تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, رپورتاژ آگهی

۵ اقامتگاه جنوبی کشور برای سفرهای زمستانی و بهاری 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

5 اقامتگاه بوم گردی جنوبی کشور 

اگر شما هم اهل سفر به شهر و جزایر جنوبی کشور و اقامت در اقامتگاه بوم گردی هستید، باید بدانید که جنوب کشور از این لحاظ غنی است و شما می‌توانید انتخاب‌های متنوع و خوبی داشته باشید. در مطلب امروز ما چند اقامتگاه معروف در جنوب کشور را به شما معرفی می‌کنیم. پس در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

اقامتگاه بوم گردی
اقامتگاه بوم گردی

اقامتگاه بوم گردی آب انبار ماهان

این اقامتگاه محلی مناسب و آرام، برای مسافرانی است که دوست دارند مدتی دور از محیط شهری و سرو صداها باشند.

مکانی زیبا که پرسنل حرفه‌ای آن، همیشه با روی خوب و پر مهر از مهمانان پذیرایی می کنند و خاطراتی به یادماندنی برای شما عزیزان به جا می‌گذارند. در این اقامتگاه تمام امکانات رفاهی برای شما مهیاست و می‌توانید خود را میهمان غذاهای بومی این شهر کنید. هزینه اقامت در این اقامتگاه برای هر نفر 400 هزار تومان است. شما می‌توانید این اقامتگاه را از طریق سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما رزرو کنید.

اقامتگاه بوم گردی
اقامتگاه بوم گردی

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی شهر بابک

اقامتگاه خانه سنگی میمند تجربه‌ای ناب از اقامت در یک روستا که ثبت جهانی شده است را برای میهمانان فراهم آورد. این اقامتگاه با تکیه بر تجربیات جهانی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و با استفاده از پتانسیل‌های جامعه محلی، اقدام به تجهیز تعدادی از خانه‌های دستکند کرده تا از طریق آن تجربه اقامت در خانه‌های ۳۰۰۰ ساله برای میهمانان فراهم شود. استفاده از صنایع دستی روستا در دکوراسیون داخلی اتاق‌ها و تلفیق آن با وسایل راحت امروزی، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت را پیش روی شما می‌گذارد. استفاده از کادر آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی هم زمینه راحتی هر چه بیشتر میهمانان را فراهم آورده.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هزینه رزرو اقامتگاه بوم گردی از طریق سامانه رزرو اینترنتی جاباما برای هر شب 195 هزار تومان است.

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی
اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی

اقامتگاه بوم گردی آرتین دینور صحنه

این اقامتگاه در روستای بکر کندوله و کرتویج علیا از توابع بخش دینور شهرستان صحنه در استان کرمانشاه واقع شده است. این منطقه قدمتی 11هزارو هشتصد ساله دارد واولین زیستگاه بشر در خاور میانه است. لذت یک شب اقامت در این روستاها در کنار مردمان روستا خاطره‌ای فراموش نشدنی از سفر را برای شما رقم می‌زند. این منطقه توریستی دارای چشمه‌های طبیعی و باغات فراوانی است. هزینه هر شب اقامت در این اقامتگاه براغی یک شب 110 هزار تومان است.

اقامتگاه بوم گردی آرتین دینور صحنه
اقامتگاه بوم گردی آرتین دینور صحنه

اقامتگاه بوم گردی خالو منصور نقاشه قشم

اقامتگاه بوم گردی خالو منصور در روستای نقاشه جزیره قشم واقع شده است. که در سال 1395 مرمت شد و فعالیت خود را با 8 باب اتاق در محوطه اقامتگاه با هدف پذیرایی از گردشگران آغاز کرد.

از مناطق گردشگرپذیر و پرطرفدار قشم، جزیره هنگام و جنگل حرا را می توان نام برد. نکته قابل توجه این است که برخی اتاق‌های خانه خالو منصور، بدون یخچال، حمام، سرویس بهداشتی و تخت هستند. برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است. هزینه هر شب اقامت در این اقامتگاه برای هر شب 100 هزار تومان است.

اقامتگاه بوم گردی خالو منصور
اقامتگاه بوم گردی خالو منصور

اقامتگاه بوم گردی پرهیزکار بریس (چابهار)

اقامتگاه بوم‌گردی پرهیزگار در جنوب شرقی‌ترین نقطه ایران و در روستای بریس از توابع شهرستان چابهار قرار دارد. کناره‌های دریای عمان و سواحل مکران با مناظری بکر و زیبا، منظره‌ای زیبا خلق کرده است.

این اقامتگاه  با یک اتاق و یک کَپَر سنتی در فضایی گرم و صمیمی، میزبانه شماست. هزینه هر شب اقامت در این اقامتگاه 80 هزار تومان است.

ما بهترین اقامتگاه‌هایی که می‌توانید در جنوب کشور رزرو کند را به شما معرفی کردیم و این شمایید که باید تصمیم بگیرید در کدام اقامتگاه اقامت کنید. پیشنهاد ما به شما این است که برای رزرو اقامتگاه  به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما مراجعه کنید و علاوه بر برخورداری از امکان رزرو اینترنتی اقامتگاه، ویلا و هتل از پشتیبانی شایسته تیم کالسنتر علی بابا بهره‌مند شوید.


مقالات بیشتر بخوانید :


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *