تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

استخر روباز چهار فصل سلمان ، تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

استخر روباز سلمان

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با استخر روباز سلمان ، استخری چهار فصل و عالی در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

ورزش شنا ورزشی است که از سن نوزادی تا سن کهنسالی می‌توان آن را انجام داد و به طور کلی ورزشی است که هیجان و اضطراب را کاهش داده، عضلات را قوی و محکم کرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می‌سازد و باعث می‌شود که فرد انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزانه خود کسب کند.

خاصیت آرامش‌ بخش آب باعث می‌شود که پیشنهاد رفتن به استخر تهران بهترین پیشنهاد در هر زمانی باشد. حالا اگر کنار تمام این ویژگی‌ها، این استخر روباز باشد و در فصل گرم تابستان هم باشیم چه بهتر.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

استخر سلمان یکی بهترین استخر های روباز تهران است. در این استخر همه چیز برای یک آب تنی بی نظیر و عالی آماده است. حمام آفتاب در این استخر اوقاتی خوش را برای شما رقم می زند. خود و عزیزانتان را از این تجربه بی نظیر محروم نکنید. این استخر بسیار بزرگ‌ و تمیز است و برای شنا کردن‌ و لذت بردن و حمام آفتاب ساخته شده است و آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

استخر روباز چهار فصل سلمان دارای امکانات ویژه DJ، مه پاش، فوتبال صابونی،ماساژ، Fish Spy، حمام سنتی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، غواصی بوفه ایتالیایی کاملا مجهز، فروشگاه خرید لوازم ورزشی کاملا مجهز، آرایشگاه، 1200 متر فضای آفتاب، آتشکده (در شب)، تخت با هزینه جدا، جکوزی روباز دارای دایو پرش 2 متری و کلاس های ورزشی و آموزشی شامل ترامپولین، فانکشنال، TRX، واترپلو، شیرجه و … می باشد.

استخر روباز سلمان

ویژگی های استخر :

جای پارک : آسان

مخاطب : بانوان, آقایان

گروه سنی : بزرگسال, نوجوان

نوع استخر : چهار فصل

نوع جلسات : نیمه خصوصی,گروهی

دسترسی به وسایل نقلیه : دارد

هزینه‌های جانبی : دارد

مساحت مجموعه : 1200

طول مسیر : 25*12.5

استخر روباز سلمان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *