تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, گیلان

آشنایی با آکواریم منطقه آزاد انزلی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این مقاله از مجله سفر تاپ تراول شما را با بزرگترین مجموعه تفریحی و سرگرمی کشور در تیرماه سال 97 در منطقه آزاد انزلی افتتاح شده است آشنا خواهیم کرد این مجموعه شامل آکواریم و باغ خزندگان است که با سرمایه گذاری 30 میلیون یورو ساخته شده است . پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این مجموعه تفریحی و سرگرمی و آکواریم منطقه آزاد انزلی بدانید

آکواریم منطقه آزاد انزلی

بندر انزلی دومین شهر پرجمعیت استان گیلان و بدون شک یکی از دیدنی‌ ترین بنادر ایران نیز به حساب می آید. از نیلوفرهای آبی تالاب گرفته تا موج‌ شکن قدیمی و بلوار ساحلی زیبای انزلی، جاذبه‌ های گردشگری بی‌ نظیری در این شهرستان است که سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی نیز می باشد.منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در پیرامون دریای خزر است.از مزایای این منطقه می‌توان به قرار گرفتن در مسیر کریدور بین‌المللی شمال-جنوب، دارا بودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر اشاره کرد.همسایگی با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، کراسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه‌ های مناسب به بازارهای مصرف کشورهای همسود (CIS) و نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل رشت اشاره کرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آکواریم منطقه آزاد انزلی

این مجموعه تفریحی و سرگرمی در انزای بیش از 10 هزار متر زیر بنا دارد که در 4 طبقه ساخته شده است که شامل بزرگتریم تول آکواریم کشور به طول 40 متر نیز می باشد به غیر از آکواریم که معروف به آکواریم منطقه آزاد انزلی در کشور می باشد این مجموعه شامل باغ خزندگان ، شهربازی ، سینمای چند بعدی و سوییت های اقامتی می باشد همچنین بخش‌ های تجاری و خدماتی نیز در این مجموعه وجود دارد که سرمایه‌گذاری آن به بخش خصوصی واگذار شده است.

در این آکواریوم جالب توجه، زیستگاه‌های دریایی و غیردریایی نقاط مختلف دنیا بازسازی شده است.شما می‌توانید گونه‌ های متفاوت ماهی‌ های رنگی اقیانوس تا پنگوئن‌ های رمانتیک و دوست‌ داشتنی و انواع خزندگان و لاک پشتها را از نزدیک ببینید و برای اولین بار در کشور شاهد شنای کوسه‌ ماهی‌ های عظیم از نزدیک باشید.

آکواریم منطقه آزاد انزلی

در آکواریوم حدود ۸۰۰۰ قطعه ماهی برای عموم به نمایش درخواهد آمد و عمده ماهی‌ ها از دریای خلیج فارس و دریای عمان تامین می‌شود.

برای اولین بار در کشور، قسمتی از آکواریوم برای نمایش پنگوئن ها اختصاص داده شده و با توجه به تجهیزات موجود، شرایط برای نمایش پنگوئن در آکواریوم مهیا خواهد بود و بازدیدکنندگان در این مرکز گردشگری، پنگوئن را از نزدیک خواهند دید.

در قسمتی دیگر از مجموعه آکواریوم منطقه آزاد انزلی باغ خزندگان وجود دارد که در آن میتوانید تمساح، مار و دیگر خزندگان را از نزدک تماشا کنید پس اگر به شهر انزلی سفر کردید بازدید از بزرگترین مجموعه تفریحی و سرگرمی کشور را از دست ندهید

آکواریم انزلی کجاست ؟

مکان آکواریوم : داخل فاز تجارت  و گردشگری منطقه آزاد انزلی،  پشت مجتمع  تجاری ونوس،  جنب باغ پرندگان

ساعت بازدید آکواریوم :  از ساعت ۱۱ صبح الی ۹ و نیم شب هر روز هفته

بهای بلیط :  بهای بلیط ۳ الی ۱۲ ساله ۴۹۰۰۰ تومان  | بهای بلیط بزرگسال ۶۹۰۰۰ تومان

 شماره تلفن‌ های آکواریوم : ۰۱۳-۳۴۴۳۸۵۹۶ –  ۰۱۳-۳۴۴۳۸۵۹۷ – ۰۱۳-۳۴۴۳۸۵۹۸


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *