تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


مهاجرت و اقامت

آسان ترین کشورها برای مهاجرت و گرفتن اقامت کدام اند ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آسان ترین کشورها برای مهاجرت کدام اند ؟

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول به بحث درمورد مهاجرت پرداخته ایم که در این بخش به معرفی آسان ترین کشورها برای مهاجرت می پردازیم . پس اگر قصد مهاجرت و یا گرفتن اقامت کشوری را دارید بدون شک این مقاله می تواند خیلی برای شما مفید باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی اوقات از همه چیز خسته می شویم. آن قدر فشار کار و امور روزانه رویمان زیاد می شود که دوست داریم قید همه چیز را بزنیم و دور شویم، این موقع هاست که فکر مهاجرت و سفر برای همیشه و ترک دیار و سرزمین به سراغمان می آید. آیا تا به حال شما هم به مهاجرت فکر کرده اید؟ آیا دوست دارید که مهاجرت کنید؟ آیا حاضر هستید که از سرزمین مادری دل بکنید و به سوی دنیایی جدید بروید

معرفی کشورهای که مهاجرت به آنها آسان می باشد

۱ ) آرژانتین

یکی از کشورهای با فرهنگ و پر از چیزهایی جدید که تا به حال ندیده اید آرژانتین بهترین کشور برای مهاجرت است . مهاجرت به آرژانتین را به خوردن یک تکه کیک خوشمزه تشبیه می کنند، به عبارتی دیگر می توان به راحتی به این کشور مهاجرت کرده و از آن لذت برد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

یکی از موارد مهاجرت به آرژانتین نداشتن سابقه جنایی می باشد .

اگر شما سابقه ی جنایی نداشته باشید به آسانی می توانید ویزای پنج ساله ی این کشور را دریافت کنید و پس از آن هم در آن مشغول به کار یا تحصیل شوید و ویزای دائم بگیرید.

آرژانتین به مهاجرانش امکانات آموزشی، بهداشت و درمان، وکالت رایگان و حق الحاق به خانواده را می دهد و همین یکی از دلایلی است که مهاجرت به این کشور را به یک تکه کیک تبدیل می کند.

(حق الحاق  به معنی این است که هنگامی که یکی از اعضای خانواده به کشوری دیگر مهاجرت کرده باشد و بقیه اعضا در یکی از سرزمین های دارای حق الحاق خانواده باشند می توانند درخواست حق الحاق به خانواده بدهند و به دیگر اعضا ملحق شوند ). البته توجه داشته باشید که مهاجرت به این کشور برای ایرانیان آن قدرها هم مانند خوردن یک تکه کیک نیست و مهاجران ایرانی به دلیل وضعیت اقتصادی و سیاسی برای رفتن به این کشور گاها با مشکلاتی نیز رو به رو می شوند.

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت

۲ ) برزیل

یکی از کشورهای بزرگ جهان برزیل است که پنجمین کشور بزرگ جهان نیز محسوب می شود ، با این حال جزو لیست آسان ترین کشورها برای مهاجرت قرار دارد. افراد علاقمند به شروع کسب و کار یا به عبارت دیگر بیزینس من ها عاشق کار در برزیل هستند زیرا این کشور از اقتصاد بسیار قوی و مستحکمی برخوردار است.

علاوه بر اوضاع اقتصادیِ خوب مهاجران در این کشور، آن ها کشوری خوش آب و هوا، ساحلی و دارای آفتاب گرم و دوست داشتنی را تجربه می کنند. مهم نیست که به چه دلیلی قصد مهاجرت دارید و از چه کشوری خارج شده اید مهم این است که حتما در برزیل جایی را پیدا می کنید که برایتان مناسب باشد. البته از یاد نبرید که باید بتوانید از پس هزینه های اولیه زندگی تا زمان راه اندازی کسب و کار برآیید.

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت

۳ ) امارات متحده عربی

امارات متحده ی عربی، این کشور مملو از نفت، یکی از مکان هایی است که به راحتی می توانید در آن اقامت دائم داشته باشید. یکی از دلایل مهم آسان بودن مهاجرت به این کشور نیاز آن به نیروی کار انسانی است به همین دلیل در سال های اخیر مهاجران زیادی را از کشورهای آسیایی به خود جلب کرده است.

ساختمان های بلند و آسمان خراش های جدیدی که همه روزه در این کشور ساخته می شوند بدون شک نیاز به جذب نیروی انسانی برای بهتر شدن و پیشرفت دارند. ایرانیان هم از جمله افرادی هستند که زیاد به امارات مهاجرت می کنند.

+ جاهای دیدنی دبی

آشنایی با هزینه های سفر به دبی

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت

۴ ) سوئد

این کشور به دلیل موقعیت های خوبی که در اختیار جوانان برای تحصیل قرار می دهد، مهاجران زیادی را به سوی خود کشیده است. آن ها حتی به دانش آموزان دبیرستانی که از کشورهای دیگر آمده اند به صورت ماهانه ۱۸۵ دلار ( حدودا ۵۰۰ هزار تومان ) حقوق می دهند.

حتی اگر شما از دبیرستان فارغ التحصیل هم شده باشید باز هم در سوئد به شما خدمات آموزشی خوبی ارائه می دهند و شما با کمی نامه نگاری با دانشگاه های این کشور می توانید اقامت دائم کسب کنید. سیستم آموزشی این کشور بسیار عالی است و به افرادی که به تحصیل علاقمند هستند را به خوبی پرورش می دهد.

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت

۵ ) ایتالیا

اگر عاشق تاریخ و تمدن هستید ، ایتالیا پذیرای شماست. شما می توانید به راحتی با خرید یا حتی اجاره ی یک خانه در ایتالیا ویزای دائمی آن را کسب و به صورت قانونی مهاجرت کنید.

این کشور یکی از قوی ترین مناطق توریستی اروپا است و با این که هنوز هم به طور کلی از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ بیرون نیامده اما مهاجران را به راحتی می پذیرد. این کشور از برترین مکان ها برای مهاجرت مهندسان، معماران و رشته های هنری است.

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت

۶ ) نروژ

اگر دوست دارید مردم کشوری که در آن زندگی می کنید همیشه لبخند بر لب داشته باشند و خبری از دزدی و قتل و غارت در آن نباشد نروژ از بهترین گزینه ها برای شما است، علاوه بر زندگی آرام در این مکان می توانید از مناظر دلپذیر و زیبایش هم لذت ببرید.

مردمان نروژ از سطح رفاه خوبی برخوردار اند و اغلب استاندارد های بالای زندگی را دارند برای مثال هنوز مدرسه رفتن در این کشور رایگان است. به این کشور سرزمین عجایب مدرن هم می گویند، مکانی که می توانید در آن لذت زندگی با مردمانی شاد و سرزنده را تجربه کنید.

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت

۷ ) استرالیا

در گذشته گرفتن اقامت دائم استرالیا راحت بود ، اما در حال حاضر یکی از سخت ترین کشورها برای جذب مهاجران است ولی به دلیل این که عده ی زیادی از مردمانش را افراد خارجی تشکیل داده اند در این فهرست قرار گرفته است.

شاید الان مهاجرت به استرالیا سخت شده باشد اما یکی از بهترین مکان هایی است که حس زندگی در وطن و خانه ی خودتان را به شما القا می کند. این کشور سرزمین رویاهاست؛ آموزش خوب، مناظر عالی، بیمه حتی برای اقشار پایین دست، امکانات پزشکی مدرن و … تنها گوشه ای از این بهشت است باید خودتان سفر کنید و از نزدیک ببینید.

بسیاری از افرادی که به استرالیا مهاجرت کردند توانسته اند موقعیت های شغلی بسیار خوبی کسب کنند اما نباید انتظار داشته باشید که به راحتی در این کشور پذیرفته شوید زیرا هرچه میزان تقاضا برای مهاجرت بیشتر باشد سخت گیری ها هم بیشتر می شود.

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت

۸ ) نیوزیلند

این کشور به دنبال نیروی کار جوان است البته از بسیاری از آن ها به عنوان کارگر استفاده می کند اما از آسان ترین کشورها برای مهاجرت می باشد. نیوزیلند از کم جمعیت ترین کشورهای جهان است و خرید زمین در آن کار سختی نیست و می توانید با کمی جستجو ملکی با قیمت مناسب پیدا کنید. در سال ۲۰۱۰ میلادی نیوزیلند به دلیل اقتصاد پر رونق و نیاز به نیروی کار جوان به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت شناخته شد.

 

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت

۹ ) بلژیک

حتما فکرش را هم نمی کردید که مهاجرت به بلژیک کار آسانی باشد، این کشور دومین سرزمین از نظر آسان بودن مهاجرت به آن است و سالانه تعداد زیادی مهاجر را به خود جذب می کند.

این کشور به عنوان بیشترین سرزمین دارنده ی الماس و شکلات در جهان هم معروف است. شما می توانید با پیدا کردن یک کار به راحتی به این کشور مهاجرت کنید و حتی اگر هنوز هم موفق به پیدا کردن کاری در این کشور نشده اید به راحتی به شما ویزای موقت می دهند تا بتوانید با سفر شغل خوبی در بلژیک برای خود دست و پا کنید. بلژیک کشوری کوچک است اما می تواند به شما بهترین امکانات رفاهی را بدهد.

 

آسان ترین کشورها برای مهاجرت
آسان ترین کشورها برای مهاجرت

۱۰ ) کانادا

بله کانادا هنوز هم بهترین کشور روی زمین برای مهاجرت است با این حال کسب اقامت دائم در آن هم کار سختی نیست. تا زمانی که فرد ماهری هستید و یا مشتاق یادگیری می باشید کانادا پذیرای شماست.

این کشور دارای فرصت های بیشمار شغلی برای افراد تحصیل کرده و ماهر می باشد. نرخ تورم و مالیات در کانادا بسیار پایین و خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی بسیار بالا و باور نکردنی است. امروزه در نظر بسیاری از گردشگران کانادا بهترین مکان کره ی زمین برای داشتن یک زندگی بی دغدغه و آرام است.

 

تیم تاپ تراول امیدوار است که این مطلب توانسته باشد توجه شما کاربران عزیز را جذب نماید . درصورت داشتن نظر و تجربیات در زمینه گرفتن اقامت می توانید از قسمت نطرات ، نطرات و تجربیات خود را قرار دهید تا دیگر کاربران از آن استفاده نمایند


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *