تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی

معرفی ۹ منبع آموزشی برای آمادگی آزمون آیلتس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اگر تصمیم گرفته اید در آزمون آیلتس  شرکت کنید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید به صفحه درستی مراجعه نموده‌اید. در اینجا شما را با 9 منبع آموزشی آزمون آیلتس آشنا می‌نماییم. شاید ضروری ترین بخش آمادگی برای آزمون آیلتس، درک قالب و معیارهای نمره دهی قبل از روز آزمون باشد. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز به مطالعه مراحل آزمون آیلتس بپردازید. جهت دریافت اطلاعات در خصوص آزمون، منابع و هزینه آن بهتر است به آموزشگاه زبان معتبری مراجعه نمایید که کلاس آمادگی آزمون آیلتس را برگزار می‌نماید.

آیلتسدر ادامه نیز شما را با منابع متعدد آمادگی آزمون آیلتس آشنا می نماییم.

  1. Road to IELTS

Road to IELTS دوره رسمی آمادگی آنلاین شورای بریتانیا است. نسخه‌های رایگان و پولی آن نیز وجود دارد. به دلیل اینکه این دوره آنلاین است، می‌توانید در هر مکان و هر زمان منابع را مطالعه کنید. این دوره دسترسی به مجموعه‌ای از مواد تمرینی، ویدئوهای نمونه، آموزش‌های معلم و آزمون‌های تمرینی زمان بندی شده را برای هر دو فرمت مبتنی بر کاغذ و کامپیوتر ارائه می‌دهد.

 ابزارهای برنامه ریزی و ردیابی به شما کمک می‌کنند تا به سمت نمره هدف خود پیشرفت کنید، در حالی که بانک منابع شامل یک ماشین حساب نمره، شمارش معکوس آزمون و سایر منابع برای بهبود برنامه مطالعه شما است. همچنین می‌توانید از Study Planner مفید برای سازماندهی زمان آماده‌سازی خود به کارآمدترین روش، با ردیابی زمان صرف شده برای هر بخش، و اختصاص زمان به مناطقی که نیاز به بهبود دارند، استفاده کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  1. برنامه‌های موبایل

این برنامه‌های تلفن همراه رایگان و با کاربرد آسان به شما امکان می‌دهند در حین حرکت در مسیر برنامه روزانه خود را برای آیلتس مطالعه کنید.

IELTS Prep App

 برنامه آمادگی آزمون آیلتس به شما امکان دسترسی به تست‌های تمرینی رایگان، نمونه سوالات، تمرینات گرامر و واژگان و یک نمای کلی از تمام بخش‌های آزمون آیلتس را می‌دهد.

IELTS Word Power

 آیلتس Word Power به شما کمک می‌کند دایره لغات خود را بهبود ببخشید، که برای هر چهار بخش آزمون آیلتس بسیار مهم است ( یک معیار کلیدی برای بخش‌های رایتینگ و اسپیکینگ است). دایره لغات خود را قدم به قدم بسازید و کلمات جدید را از طریق بازی‌ها و چالش‌های سرگرم کننده، به تنهایی یا با دوستان یاد بگیرید.

LearnEnglish Audio and Video

 LearnEnglish Audio and Video پادکست‌ها و ویدیوهای منتخبی را در مورد موضوعاتی مانند غذا و فرهنگ بریتانیا، زندگی روزمره، داستان‌ها و شعرها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید گزینه اسکریپت صوتی متحرک را روی ویدیوها داشته باشید .

3. Preparation webinars

اگر در مورد آزمون آتی خود سؤالی دارید، می‌توانید با پیوستن به یکی از وبینارهای رایگان آیلتس، مستقیماً از یک متخصص معتبر آیلتس سوال بپرسید. هر وبینار توسط کارشناسان واجد شرایط آیلتس ارائه می‌شود، راهنمایی و اطلاعات دقیقی را در مورد بخش خاصی از آزمون ارائه می‌دهد و به شما این شانس را می‌دهد که به سؤالات خود پاسخ دهید. اگر آزمون خود را رزرو نکرده‌اید، اما همچنان می‌خواهید تمرین کنید، در صفحه «آماده‌سازی» برای مواد تمرینی رایگان آیلتس ثبت‌نام کنید و مطالب آنلاین رایگان شامل یک آزمون کامل برای شما ارسال می‌شود.

4. Sample computer-delivered test

اگر برای آزمون آیلتس کامپیوتری ثبت‌نام کرده‌اید، می‌توانید نسخه کامل نمونه رایگان را از شورای بریتانیا درخواست کنید تا بدانید در روز آزمون چه انتظاری دارید. برای شرکت در آزمون نمونه در سایت Take IELTS ثبت نام کنید.

5. ‘Understanding IELTS’ online course

این دوره سه هفته‌ای آمادگی آنلاین ویدئوهای اطلاعاتی در مورد هر بخش از آزمون آیلتس را ارائه می‌دهد که توسط تیمی از مربیان مجرب آیلتس ایجاد شده است. این دوره تعاملی است، بنابراین می‌توانید تجربیات، نکات و نظرات خود را با سایر فراگیران به اشتراک بگذارید.

6. Official IELTS Practice Materials 

اگر منابع چاپی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید مواد تمرین رسمی آیلتس را خریداری کنید که هم نسخه آکادمیک و هم نسخه آموزشی عمومی آزمون را پوشش می‌دهد. این مورد شامل تست‌های تمرینی، برگه‌های پاسخ نمونه است.

7. Top Tips for IELTS 

کتاب درسی و CD-ROM نکات برتر برای آیلتس یک آزمون تمرینی تعاملی با نمونه پاسخ‌ها و نمرات و همچنین توصیه‌هایی برای هر بخش از آزمون آیلتس ارائه می‌دهد. امتیاز این مورد این است که توسط افراد بسیار با تجربه کمبریج ESOL تهیه شده است.

8. Practice tests

با در نظر گرفتن این موضوع که شما نیاز به نمرین دارید، شورای بریتانیا برای هر چهار بخش آزمون آیلتس تست‌های تمرینی رایگان ارائه می‌دهد. جلسات تمرینی به موقع به شما کمک می‌کند تا تکنیک‌های خود را بهبود ببخشید و شرایط آزمون آیلتس را بچشید.

9. IELTS Progress Check 

اگر می‌خواهید برای هر بخش از آزمون یک نمره پیش بینی شده داشته باشید، بررسی پیشرفت آیلتس برای شما مناسب است. این آزمون رسمی آنلاین به شما امکان می‌دهد قبل از شرکت در آزمون رسمی، مهارت‌های خود را ارزیابی کنید و به شما کمک می‌کند تا زمینه‌های بهبود را شناسایی کرده و برنامه مطالعه خود را به طور مؤثرتری برنامه‌ریزی کنید.

آماده شدن برای آیلتس می‌تواند طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر محدودیت زمانی دارید. به خودتان زمان کافی برای آمادگی بدهید و تا زمانی که کاملاً مطمئن نشدید، آزمون را رزرو نکنید. با پیروی از یک برنامه واقعی که توسط یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر مانند آموزشگاه زبان‌های خارجه ملل به شما ارائه می‌گردد، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید به نمره مورد نظر خود دست پیدا نمایید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *