تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, رامسر, مازندران

آب گرم سادات محله رامسر 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آب گرم سادات محله رامسر

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول شما را با آب گرم سادات محله در رامسر آشنا خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این آب گرم آشنا شوید

مختصری درباره رامسر بدانید :

از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است. این شهر که پیش از این سخت سر نام داشت، آخرین شهر غرب مازندران است . رامسر از سمت شرق به شیرود از غرب به شهر چابکسر دهستان اوشیان گیلان ، از جنوب به کوه‌های البرز و از سمت شمال به دریای کاسپین محدود است.آب‌ و هوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل است. نزدیکی جنگل و دریا در این شهر زیبایی ویژه‌ای به این شهر داده‌است و این امر موجب جذب گردشگران در همه فصل‌های سال می‌شود. رامسر دارای فرودگاه است. مناطق ییلاقی این شهر مانند جواهرده (که تغییر یافته «جؤر ده» به معنای دهِ بالا) بسیار زیبا و خوش آب‌و هوا است


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آب گرم سادات محله‌ رامسر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی در این شهرستان به ‌شمار می‌رود که به ‌دلیل وجود املاح معدنی در سراسر کشور مشهور است. سادات محله در فاصله‌ی پنج کیلومتری رامسر قرار دارد و به دلیل بهره‌مندی از آب‌های گرم معدنی با ویژگی‌های درمانی و دارویی، همواره میزبان جمع زیادی از گردشگران داخلی و خارجی می‌شود.

از مرکز شهر رامسر که دور شوید تابلوهای آب گرم معدنی سادات محله را می بینید. این آب گرم با نام آب گرم سادات شهر یا سادات محله شناخته می شود. این آب گرم امروزه به صورت استخر درآمده، در واقع از چشمه ی اصلی با لوله هایی به داخل استخر هدایت شده است. ارتفاع آب این استخر کمی پایین تر از گردن یک فرد بزرگسال است و نسبت به آب گرمی مانند سنا شوری کمتری دارد.

حدود سی سال پیش خلبانی اهل اردستان شیراز همراه همسرش که دچار نوعی بیماری حرکتی (مفصلی) بوده که احتمال داشته برای همیشه فلجش کند برای گردش به شمال می روند و از آبگرم سادات محله استفاده می کنند. همسر خلبان تقریبا بهبود میابد و از آن پس هر وقت بیماریش عود می کند مجددا سری به این آب گرم می زند و از خواص بی نظیر آن بهره می برد و برای سال ها سلامتی خود را به دست می آورد. این در حالی بوده که پزشکان با دارو می توانستند بیماری او را فقط تا حد کمی مهار کنند و نمی توانستند از عود مجدد بیماری جلوگیری کنند.

آب گرم سادات محله رامسر

آدرس: ایران، مازندران، رامسر، ۵ کیلومتری رامسر، سادات محله

ساعت کاری: از ساعت 09:00 الی 22:00

قیمت بلیط: 20.000 تومان



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *