تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا

اسکای ویو استکهلم سوئد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اسکای ویو استکهلم سوئد

در این مقاله از مقالات جاهای دیدنی اروپا یکی از جاذبه های بسیار زیبای سوئد یعنی اسکای ویو استکهلم را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

  استکهلم پایتخت سوئد جزو مقصدهای گردشگری گران است اما هر ریالی که بابت سفر به این شهر هزینه نمایید، بدون شک ارزشش را دارد. این شهر بر روی چهارده جزیره که متوسط 57 پل ‏به یکدیگر متصل شده اند، بنا گردیده است. به علت آبراهه های زیاد موجود در این شهر، استکهلم را گاهی ” ونیز شمال ” می ‏نامند.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

استکهلم پایتخت کشور سوئد و بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر این کشور است. این شهر بر روی چهارده جزیره که متوسط پل ‏به یکدیگر متصل شده اند ، بنا گردیده است. به علت آبراهه های زیاد موجود در این شهر ، استکهلم را گاهی ” ونیز شمال” می ‏نامند.

طول روز در این شهر در اوایل تابستان بیش از 18 ساعت و اواخر پاییز حدود 6 ساعت است. استکهلم یکی از پاک ترین ‏شهرهای اروپا است که بیشتر افراد در آن از دوچرخه برای تردد استفاده می کنند. تردد برای گردشگران نیز با استفاده از ‏متروهای زیرزمینی یا اتوبوس ها ، بسیار آسان است. در صورتی که چه خیلی از گردشگران در صورت داشتن زمان ترجیح می دهند در ‏سطح شهر قدم بزنند و زیبایی های بیشتری در گوشه و کنار شهر ببینند. ‏

اسکای ویو استکهلم سوئد
اسکای ویو استکهلم سوئد

پایتخت کشور سوئد، شهر استکهلم دیدنی های زیادی را در خود جای داده که از میان آن ها می‎توان به اسکای ویو در ساختمان اریکسون گلوب استکهلم اشاره کرد.

ساختمان اریکسون گلوب یکی از زیباترین بناهای کروی در جهان است که در شهر استکهلم قرار دارد. این بنا که نمادی از خورشید در منظومه ی شمسی است و بیش از 16000 نفر ظرفیت دارد و کاربری آن مختص نمایش ها و کنسرت است.

ساختمان اریکسون گلوب در سال 1989 افتتاح شد و در ابتدا برای ورزش هاکی روی یخ بر روی آن انجام می شد. اما بعدها فعالیت های دیگر مانند کنسرت و مسابقات در آن انجام شد.

در ساختمان اریکسون گلوپ نمای ایسکای ویو موجود است که در آن سوار بر آسانسور خواهید شد و به ارتفاعات بالا می روید و به تماشای کل شهر در زیر پایتان بنشینید. این بنا دارای دو قطار کروی است که هر کدام ظرفیت 16 مسافر را دارد و در مسیرهای موازی جابه جا می شوند.

اسکای ویو استکهلم سوئد
اسکای ویو استکهلم سوئد

بدون شک راه رفتن بر فراز شهر استکهلم و تماشای چشم انداز آن لذتی وصف ناشدنی را برای شما به وجود می آورد. پس بازدید از آن را در برنامه خود قرار داده و از بودن در این شهر زیبا لذت ببرید. فراموش ننمایید تا با تست کردن غذاهای سوئدی مانند جانسون فرستلس (ترکیبی از سیب زمینی خامه ای و ماهی) و یا گراولاکس (ماهی سلامون به همراه سیب زمینی، جعفری و سس خردل)  طعمی متفاوت را تجربه نمایید.

از دیگر دیدنی های استکهلم می توان به شهر قدیمی و پارک شهر سلطنتی اشاره کرد که با جذابیت های خود شما را افسون می کنند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *