تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
خراسان رضوی

اقامتگاه بوم گردی چشمه سبز درشهر گلمکان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اقامتگاه بومگردی چشمه سبز  

اقامتگاه بومگردی چشمه سبز درشهر گلمکان استان خراسان رضوی واقع شده است.استان خراسان به عنوان پایتخت معنوی ایران و به دلیل وجود جاذبه های مذهبی، طبیعی و تاریخی که دارد، توانسته گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کند.در ادامه مطلب همراه تاپ تراول باشید تا با این اقامتگاه بومگردی بیشتر آشنا شوید.

 درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی چشمه سبز در دو طبقه و دارای 4 باب اتاق 5 نفره است و ظرفیت پذیرایی از حداکثر20 گردشگر را دارد. این خانه بومی کف خواب بوده و در حال حاضر دارای  یک سرویس بهداشتی داخل محوطه می باشد و موقتا اقامتگاه فاقد حمام می باشد.

اقامتگاه بومگردی چشمه سبز  
اقامتگاه بومگردی چشمه سبز

اتاق های این اقامتگاه به گونه ای طراحی شده که سیری در گذشته را با وجود سقف چوبی زیبا و تراسی بزرگ رو به حیاطی دلباز و سرسبز با دو حوضچه آبی رنگ چشم نواز برای گردشگران عزیز فراهم کرده است. درصورت تمایل مسافران می توانند غذاهای سنتی و محلی نظیر قیمه، قورمه، انواع اشکنه، چلومرغ و جوجه کباب و… را سفارش دهند (با توجه به شرایط اقامتگاه سفارش غذا 48 ساعت قبل باید انجام بگیرد).

اقامتگاه بومگردی چشمه سبز  
اقامتگاه بومگردی چشمه سبز

امکانات و خدمات اقامتگاه

ازجمله امکانات و خدماتی که این اقامتگاه بوم گردی برای رفاه حال مسافرین محترم فراهم کرده است، می توان به راهنمای تورهای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم  گرمایشی بخاری گازی و کرسی اشاره کرد. این اقامتگاه دارای  پارکینگ اختصاصی  و سیستم سرمایشی به دلیل آب و هوای خوب و ییلاقی نمی باشد .


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
اقامتگاه بومگردی چشمه سبز  
اقامتگاه بومگردی چشمه سبز

جاذبه های گردشگری

ازجمله جاذبه های گردشگری این منطقه  که همه ساله  گردشگران زیادی  را به خود جذب می کند، می توان به  دریاچه چشمه سبز، اثر تاریخی عبد الرحمن گهواره گر و حسینیه گلمکان، غار پرده رستم ، خانه خواجه داد گلمکان، روستای دیدنی کاهو، اخلمد، دریاچه مصنوعی گلبهار، فرودگاه هواپیمایی فوق سبک گلبهار، پارک بزرگ شهر و شهربازی بزرگ جم اشاره کرد.

اقامتگاه بومگردی چشمه سبز  
اقامتگاه بومگردی چشمه سبز

گلمکان شهری کوهستانی و سرد سیر و ازییلاقات زیبای اطراف مشهد است. به خاطر داشتن چنین اقلیمی محصولاتی از قبیل گیلاس، سیب، آلبالو و گردو و به رویش گیاهان دارویی همچون خارشتر، بابونه و کاسنی می توان دراین منطقه اشاره کرد. به دلیل وجود جاذبه های طبیعی، گردشگران زیادی را در فصل تابستان و بهار به سوی خود جذب می کند.اقامتگاه بومگردی چشمه سبز  

موقعیت جغرافیایی

شهر گلمکان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در فاصله ی 72 کیلومتری شمال غربی شهر مشهد قراردارد و از جنوب به دامنه کوه بینالود منتهی می شود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *