تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, چالوس, مازندران

بهترین رستوران های جاده چالوس | Chalus Road 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران های جاده چالوس

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران بهترین رستوران های جاده چالوس را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جادبه های این جاده معروف محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

جاده چالوس یکی از معروف ترین جاده های ایران، است که از شهر کرج در استان البرز آغاز خواهد شد و در نهایت به شهر چالوس در مازندران می رسد. این جاده یکی از باصفاترین و به اعتقاد بسیاری یکی از زیباترین جاده های جهان است و با طبیعت سرسبز و زیبا و رستوران ها و کافه های گوناگونی که در طول مسیر موجود است. در این مطلب می خواهیم بهترین رستوران های جاده چالوس را به شما معرفی کنیم که غذاهای خوشمزه ایرانی و غذاهای شمالی خوشمزه را در محیطی باصفا و خوش آب و هوا به مشتریان ارائه می کنند و طرفداران زیادی دارند.


پیشنهاد محل اقامت :

اگر نمی‌دانید بهترین هتل چالوس و نمک آبرود کدام هتل‌ ها هستند، کافی است وارد سایت علی بابا شوید. با یک جست‌ و جوی کوتاه میان هتل‌ های این منطقه می‌توانید بهترین مراکز اقامتی را ببینید و انتخاب کنید. هتل‌ های کاخ امیران، ملک و نارین از جمله بهترین هتل‌ های چالوس هستند که با امکانات و قیمت‌های متفاوت وجود دارند. در نمک آبرود چالوس نیز می‌توانید هتل ونوس پلاس و پارسیان آزادی خزر را انتخاب کنید و از اقامت در آنجا لذت ببرید.

 


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران میرزایی

یکی از غذاخوری های قدیمی و معروف جاده چالوس، رستوران میرزایی است. می توانید روی تخت های باصفای کنار رودخانه بنشینید، یا میزهای درون سالن را انتخاب نمایید. در میرزایی انواع کباب و غذاهای ایرانی سرو خواهد شد و همه ی غذاها خوش مزه هستند. رستوران میرزایی از 12 ظهر تا 12 شب پذیرای مهمانانش است.

نشانی: کیلومتر 7 جاده چالوس

تلفن: 02635353655

بهترین رستوران های جاده چالوس
بهترین رستوران های جاده چالوس

رستوران لاله

لاله رستورانی ایرانی – فرنگی در ابتدای جاده چالوس است. در صورتی که نمی خواهید مسافت زیادی در جاده چالوس طی نمایید، همان ابتدای جاده ی کرج – چالوس رستوران لاله را خواهید دید.

پیشنهاد ما این است که صبح اول وقت به دل جاده بزنید و صبحانه را در لاله میل نمایید. از ساعت 7:30 تا 11 صبحانه سرو خواهد شد. در منوی صبحانه از املت و عدسی تا سرشیر و سوسیس – تخم مرغ پیدا خواهد شد.

غذای اصلی رستوران لاله متنوع و خوش مزه است.انواع کباب، انواع طعم های جوجه، ماهی و دیزی سرو خواهد شد.پس از غذا می توانید کماکان که از صدای رودخانه لذت می برید، از کافه نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی یا آب میوه سفارش دهید.

نشانی: کیلومتر 7 جاده چالوس

تلفن: 02632280659

رستوران ارکیده

صفای جاده چالوس را در رستوران ارکیده احساس می نمایید. کافی است روی یکی از تخت های کنار رودخانه بنشینید و از منوی غذاهای ایرانی یا دریایی ارکیده، یک گزینه ی خوش عطر و مزه را سفارش بدهید. ارکیده سالن سرپوشیده و فضای بازی کودک دارد و در صورتی که شانس با شما یار باشد و پارکینگ رستوران جای خالی داشته باشد، می توانید ماشین را در حیاط رستوران پارک نمایید.

شب های تعطیل ممکن است برای خالی شدن تخت منتظر بمانید یا پس از صرف غذا نتوانید مدت بیشتری بنشینید. باقالی پلو، ماهی قزل آلا و شیشلیک ارکیده را پیشنهاد می کنیم. ارکیده از 11:30 تا نیمه شب باز است.

نشانی: کیلومتر 12 جاده چالوس

تلفن: 02635353535

بهترین رستوران های جاده چالوس
بهترین رستوران های جاده چالوس

رستوران وینه جاده چالوس

رستوران وینه از قدیمی های جاده چالوس است که فضای بسیار دلچسبی دارد. روی تخت که بنشینید، رودخانه از کنار شما می گذرد و منظره ی آبشار مقابل شما است.

آلاچیق ها در زمستان گرم هستند و هر جا را برای نشستن انتخاب نمایید، چشم انداز دلپذیر را خواهید داشت. وینه پارکینگ دارد تا نگران جای پارک هم نباشید.

انواع کباب، دیزی، ماهی، میگو، استیک و جوجه در وینه نوروزی سرو خواهد شد. ما که بختیاری و باقالی پلو را پیشنهاد می کنیم. در صورتی که تصمیم گرفتید صبح راهی جاده چالوس شوید، می توانید صبحانه را در وینه میل نمایید.

نشانی: کیلومتر 12 جاده چالوس

تلفن: 02635353593

دیزی سرای هیمه

هیمه فضای سنتی دارد که لذت خوردن دیزی را دوچندان می کند. پس از دیزی می توانید چای نبات سفارش دهید که حسابی می چسبد. از پنجره ی هیمه، رودخانه و تخت های رستوران ارکیده دیده می شوند.

نشانی: کیلومتر 12 جاده چالوس

تلفن: 02635354085

رستوران یوسف جاده چالوس

رستوران یوسف یکی دیگر از رستوران های باصفای جاده چالوس است که با داشتن محیط بزرگ و دلباز و خوراکی های خوشمزه  گزینه ای خوب برای صرف غذا و لذت بردن از طبیعت است.

یوسف علاوه بر فضای وی آی پی و سالن سرپوشیده، آلاچیق های مجزا دارد. آلاچیق ها سیستم گرمایش، سرمایش و پخش موسیقی دارند. این رستوران از 12 ظهر تا نیمه شب باز است.

منوی آن شامل انواع کباب و جوجه است و اصلا در حال و هوای دل انگیز جاده چالوس چه چیزی بهتر از کباب و جوجه؟ پس از صرف غذا با کیک و چای از خودتان پذیرایی نمایید.

نشانی: کیلومتر 6 جاده چالوس

تلفن: 02632280787

بهترین رستوران های جاده چالوس
بهترین رستوران های جاده چالوس

آشکده کندوان

مسافر جاده چالوس که باشید، درست قبل از ورود به تونل کندوان، با چندین رستوران کنار هم با نام ها و منوی مشابه روبرو خواهید شد. یکی از این رستوران ها آشکده ی کندوان است.

هزینه ی خورد و خوراک شما در این رستوران اصلا بالا نیست. درواقع چند رستوران کنار هم کندوان تنها گزینه های نسبتا ارزان در میان رستوران های جاده چالوس هستند.

منو شامل آش رشته، آش دوغ، عدسی، لوبیاچیتی، میرزاقاسمی، کشک بادمجان، سیب زمینی سرخ کرده و این گونه غذاها است. توقع فضای آرامش قسمت یا چیدمان لوکس نداشته باشید؛ اما طعم غذاهای هیزمی را دوست خواهید داشت.

نشانی: جاده چالوس، پیش از تونل کندوان

تلفن: 026335283006رستوران های جاده چالوس


مقالات بیشتر بخوانید:


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *