تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دبی, دیدنی های آنتالیا

آنتالیا یا دبی، انتخاب هوشمندانه کدام است؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آنتالیا و دبی جزو شهرهای زیبای آسیایی هستند که در لیست پر گردشگرترین‌ شهرهای جهان به چشم می‌خورند. هر کدام از این دو شهر دارای امکانات و مکان‌های جذابی هستند که هر کس بر اساس سلیقه‌ی خود یکی را انتخاب می‌کند. اگر شما بین این دو شهر مردد هستید تا انتها با ما همراه باشید تا با راهنمایی‌ هایی که خواهیم گفت شما درست‌ ترین انتخاب را انجام دهید.

آنتالیا یا دبی، انتخاب هوشمندانه کدام است؟

معرفی دبی، شهر آرزوها

دبی یکی از شهرهای بزرگ و مدرن کشور امارات متحد عربی است که4.114 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیتی حدود 3.089.000 نفر را در خود جای داده است. 15درصد این جمعیت ساکنان بومی دبی هستند و مابقی را مهاجران آسیایی تشکیل می‌دهند.

این شهر طی 50 سال اخیر تغییرات بسیاری کرده است. این تغییرات باعث افزایش گردشگر در طول سال شده؛ گردشگرانی که سالانه به این شهر سفر می‌کنند و شمار آنها به حدود 2 میلیون نفر می‌رسد که از سراسر جهان برای دیدن شگفتی‌های دبی به آنجا سفر می‌کنند.

دیدنی های دبی

در این قسمت تعدادی از پرطرفدارترین دیدنی‌های دبی را نام می‌بریم با ما همراه باشید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برج خلیفه دبی: برج خلیفه بلندترین برج جهان با ارتفاع 829.8 متر است و این برج 163 طبقه دارد که می‌توانید از بالاترین طبقه آن، نمای کلی شهر دبی را تماشا کنید.

آکواریوم دبی:آکواریوم دبی از جاذبه‌های گردشگری مدرن در دنیا به حساب می‌آید. در اینجا شما می‌توانید نادرترین حیوانات آبی جهان را ببینید و حتی غواصی کنید و با دنیای زیر آب بیشتر آشنا شوید.

دهکده جهانی: دهکده جهانی دبی از برترین پروژه‌های گردشگری دنیاست که بیشترین گردشگران دبی برای بازدید این شهر به آنجا می‌روند. در دهکده‌ی جهانی در 4 فصل سال، جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود که مکان بسیار جالبی برای گشت و گذار خواهد بود.

 ساحل نخل جمیرا: نخل جمیرا در 17 کیلومتری دبی قرار دارد و جزو مجمع‌الجزایر مصنوعی این شهر است. اگر از بالا به آن نگاه کنید، متوجه شباهت زیاد این جزیره به درخت نخل خواهید شد و در واقع نخل جمیرا مظهر زیبایی و معماری مدرن دبی می‌باشد.

پارک آبی آکواونچر:پارک آبی آکواونچر یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دبی است که در مجموعه‌ی هتل آتلانتیس قرار دارد و پیشنهاد می‌کنیم که یک روز کامل از سفر دبی خود را در این مکان سپری کنید.

هزینه سفر 6 روزه به دبی

هزینه سفر به دبی بسته به نوع پرواز، تور و روز سفر هزینه حدودا بین 18.000.000 تومان الی 81.000.000 تومان خواهد بود.سیستم حمل و نقل در دبی نسبت بسیار کامل است، شما می‌توانید از بین انتخاب‌های موجود در سیستم حمل و نقل این شهر تاکسی، اتوبوس، اتوبوس آبی، مونوریل، مترو و تراموا و اجاره خودرو دبی را انتخاب و استفاده کنید.

آنتالیا یا دبی، انتخاب هوشمندانه کدام است؟

معرفی آنتالیا، زیباترین شهر ساحلی ترکیه

آنتالیا در سمت جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد و دارای جمعیت 2.288 میلیون نفر است. این شهر در سال 2000 دچار تغییرات زیاد شد و حاکمان ترکیه مشغول به ساخت انواع هتل، پارک، سواحل زیبا و مراکز خرید در این شهر شدند و همین موضوع باعث افزایش گردشگر به این شهر شد. 30 درصد توریست‌های ترکیه برای دیدن مکان‌های جذاب آنتالیا به این شهر  سفر می‌کنند.

دیدنی های آنتالیا

برخی از مکان‌های جاذبه‌ گردشگری آنتالیا عبارتند از:

استادیوم تاریخی آنتالیا: در حومه‌ی شهر می‌توانید نظاره‌گر آثار تاریخی مربوط به امپراتوری روم باستان باشید. در این قسمت ویرانه‌هایی از پرگه، پایتخت سابق آسیای صغیر را مشاهده می‌کنید. در اینجا یک تئاتر خارق‌العاده و دو برج و بارو که زمانی دسترسی به شهر را کنترل می‌کردند، در مقابلتان قرار می‌گیرد.

آبشار دودن: آنتالیا دارای چند آبشار زیباست که از یک رودخانه تغذیه می‌کنند و از مسیر کوه‌های توروس می‌گذرند، سپس به دریای مدیترانه ختم می‌شوند. «آبشار دودن» یکی از آنهاست که طبیعت زیبایی دارد؛ همچنین پشت آبشار یک غار وجود دارد که می‌توانید از آن هم دیدن کنید.

تماشای پارک ملی کوپرولو کانیون: در 90 کیلومتری شهر آنتالیا می‌توانید از تماشای پارک ملی کوپرولو کانیون لذت ببرید. اینجا یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری آنتالیا است و طبیعت بکر و زیبایی دارد؛ همچنین در این پارک ملی می‌توانید رفتینگ در رودخانه را تجربه کنید. عمیق‌ترین دره‌ی کشور ترکیه در پارک ملی کوپرولو کانیون قرار دارد که دیدن آن شما را شگفت زده خواهد کرد. رودخانه زیبای کوپر، جنگل های کاج و سرو و حیواناتی که از نزدیکی شما عبور می‌کنند، همگی تجربه یک سفر خوب در پارک ملی کوپرولو کانیون آنتالیا را برای شما رقم خواهد زد.

سواحل آنتالیا: خط ساحلی آنتالیا به دلیل داشتن منطقه‌ای زیبا با طبیعتی باورنکردنی شهرت زیادی در بین گردشگران خارجی دارد. سواحل لارا و کنیالتی از جمله پر زرق و برق‌ترین استراحتگاه‌های ساحلی در سفر به آنتالیا به حساب می آیند.

هزینه سفر 6 روزه به آنتالیا

هزینه سفر به آنتالیا بسته به نوع پرواز، هتل و تاریخ  هزینه‌ای حدود بین 10.000.000 تومان تا 60.000.000 تومان خواهد بود. خوب است بدانید سرویس حمل و نقل در آنتالیا از طریق اتوبوس، تاکسی و اتوبوس دریایی است. این شهر فاقد تراموا و مترو می‌باشد و ارزانترین سرویس حمل و نقل این شهر اتوبوس می‌باشد.

آنتالیا یا دبی ؟

با توجه به مواردی که بالاتر گفته شد برای اینکه یک سفر هیجان انگیزی را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب سفر به دبی است. شما با سفر به این شهر زیبا متوجه شگفتی‌های زیادی خواهید بود.

آنتالیا یا دبی، انتخاب هوشمندانه کدام است؟

جمع بندی

دبی شهری است که بهترین و جذابترین تفریحات را برای گردشگران ایجاد کرده است به همین منظور سالانه 2 میلیون نفر برای دیدن و لذت بردن از آنها وارد این شهر می‌شوند. یکی از تفریحات لوکس و هیجان انگیز در دبی رانندگی با خودروهای لاکچری دنیا است. این امکان توسط شرکت سعادت رنت، بزرگترین و معتبرترین شرکت ایران امکان پذیر است. دفتر مرکزی این شرکت در تهران است و طی 10 سال سابقه توانسته چندین نمایندگی تاسیس کند. شما از طریق وب سایت سعادت رنت می‌توانید خودروهای لوکس دبی را برای مدت زمان مشخص کرایه کنید و از سفر خود لذت ببرید. در زمان رزرو ماشین در سعادت رنت نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیستید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *