تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, شیراز

آشنایی با تنگ تیزاب ، شیراز 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تفرجگاه تنگ تیزاب شیراز

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی شیراز شما کاربران عزیز و علاقمند به سفر را با تفرجگاه تنگ تیزاب شیراز آشنا خواهیم کرد پس اگر به دنبال مکان های تفریحی در شیراز هستید بازدید از این مکان را فراموش نکنید

تفرجگاه تنگ تیزاب شیراز

در گوشه کنار کشور عزیزمان ایران انقدر مکان ها و مناطق دیدنی وجود دارد که میتوان روزها یا فصل ها را برای رفتن به این مناطق دیدنی و متنوع برنامه ریزی کرد و از دیدن مکان های جدید لذت برد . فقط در استان فارس میتوان در بین شهرها , دشتها , کوه ها کلی جای دیدنی پیدا کرد که شاید تا به امروز کمتر کسی نام آنرا شنیده باشد و یا از وجودشان بی خبر باشیم که یکی از این مکان های که کمتر شناخته شده است تنگ تیزاب نام دارد که در که در 28 کیلومتری غرب شهر اردکان و در مسیر اردکان به یاسوج قرار دارد در این تنگ رودخانه ای جاریست است که از کوه های سپیدان سرچشمه میگرید. تنگ تیزآب پوشیده از جنگل و انواع درختان بنه، بادام، بلوط و بید و گیاهان سرسبز است و همین مساله سبب ایجاد سرسبزی و نشاط در این منطقه شده است. تنگ تیزاب تابستان‌های خنک و خوش آب و هوا و زمستان‌های سرد دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تنگ تیزاب جزء منطقه های تفریحی و گردشگری در استان فارس محسوب می شود و پذیرای گردشگران زیادی نیز می باشد به همین منظور برای افرادی که به این منطقه سفر میکنند امکانات رفاهی نظیر کمپ های استراحت، سرویس های بهداشتی و غیر در نظر گرفته شده است. نا گفته نماند که برای زسیدن به این منطقه نیازی به پیاده روی نمی باشد و با ماشین میتوانید به خود رودخانه نزدیک شوید.

تفرجگاه تنگ تیزاب شیراز


مقالات بیشتر درباره شیراز و استان فارس بخوانید :


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

  2. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۱

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *