تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

معرفی آبنمای موزیکال ایران مال ، تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آبنمای موزیکال ایران مال

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با آبنمای موزیکال ایران مال در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی از جذاب فضاهای ایران‌مال که می‌تواند هر سلیقه‌ای را خوشحال کند، آب‌نمای موزیکال ایران مال (Iran Mall Musical Fountain) است. اینجا زبان، زبان ریتم و حرکت است و البته آب و نور. محوطه‌ای‌ بسیار بزرگ که از شرق تا غرب ایران‌مال گسترده شده و از طبقات مختلف دید دارد.

هر چند بازی آب و نوا در طول روز هم قابل مشاهده و جذاب است ولی درخشش اصلی این محوطه در شب‌هاست که نورپردازی چشم‌نواز آب‌نما هم به کمک پرتابه‌های رقصان آب می‌آیند و جنب‌و‌جوشی پرتپش در فضا ایجاد می‌شود.

آبنمای موزیکال ایران مال


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

لذت تماشای این هم‌نوایی آب و نور و نوا زمانی دوچندان می‌شود که در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های مشرف به آب‌نما نشسته باشید و مشغول صرف نوشیدنی یا غذای محبوب خودتان باشید. به همین منظور بخشی از برترین برندهای کافه و رستوران در اطراف آب‌نما جانمایی شده‌اند.

این آب‌نمای پیشرفته یکی از مجهزترین نورپردازی‌ها را دارد که همراه با رقص آب اثری هنری را به وجود می‌آورد. وسعت دریاچه موزیکال ایران مال به ۱۴هزار مترمربع می‌رسد و آن را جزء پنج آب‌نمای بزرگ دنیا می‌دانند. برای ساخت آبنمای موزیکال از روش جریان آب‌ در باغ های ایرانی الهام گرفته‌اند. طراحی فواره‌ها و رقص آب این مجموعه بسیار دقیق و جالب است.

آبنمای موزیکال ایران مال همه روزه بین ساعات 18 تا 22 به صورت تقریبی برنامه رقص نور موزیکال خود را با پخش آهنگ های شاد اجرا می کند، گرچه هنوز انتخاب آهنگ های این فواره کمی از نظر مردم جای تعجب دارد و گاها هیچ ارتباطی به رقص آبی ندارد اما باز هم با روشن شدن آن گردشگران و مردم کمی دچار هیجان می شوند.

آبنمای موزیکال ایران مال

آبنمای موزیکال ایران مال در هر مرحله از فعالیت خود با پخش ۳ آهنگ طی ۱۲ تا ۱۳ دقیقه به اجرا می پردازد. آبنما در هنگام اذان مغرب نیز با پخش اذان، برنامه‌ای خاص را با حرکت آب و نور به اجرا در می‌آورد. قرار است بزودی برنامه‌های بیشتر و متنوع‌تری به  این آبنما اضافه شود. در این گردش می توانید از مرکز خرید ایران مال، دریاچه چیتگر ، بام لند و پردیس سینمایی ایران مال هم دیدن نمایید.

دسترسی

مجموعه بزرگ ایران مال در شمال غرب تهران، جایی در منطقه 22 این استان، در انتهای اتوبان شهید خرازی است. برای رسیدن به آبنمای موزیکال ایران مال تهران باید به ضلع جنوبی مجموعه بروید. از طبقه G0 به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *