تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, چین

آشنایی با پل معلق چین 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به پل معلق چین

چین یکی از کشورهای پهناور جهان و پر جمعیت ترین کشور دنبا است که داری مکان های گردشگری و دیدنی زیادی است از جمله استپ‌ های جنگلی و بیابان‌ هایی چون گبی و تکله‌ مکان در ناحیهٔ خشک شمالی نزدیک به مغولستان و سیبری ِ روسیه گرفته تا جنگل‌ های زیرگرمسیری در سرزمین‌های مرطوب جنوبی نزدیک به ویتنام، لائوس و برمه. مناطق غربی کشور ناهموار است و رشته‌کوه‌ های هیمالیا و تیان شان مرز طبیعی آن را با هند و آسیای میانه ترسیم می‌کنند شاید یکی از مکان های دیدنی در این کشور پل معلق چین باشد که روی آب  قرار دارد و هر ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان به این پل معلق سر میزند

پل معلق چین

این بار مسئولین این کشور پرجمعیت آسیایی، دست به یک شگفتی زده و یک جاذبه‌ی گردشگری هیجان‌انگیز، رویایی، بسیار زیبا و تماشایی را آن هم روی آب، ایجاد کرده است.

«Shiziguan»، منطقه‌ای است بسیار خوش‌منظره و تماشایی که در شهرستان «southwestern» و در جنوب غربی استان «هوبئی» یا «هوبی» (Hubei)، که یکی از استان‌های مرکزی در کشور چین محسوب می‌شود، قرار دارد. مسئولین این منطقه از چین، اخیرا از یکی از جاذبه‌های گردشگری و توریستی در این مکان، پرده‌برداری کرده‌اند که در نوع خود بسیار جالب و شگفت‌انگیز است. این جاذبه‌ی دوست‌داشتنی، یک پل معلق جدید است که روی رودخانه‌ی بسیار زیبا با آب‌های پرنور و شفاف ساخته شده است.

china-suspension-bridge
china-suspension-bridge

مردم می‌توانند از روی این پل طویل که برابر با ۵۰۰ متر است، عبور کنند و در حین گذر از آن، چشم‌اندازی خارق‌العاده را از فضای سرسبز و تماشایی اطراف رودخانه و درخشش قطرات آب رودخانه که همانند الماسی بی‌نظیر می‌درخشد، مشاهده کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
پل معلق چین
پل معلق چین

از نکات جالب و تحسین‌برانگیز در این نوع جاذبه‌ی شگفت‌انگیز، می‌توان به گذر از قسمتی از یک دره‌ی بسیار زیبا اشاره کرد که عابران هنگام رد شدن از روی پل، می‌توانند زیبایی‌های این دره‌ی فوق‌العاده را ببینند.

پل معلق چین
پل معلق چین

جالب است بدانید که بازدید از بخش‌هایی از این دره‌ی زیبا، تنها به وسیله‌ی قایق امکان‌پذیر بوده است که تماشای آن، با احداث این پل معلق و بدون نیاز به قایق، ممکن شده است.


مقالات بیشتر درباره چین بخوانید :


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *