تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


مهاجرت و اقامت

شرایط مهاجرت به استرالیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اقامت دائم استرالیا

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول به معرفی شرایط اقامت دائم استرالیا خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

شرایط مهاجرت به استرالیا

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹ به افرادی تعلق می گیرد که مایلند از طریق نیروی کار و به همراه خانواده به استرالیا مهاجرت کرده و با اخذ اقامت دائم استرالیا از بدو ورود، در این کشور زندگی، کار و تحصیل کنند. با دریافت این ویزا، شخص از مزایای مدیکر استرالیا (طرح درمان ملی) بهره مند می شوند. همچنین می توانند با کسب شرایط لازم، درخواست شهروندی استرالیا بدهند.

اقامت دائم استرالیا
اقامت دائم استرالیا

متقاضیان این ویزا، بدون استفاده از اسپانسر فامیلی یا ایالتی، مایلند به استرالیا مهاجرت کنند.درخواست این ویزا بر مبنای امتیاز فرد متقاضی، بررسی می شود. متقاضیانی که بر مبنای سیستم امتیاز بندی مهاجرت کاری به استرالیا، بتوانند حداقل ۶۰ امتیاز کسب نمایند، واجد اخذ این ویزا خواهند بود. دارندگان ویزای ۱۸۹ استرالیا، می توانند در هر نقطه از استرالیا که مایل باشند، زندگی، کار و تحصیل نمایند. متقاضی باید بتواند حایز شرایط ذیل برای اخذ این ویزا باشد:

ویزای اقامت 189 استرالیا ویزای اقامت دائم استرالیا می باشد. این ویزا احتیاجی به کارفرما یا اسپانسر ندارد و تنها بر پایه ی مهارت متقاضی می باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

شرایط لازم ویزای ساب کلاس ۱۸۹ استرالیا

برای  اقدام جهت اخذ ویزای ساب کلاس ۱۸۹ استرالیا، متقاضی باید شرایط زیر را دارا باشد:

  • سن او زیر ۵۰ سال باشد.
  • در زمینه زبان در سه سال گذشته، یکی از شروط زیر را داشته باشد:

_در چهار مهارت آیلتس، حداقل نمره ی ۶ را کسب کرده باشد. متقاضی میتواند معادل این آزمون را در سایر آزمون های معتبر در سیستم اداره مهاجرت استرالیا ارائه کند.

_در مهارت های تافل، برای گوش کردن ۱۲ امتیاز، برای خواندن ۱۳ امتیاز، برای نوشتن ۲۱ امتیاز و برای صحبت کردن ۱۸ امتیاز کسب کرده باشد.

_از اول ژانویه ۲۰۱۵ در امتحان CAE شرکت کرده و در مجموع امتیاز ۱۶۹ به دست آورده باشد.

  • در یکی از شغل های مورد نیاز دولت استرالیا، در خواست خود را ارایه دهد.
  • ارزیابی مدارک: با ارایه مدارک تحصیلی شغلی به یکی از مراکز ارزیابی شغلی تعیین شده، تاییدیه لازم را تهیه نماید. این مرحله بین یک هفته تا 4 ماه بسته به سازمان موردنظر زمان نیاز دارد. برای انجام ارزیابی مدارک، اغلب اوقات احتیاج به مدرک زبان دارید. لیست رشته ها به همراه سازمان ارزیابی کننده آنها         لیست سازمان های ارزیابی مدارک.
  • طبق جدول امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا حداقل 60 امتیاز داشته باشد.
  • متقاضی پیش از این، در صورت حضور در استرالیا، هیچ ویزای کنسلی یا رد شده نداشته باشد.

 

  • اقامت دائم استرالیا
    اقامت دائم استرالیا

مراحل دریافت ویزای کلاس ۱۸۹ استرالیا

فرد متقاضی واجد شرایط بالا، در مرحله اول سوابق تحصیلی و شغلی خود را به وسیله نهاد مشخص شده برای هر شغل، ارزیابی می کند.(ارزیابی مدارک) این ارزیابی بنا به مورد، بین 1 تا 4 ماه زمان می برد و هزینه آن در شرکت های مختلف متفاوت است.

در مرحله دوم، شخص اقدام به تکمیل EOI می نماید. با تکمیل این فرم، پس از بررسی، دعوتنامه ای از طرف دولت استرالیا برای فرد ارسال می شود.

مرحله سوم، با آماده بودن دعوتنامه، متقاضی فرصت دارد تا ظرف ۶۰ روز از تاریخ دعوتنامه، درخواست ویزای خود را در سایت اداره مهاجرت مهاجرت استرالیا ثبت نماید. در حال حاضر مدت زمان اعلام شده برای رسیدگی، 3 ماه است.

تست های پزشکی و پلیس چک نفراصلی و همراهان در این مرحله انجام می شود. نتیجه ی درخواست متقاضی، به صورت ایمیل به وی ابلاغ می شود و در صورت اخذ ویزا، شرایط و مقررات آن برای فرد، تشریح می شود.

اقامت دائم استرالیا
اقامت دائم استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا

شاید برای شما سوالاتی بوجود آمده باشد در زمینه تحصیل در کشور استرالیا پیش آمده باشد به اجمال به آنان خواهیم پرداخت . چند نمونه از سوالاتی که در  این زمینه مطرح می شود به شرح ذیل است…

آیا تحصیل در این کشور رایگان است؟ نحوه دریافت اقامت دائم در کشور استرالیا از طریق تحصیل به شکل است؟ گپ سنی در این کشور وجود دارد؟ مدرک زبان نیاز است؟ زبان تحصیل در این کشور چیست؟

استرالیا از نظر رنکینگ سومین کشور انگلیسی زباان جهان می باشد که دارای سی و هشت دانشگاه دولتی می باشد . در این کشور نظام آموزشی به نحوی طراحی شده است که در هر سال فقط دو ترم تحصیلی خواهید داشت و ترم تابستانی جهت تسعیل و تسریع در زمان تحصیل شما برنامه ریزی شده است . زمان آغاز ترم تحصیلی در ماه سپتامبر است و شما نهایتا تا اواخر اگوست مهلت جعت ثبت نام دارید . شما برای اخذ ویزای تحصیلی کشور استرالیا حداقل نیاز به یک مدرک زبان انگلیسی IELTS 6 دارید و لازم است بدانید شما می توانید تا یک ماه پس از پست کردن مدارک ، مدرک زبان خود را تسلیم نمایید .

ویزای ثبت شرکت در استرالیا

اخذ این نوع ویزا منوط به دریافت نامه حمایت دولت منطقه ای یا ایالتی در کشور استرالیا است . لذا باید همراه با این نامه شما تجربه و مهارت لازم در آن زمینه مذکور را دارا باشید . شما برای اخذ این ویزا باید سنی کمتر از ۵۵ سال را علاوه بر داشتن حمایت نامه از ایالت های استرالیا و ارائه تمکن مالی حداقل پانصد هزار دلار استرالیا در حساب داشته باشید .

ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

شما برای اخذ این نوع ویزا باید سن شریفتان کمتر از ۵۵ سال باشد و موافقت نامه های دولتی ایالات استرالیا ، داشتن حداقل سه سال سابقه مدیریت در مورد مذکور ، داشتن تمکن مالی حدود ۱۱۲۵۰۰۰ $ و تمکن ۷۵۰۰۰۰$ جهت سرمایه گذاری در کشور استرالیا ، کسب مدرک زبان انگلیسی حداقل IELTS 5 و عدم وابستگی جز همسر خود شرایطی است که برای انجام دادن این امر به آن توجه لازک را داشته باشید. ما بحث سرمایه گذاری به شما پیشنهاد نمی کنیم لذا اگر خواهان تحقق این امر هستید با وکلای حرفه ای مشورت کنید .

اقامت دائم استرالیا
اقامت دائم استرالیا

ویزای خویشاوندان

ویزای خویشاوندان در استرالیا برای تمام دوستان و بستگان شما این امکان را محیا می سازد تا بتوانند با  دعوتنامه شما به نزد شما برای مدت محدودی که officer  ویزای شما این مدت را معین می سازد و باید بدانید که تایید ویزای شما و مجوز اخذ ویزای شما در inter view توسط officer visa صادر می گردد . شخصی که برای این نوع tipe ویزا اقدام می نماید باید دارای تمکن مالی خوب ولی مدارکی دال بر تعلق خاطر به کشور خود و عدم قصد ماندن در کشور استرالیا را ارائه دهد .

ویزای تولد

کشور استرالیا تابع خون است یعنی اگر پدر یا مادر نوزاد متولد شده دارای تابعیت کشور استرالیا باشد می تواند برای فرزندان خود در خواست تابعیت کند .

ویزای ازدواج

ویزای ازدواج به این  گونه است که باید فرد دارای سن حداقل هجده سال و نامزد و همسر خویش ضمانت شود . همسر فرد باید دارای اقامت دائم یا تابعیت استرالیا یا کشور نیوزلند را دارا باشد . لازم به ذکر است فرد متقاضی نیاز به داشتن مدرک زبان خاصی ندارد . لیک فقط باید تا پایان در کنار هم باشند و از همدیگر جدا نشوند .در ارتباط با بهترین شرایط مهاجرت به استرالیا اصلح ترین شخص که می تواند راهنمای شما در این مسیر باشد یک وکیل مهاجرتی استرالیاست ، همچنین شما می توانید برای اخذ مشاوره های مهاجرتی با دفاتر حقوقی و مهاجرتی در ایران که در زمینه مهاجرت فعالیت قانونی دارند ، شرایط مهاجرت به استرالیا را  جویا شوید .

ما در این مقاله سعی بر این داشتیم تا شما را با شرایط مهاجرت به استرالیا  آشنا سازیم اگر چنانچه اطلاعات مقاله فوق برای شما مکفی نبوده است شما میتوانید با تماس با موسسه های حقوقی معتبر در ایران  تماس حاصل نموده و از امکان مشاوره در باب شرایط مهاجرت به استرالیا  و راههای مهاجرت به استرالیا از قبیل سرمایه گذاری در استرالیا ، تحصیل در استرالیا ، کار در استرالیا و راههای دیگر بهره مند گردید .


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *