تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
چابهار, سیستان و بلوچستان

 ارزانترین تور چابهار + رزرو تور با ۴۰ درصد تخفیف 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این مطلب می خواهیم درباره ارزانترین تور چابهار و رزرو تور با تخفیفات فوق العاده صحبت کنیم و یک آژانس مسافربری مناسب برای سفر به مناطق مختلف به شما معرفی کنیم. چابهار یکی از زیباترین شهرهای جنوب شرقی کشور است که به علت آب و هوای خاص و جاذبه های توریستی زیبا هرساله در فصول خاصی مسافران بسیاری را پذیرا می شود. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با جاذبه های گردشگری چابهار و خدماتی که آژانس هواپیمایی ندا بال برای این تور ارائه می‌ دهد آشنا کنیم.

ارزانترین تور چابهار

در تور چابهار از چه جاهایی دیدن می شود؟

موقعیت جغرافیایی چابهار و دسترسی آن به آب های آزاد باعث می شود که جاذبه های گردشگری و موقعیت‌ های تجارتی خوبی در این شهر وجود داشته باشد. اگر می‌خواهید از این جاذبه های به یادماندنی دیدن کنید ارزانترین تور چابهار در ندابال گزینه ای مناسب برای شما می باشد. در ادامه ما تعدادی از زیباترین مکان های تفریحی چابهار را برای شما نام می بریم که با توجه به تور شما و تعداد روزهایی که در این شهر زیبا اقامت دارید می توانید از تعدادی از آن ها دیدن فرمایید. پس با ما همراه باشید.

کوه های مریخی:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اگر علاقه به منظره ‌های کوهستانی عجیب و منحصر به فرد دارید، کوه های مریخی چابهار که در دشت های زیبای بلوچستان واقع شده اند می‌توانند خاطره ای دل انگیز برای شما به وجود بیاورند. در سفر با ارزانترین تور چابهار می توانید از این کوه های مریخی زیبا دیدن فرمایید.

غارهای سه گانه تیس:

غارهای سه گانه تیس مکان زیبای دیگری است که در ارزانترین تور چابهار در ندابال می توانید از آن دیدن آن لذت ببرید. یکی از این سه غار به صورت طبیعی و دو غار دیگر ساخته دست بشر می ‌باشند و در زمان‌های دور محل عبادت و ذبح قربانی بوده اند.

بندر گواتر:

بندر گواتر نقطه مرزی ایران و پاکستان می‌باشد که دارای مناظره بسیار جالب و زیبایی است. مسافرانی که به شهر زیبای چابهار سفر می‌کنند، معمولاً به این بندر رفته و از مناظر زیبای آن بازدید می کنند.

کوه گل افشان:

شاید بتوان یکی از جالب ترین مناطق جنوب شرقی کشور را کوه گل افشان معرفی کرد که در ارزانترین تور چابهار ندابال از آن دیدن می شود. کوه گل افشان به صورت تپه هایی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در آن ها چاله هایی وجود دارد که تکه هایی از گل از این چاله ها به اطراف پرتاب می شود. گفته می ‌شود این گل برای دردهای مفصلی، مشکلات ستون فقرات و اختلالات روانی جنبه درمانی دارد.

تالاب لیپار:

تالاب لیپار منحصر به فردترین تالاب موجود می باشد و رنگ صورتی آن نظر هر گردشگری را جلب می‌کند. در این تالاب پلانکتون هایی وجود دارند که باعث ایجاد رنگی خاص در در حاشیه دریای عمان شده‌اند. پرندگان زیبا مانند فلامینگو، عقاب دشتی و تیهو نیز در این تالاب زندگی می کنند.

منطقه حفاظت شده گاندو:

در چابهار یک منطقه حفاظت شده وجود دارد که علاوه بر زیبایی و جذابیت خاص خود برای دوستداران طبیعت، دارای ارزش زیست محیطی نیز می باشد. جانوران منحصربه فردی مانند تمساح پوزه کوتاه ایرانی، سیاهگوش، جبیر و … در منطقه حفاظت شده گاندو وجود دارند. رودخانه باهوکلات از این منطقه می گذرد و به دریای عمان می ریزد.

روستای درک:

در برنامه ارزانترین تور چابهار معمولاً دیدار از روستای درک هم وجود دارد. این روستا علاوه بر اینکه فرهنگ زیبای مردم جنوب را به نمایش می گذارد، دارای چاله هایی می باشد که حاوی آب شیرین هستند. طبیعت قشنگ روستای درک که شامل درختان گرمسیری مانند نخل، ذرت و موز است و همچنین ساحل شنی و مرجانی فوق العاده آن مناظر زیبایی را برای گردشگران در فصل ‌های سرد سال فراهم می کند.

بازار محلی:

تقریباً تمام مسافرانی که به شهر توریستی چابهار سفر می‌کنند، دیدن از بازار محلی را در برنامه خود قرار می‌دهند. لباس زیبای محلی مردم این منطقه همراه با صنایع دستی که هنر زنان و مردان این خطه زیبایی کشور ایران می باشد، نظر هر توریستی را به خود جلب می کند و آن ها را به خرید صنایع محلی ترغیب می‌کند.

مسجد جامع تیس:

در ارزانترین تور چابهار دیدن از معماری های قدیمی و دارای ارزش تاریخی نیز برنامه ریزی شده که یکی از این مکان ها مسجد جامع تیس می باشد. این مسجد دومین مسجد بنا شده در ایران بعد از اسلام است و ظاهر زیبای آن معماری شبیه به مساجد کشورهای هند و پاکستان دارد.

چه فصلی به چابهار سفر کنیم؟

برای سفر با ارزانترین تور چابهار می توانید هر زمان از سال اقدام کنیم و از هوای معتدل این شهر زیبا لذت ببرید. اما به طور کلی می توان گفت بهترین زمان برای سفر به این منطقه جنوبی از اوایل آبان ماه تا اواسط فروردین می باشد. در این زمان می توانید از ساحل خنک و آفتاب گرم چابهار استفاده کنید و ساعاتی را در آرامش ساحل صخره ای این منطقه به سر ببرید. چابهار به دلیل مجاورت با دریای عمان و اقیانوس هند دارای هوایی شرجی است و این حالت باعث اعتدال هوای این منطقه می شود.

ارزانترین تور چابهار

تور چابهار ندابال:

ما برای سفر با ارزانترین تور چابهار به شما شرکت خدمات مسافرتی ندابال را معرفی می‌کنیم که یکی از بهترین آژانس های هواپیمایی ایران است. در شرکت مسافربری ندابال این امکان وجود دارد که تورهای مسافرتی متفاوت را در روزهای مورد نظر خود رزرو کنید و با نازلترین قیمت و کیفیت بالا به مقصد مورد نظر خود سفر کنید.

 برای انتخاب ارزانترین تور چابهار، تور لحظه آخری مشهد و همینطور اطلاع از قیمت تور کیش و رزرو آن می ‌توانید وارد سایت ندا بال شوید و به صورت آنلاین یا تلفنی تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. مشاورین گروه ندا بال پاسخگوی هرگونه سوالی هستند و این امکان را برای شما فراهم کرده اند که به راحتی بتوانید هتل مورد نظر، روزهای اقامت در شهر مورد نظر و توری که می خواهید را رزرو کنید.

 یک شرایط فوق‌العاده که آژانس مسافرتی ندا بال درنظرگرفته تخفیف ۴۰ درصدی برای سفر به شهرهای مختلف از جمله چابهار می باشد. اگر می خواهید لذت یک سفر فوق العاده را با دوستان و خانواده خود تجربه کنید، همین حالا وارد سایت ندابال شوید و تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ارزانترین تور چابهار


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. aydınlı escort

    I really like what you guys are usually up too. Such clever work and reporting!
    Keep up the very good works guys I’ve added you guys to my own blogroll.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *