تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دیدنی های استانبول

کاراکوی | یکی از زیباترین محله ها در استانبول 

 کاراکوی استانبول

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با محله کاراکوی ، یکی از زیباترین محله های استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید.


ییشنهاد خرید بلیط هواییما :

اگر کلمه خرید بلیط هواپیما را در گوگل جستجو کنید وب سایتهای زیادی را مشاهده میکنید که در این زمینه خدمات ارائه میدهند ولی پیشنهاد ما به شما رزرو بلیط هواپیما برای مسیرهای تهران استانبول و پرواز تهران دبی و سایر کشورها رزرو بلیط از سایت اسنپ تریپ است به دلیل اینکه بهترین قیمت پروازها و خدمات را در کنار پشیبانی 24 ساعت ارائه میدهد.


استانبول شهری زیبا ، با آثار فرهنگی بسیار غنی. هر گوشه ای از این شهر رنگارنگ زیبایی خاص خود را دارد و در هر محله شما رنگ های مختلف، کافه های دنج و زیبا و مکان های تاریخی بی نظیر را خواهید یافت.بدون شک محله کاراکوی (Karaköy) یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین محله های استانبول است که گردشگران زیادی تمایل دارند تا بعد از رزرو تور ترکیه و رسیدن به شهر استانبول از این محله دیدن کنند. و هر روز توریست های زیادی علاوه بر خود مردم محلی در این محله پرسه می زنند.

محله کاراکوی استانبول

محله کاراکوی دقیقا در کنار آب و یکی از بندرگاه های مهم سابق قرار دارد. کاراکوی رو به زوال بود تا اینکه حدودا در سال 2012 شروع به تبدیل شدن به یکی از مهمترین نقاط شهر کرد.اکنون نماهای تاریخی خریداری و یک به یک بازسازی می شوند تا به کافه ها و رستوران ها و بوتیک های مرسوم، تبدیل شوند. در آخر هفته ها، محله کاراکوی پر از مردم محلی و گردشگران سرگردان است که از محبوبیت این منطقه شنیده اند.

محله کاراکوی استانبول

امکانات و بخش‌های محله کاراکوی استانبول

برج گالاتا

این برج که به‌عنوان یکی از مکان‌های حفاظتی در محله کاراکوی استانبول بوده است، پلکانی بسیار طویل و یک طبقه‌ی فوقانی دارد.در بالای برج گالاتا و حول آن، یک تراس با دوربین‌های دیده بانی برای بازدیدکنندگان و گردشگران وجود دارد تا بتوانند یک نمای کلی از بندر کاراکوی و شهر استانبول را داشته باشند.همچنین در این طبقه یک رستوران سنتی وجود دارد که شما می‌توانید خود را به یک چای ترک به همراه منظره‌ای عالی از شهر دعوت کنید. و با پوشیدن لباس محلی ترکیه عکس یادگاری بگیرید.

محله کاراکوی استانبول

رستوران‌ها و کافه‌های محلی

اگر در کوچه و پس کوچه‌های محله کاراکوی استانبول قدم بزنید خواهید دید که کافه‌ها و رستوران‌های کوچک محلی در همه جا به چشم می‌خورند. مغازه‌های کوچکی که میز و صندلی‌هایی در کوچه چیده‌اند و چای و غذای ترک سرو می‌کنند.همچنین یک مکان محبوب برای غذا خوردن به‌خصوص غذاهای ترکی و غذاهای دریایی، بورک، باقلوا و دسرهای ترک در پایین پل گالاتا وجود دارد، که تمامی گردشگران محلی و توریست‌های خارجی را جذب می‌کند.

محله کاراکوی استانبول

یکی از اولین مکان هایی که در اینجا باز شد کافه کاراباتاک (Karabatak Café) بود و بهترین رستوران آن که قابل تحسین است، رستوران کاراکوی لوکانتاسی (Karaköy Lokantası) است که رای شام خوردن در آن حتما باید از قبل رزرو انجام دهید.

محله کاراکوی استانبول

کلیساها، مسجد و کنیسه‌ها

از آنجایی که محله کاراکوی استانبول یک بافت بسیار قدیمی و تاریخی و سکنه‌ای از ادیان مختلف داشته است، مکان‌هایی که محل عبادت این ادیان بوده و در طول تاریخ به‌جا مانده و در این منطقه تبدیل به مراکز تاریخی و دیدنی بسیاری شده‌اند.

محله کاراکوی استانبول

چگونه به محله کاراکوی استانبول برویم؟

از انتهای خیابان استقلال و از ایستگاه Tunel سوارFunicular F2  شوید و در ایستگاه کاراکوی Karakoy پیاده شوید.اگر در منطقه تاریخی سلطان احمد و امینونو و یا آکسارای و لاللی هستید از نزدیک ترین ایستگاه سوار ترم Tram T1 شوید  و در ایستگاه کاراکوی از آن پیاده شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *