ اینچی، گاو‌صندوق و تخت خوابی بزرگ و باکیفیت‌اند. بعضی از اتاق‌های این هتل بالکنی زیبا با منظره‌ای وسیع دارند.

هتل های ستاره دار استانبول
هتل های ستاره دار استانبول

اگر به‌دنبال سفری هیجان‌انگیز با اتومبیل شخصی خود هستید، این هتل پذیرای اتومبیل‌های شما هم هست.

نگران تبدیل ارز نباشید، می‌توانید از امکانات تبدیل ارز در واحد صرافی گلدن هورن هتل استفاده کنید.

هتل های ستاره دار استانبول

صبحانه به شکل بوفه ارائه می‌شود. اما در صورت درخواست می‌توانید در اتاق هم صبحانه را میل کنید. در رستوران هتل غذاهای ترکی، بین‌المللی و غذای مخصوص کودک سرو می‌شود و حتی می‌توانید سفارش غذاهای رژیمی هم بدهید.

هتل های ستاره دار استانبول

از هتل تا مسجدایوب سلطان فقط ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. و اگر هوس پیاده روی کنید، در کمتر از ۵ دقیقه به پارک مینیاتورک می‌رسید فاصله‌ هتل تا فرودگاه آتاتورک هم چیزی حدود ۲۲ کیلومتر است.

از ویژگی‌های خوب هتل این است که برای معلولین مناسب‌سازی شده است. و در آخر خوب است بدانید که این هتل اجازه‌ی ورود به حیوانات خانگی نمی‌دهد.

۲. هتل سیتی لافت (CityLoft Hotel Ataşehir)

هتل های ستاره دار استانبول

هتل سیتی لافت در ۱۵ کیلومتری پل بوسفروس (Bosphorus) قرار گرفته‌ است. از این هتل می توانید منظره‌ زیبایی از استانبول را ببینید و از امکاناتی هم‌چون باشگاه ورزشی، سونا، ماساژ و هم چنین WiFi رایگان در سراسر هتل استفاده کنید.

هتل های ستاره دار استانبول

در هر اتاق یک تلویزیون صفحه‌تخت، کتری‌برقی و حوله‌تنی وجود دارد. هم‌چنین در بعضی از اتاق‌ها یک کاناپه راحتی هم وجود دارد.

می توانید هر صبح، صبحانه را در رستوران بوفه هتل میل کنید که داری سالن داخلی و خارجی است. اگر سالن خارجی را ترجیح می‌دهید می‌توانید از بالکن زیبای رستوران جزیره‌ پرنس و شهر استانبول را زیر پای خود ببینید. در منوی غذایی این رستوران تعدادی غذاهای بین‌المللی هم وجود دارد.

هتل های ستاره دار استانبول

خدماتی همچون خشکشویی، اتوبخار و کرایه‌ی اتومبیل در هتل ارائه می‌شود.

سیتی‌لافت هتل ۴ کیلومتر با مرکز خرید پالادیوم و ۲ کیلومتر با مرکز خرید برندیوم فاصله دارد. خیابان معروف بغداد که مرکز برندهای معروف است در ۱۱ کیلومتری هتل قرار دارد. از هتل تا برج‌های میدن ۱۴ کیلومتر و تا فرودگاه سبیها گوکن ۲۴ کیلومتر راه است.

اگر اتومبیل همراه دارید، می‌توانید از پاریکینگ رایگان هتل استفاده کنید و برای استفاده از پارکینگ احتیاجی به هماهنگی قبلی نیست.

در این هتل هم حیوانات خانگی اجازه‌ی ورود ندارند.

۳. هتل گلدن وی (Hotel Golden Way Giyimkent)

هتل های ستاره دار استانبول

یکی دیگر از هتل‌های منتخب، هتل گلدن‌وی است که در منطقه‌ی اسنلر استانبول قرار دارد. فاصله‌ هتل تا فرودگاه آتاتورک ۱۷ دقیقه و تا ترمینال اتوبوسرانی اسنلر ۹ دقیقه راه است. این هتل از سیستم تهویه‌ مناسب، بالکن، مینی بار و WiFi و پارکینگ رایگان برخوردار است.

هتل های ستاره دار استانبول

می‌توانید به باشگاه ورزشی بروید؛ بیلیارد، دارت، دوچرخه سواری کنید و یا سری به کتابخانه‌ هتل بزنید و ساعاتی را به مطالعه بگذرانید.

هتل امکانات تبدیل ارز هم ارائه می‌دهد. برای خشکشویی و اتوبخار باید هزینه‌ای جدا پرداخت کنید.

هتل های ستاره دار استانبول

به هنگام صرف صبحانه می‌توانید از خوردن یک فنجان قهوه با انواعی از کیک‌ها، پای‌ها، بیسکویت و ساندویچ‌های متنوع لذت ببرید.

هتل های ستاره دار استانبول

گلدن وی سرویس شاتل هم به مهمانان خود برای رفت‌وآمد به فرودگاه آتاتورک، ترمینال اتوبوس اسلنر، استادیوم المپیک آتاتورک و تعدادی از مراکز خرید هم‌چون مرکز‌خرید استانبول ارائه می‌دهد.

هتل های ستاره دار استانبول

این هتل می‌تواند بهترین انتخاب برای مسافرانی باشد که به قصد خرید و بازدید از مکان‌های تاریخی به استانبول می‌روند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *