تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد, معرفی هتل

اقامتگاه بومگردی ارگ کنگ ، مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اقامتگاه بومگردی ارگ کنگ

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با اقامتگاه بومگردی ارگ کنگ در روستای زیبا و تاریخی کنگ کهن آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

اقامتگاه بومگردی ارگ کنگ (Arg Kang Ecolodge) در روستای پلکانی کنگ در دامنه ارتفاعات بینالود قرار دارد و به سبب تابستانهایی خنک گردشگران و طبیعت دوستان زیادی را در این فصل پذیرا است. اقامتگاه ارگ کنگ واقع در بالاترین نقطه از روستای ۳۰۰۰ ساله کنگ ، همراه با اتاق های با بالکن زیبا با منظره طبیعت زیبای کوه و روستا و همچنین کافه بام سنتی از ویژگی های خاص مجموعه می باشد.

اقامتگاه بومگردی ارگ کنگدرباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ارگ کنگ دارای 4 باب اتاق کف خواب به صورت 1 اتاق 4 نفره، 1 اتاق 6 نفره، 1 اتاق 8 نفره و 1 اتاق 12 نفره می باشد و در مجموع امکان اسکان و پذیرایی از حداکثر 50 گردشگر را دارد. اتاق های 4 نفره، 6 نفره و  8 نفره دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی و اتاق 12 نفره دارای سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمام اختصاصی می باشد. این بوم گردی زیبا در منطقه ای آرام شرایط متفاوتی را برای گردشگران و مسافران محترم فراهم کرده است تا بدور از فضای شهرنشینی لحظات خاطره انگیزی را بتوانند با خانواده خود رقم بزنند.

اقامتگاه بومگردی ارگ کنگامکانات و خدمات ارائه شده 

در رستوران اقامتگاه بوم گردی ارگ کنگ انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر کوفته تبریزی، کشک بادمجان، دیزی، قرمه سبزی، قرمه چدنی، میرزاقاسمی، اشکنه کشک، کباب، جوجه و… طبخ می شود که مسافران عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اقامتگاه بومگردی ارگ کنگاز دیگر خدمات این بوم گردی می توان به کافی شاپ، راهنمای تور، پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم گرمایش کرسی، شوفاژ و سیستم سرمایش پنکه رومیز اشاره کرد.

اقامتگاه بومگردی ارگ کنگاز جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می توان گورستان قدیمی، رباط شاه عباسی، دره مایان، بند گلستان، روستای ابرده، غار زری، پیست اسکی ابرده، پارک جنگلی شاندیز، پارک طبیعی هفت حوض، دریاچه و سد چالیدره، پارک جنگلی وکیل آباد، روستای ازغند، روستای جاغرق، روستای نغندر، مجتمع سوارکاری ارشاد و پارک سنگی نصوح آباد را نام برد.

آدرس :‌ خراسان رضوی، مشهد، شهرستان طرقبه، به سمت چالیدره پس از روستای نغندر، روستای ۳۰۰۰ ساله کنگ، ادامه مسیر مستقیم به انتهای جاده ، به سمت تابلو های ارگ کنگ، بالای روستا ،دور برگردان به سمت چپ، اقامتگاه ارگ کنگ.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *