تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
خراسان رضوی, مشهد

مجموعه آبی ارمغان مشهد ، شنایی مفرح در استخر روباز 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با استخر ارمغان مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

استخر ارمغان یک استخر عالی و فوق‌العاده، واقع در بلوار فردوسی، خیابان رسالت شهر مشهد است. این استخر در واقع یک مجموعه فرهنگی ورزشی بوده و علاوه‌بر استخر، دارای سالن بدنسازی، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، استخر کودکان، رستوران، کافی شاپ، بوفه، اتاق ماساژ، حوضچه آب سرد، حمام ترکی و حمام آفتاب بانوان نیز می‌شود. همچنین آموزش‌هایی نظیر آموزش غواصی و آموزش شنا در این مجموعه فرهنگی وزرشی داده می‌شود.

ساخت این مجموعه در سال ۱۳۷۴ شروع و در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و زیر بنای ۸۰۰۰ متر مربع به پایان رسید. در ساخت فاز اول، دو استخر سرپوشیده برای خانم‌ها و آقایان، به همراه استخر روباز برای تابستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با استقبال فراوان مردم در فاز دوم، آکادمی سلامت ویژه خانم‌ها و آقایان در سال ۱۳۹۴ شروع به ساخت و در تاریخ ۱۳۹۵ به پایان و به بهره‌برداری رسید. در فاز سوم ساخت نیز، فضایی برای کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد. در سال ۱۳۹۷ برای راحتی و رفاه مردم، استخر روباز بازسازی و مناسب برای استفاده در تمام فصول سال شد.

استخر ارمغان مشهد


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در مجموعه آبی ارمغان مشهد شما می توانید هم از استخر سرپوشیده و هم از استخر روباز چهار فصل استفاده کنید و لذت ببرید. در استخر چهار فصل روباز ارمغان شما علاوه بر استفاده از تمامی امکانات میتوانید از حمام آفتاب بر روی تخت های استراحت لذت ببرید.

فست فود و آبمیوه مجموعه فرهنگی ورزشی ارمغان که سعی شده است با بهترین و سالم ترین مواد غذایی و آبمیوه ها پذیرای شما میهمانان گرامی باشد. همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی ارمغان با دارا بودن استخر ویژه کودکان محل مناسبی را برای شنا نونهالان در نظر گرفته است. بعد از یک شنا مفرح شما می توانید به طبقه پایین استخر مراجعه و از دستگاه های بدنسازی استفاده و روز ورزشی خود را تکمیل نمائید.

امکانات استخر ارمغان مشهد شامل: استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، استخر دوقلو، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، سیستم تهویه مطلوب، پارکینگ، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، رستوران، سالن بدنسازی، حمام ترکی، آموزش غواصی، کلاس خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی شنا، آرایشگاه، کافی شاپ، حمام آفتاب و …. می‌باشد.

استخر ارمغان مشهد

استخر روباز چهار فصل

می توانید در تمامی فصول سال از مجموعه آبی روباز چهار فصل ارمغان استفاده کنید چه در دمای 40 درجه تابستان داغ و یا حتی در دمای 5- درجه زمستان و در میان برف ما پذیرای شما هستیم.

استخر سرپوشیده

استخر سرپوشیده بانوان به صورت فانتزی است و عمق آن به حدود ۲ متر و ۵۰ سانتی‌متر می‌رسد. استخر سرپوشیده آقایان نیز دارای ابعاد ۲۵ در ۱۲ متر است. دارای دو عمق ۱ متر و ۲۰ سانتی‌متر و ۲ متر و ۷۰ سانتی‌متر است. جکوزی نیز دارای یک تا چند پله و یا پاشویه است؛ افراد موقع استفاده از جکوزی می‌توانند روی این پله‌ها بنشینند و ماهیچه‌های پا را با تماس با آب پرفشار و همراه با هوا ماساژ دهند.

استخر ارمغان مشهد

همچنین اگر کودک خردسالی دارید، می‌توانید به مهدکودکی که واقع در این مجموعه است بسپارید و از لحضه‌های خود در مجموعه فرهنگی و ورزشی ارمغان لذت ببرید. علاوه‌بر تمام موارد ذکره شده این مجموعه دارای ورزش‌های متنوع و پرمخاطب  همانند بدمینتون، فوتسال، بدنسازی کودک، تکواندو، والیبال، ژیمیناستیک، صخره نوردی و… نیز دارد. همچنین پارکینگ هم در این مجموعه فرهنگی ورزشی وجود دارد و کسانی که با ماشین شخصی مراجعه می‌کنند؛ می‌توانند ماشین خود را با خیالی آسوده در پارکینگ قرار دهند.

جکوزی

ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها میباشد. استفاده کنندگان از جکوزی در داخل حوضچه قرار میگیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فواره‌های زیر آب قرار میدهند.

همچنین جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده می‌کنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژور ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند. علاوه بر مزایای استفاده از جکوزی در مجموعه روباز چهار فصل ارمغان شما می توانید آرامشی خاص در فضائی رویایی را تجریه کنید.

استخر ارمغان مشهد

استخر ارمغان مشهد در ساعت‌های ۹ صبح الی 30 : 22 میزبان خانم‌ها و در ساعت‌های ۹ صبح تا ۱ بامداد میزبان آقایان است. حداکثر زمان پذیرش تا ساعت30 : 21 است و بعد از این زمان پذیرش انجام نمی‌شود. مدت زمان ۳ ساعت هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از استخر استفاده کنند و در صورت استفاده بیشتر باید به ازای هر دقیقه مبلغی را پرداخت نمایند. این مقدار معمولا طبق قیمت های روز متغیر است.

حتماً پیشنهاد می‌شود برای یک بار هم که شده به همراه خانواده یا دوستان به این مجموعه فرهنگی ورزشی سفر کرده و از امکانات بی‌نظیر مانند استخر بهره‌مند شوید و لحظه‌های خوشی را سپری کنید.

استخر ارمغان مشهد

سانس های مجموعه استخر ارمغان مشهد:

سانس بانوان استخر ارمغان مشهد: همه روزه از ساعت 9 الی 22:30

سانس آقایان استخر ارمغان مشهد: همه روزه از ساعت 9 الی 1 بامداد

حداکثر زمان پذیرش مجموعه تا قبل از ساعت 21:30 انجام می باشد.

زمان استفاده از استخر 3 ساعت می‌باشد و به ازای هر دقیقه اضافه مبلغ 200 تومان به استخر پرداخت نمایید.

دسترسی

خراسان رضوی- مشهد- بلوار فردوسی- خیابان رسالت- رسالت ۲


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *