تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


رپورتاژ آگهی, مشهد

برای تعطیلات نوروز به دنبال تور مشهد هستید؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین هتل ها برای اقامت در مشهد

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین هتل ها برای اقامت در مشهد سخن خواهیم گفت پس اگر به دنبال محل اقامت و رزرو هتل در مشهد هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

کدام هتل ها بهترین انتخاب برای اقامت در مشهد هستند؟ قیمت هتل های مشهد در تعطیلات نوروز چگونه است ؟ با هواپیما سفر کنیم یا قطار؟

سفر با خودرو شخصی بهتر است یا خرید تور مشهد از آژانس های مسافرتی؟ اقامت در خانه های اجاره ای بهتر است یا رزرو هتل؟

اقامت در مشهد
اقامت در مشهد

شور و شوق زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) یکی از مهمترین دلایل انتخاب تور مشهد است؛ اما چه جاذبه ها و دلایل دیگری برای سفر مشهد وجود دارد؟ مراکز خرید، جاذبه های طبیعی، بناهای تاریخی، پارک های تفریحی و پارک آبی و هتل لوکس و لاکچری، این شهر را به یکی از مدرین ترین و پر بازدید ترین کلان شهر های ایران تبدیل کرده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

سفر با خودروی شخصی در تعطیلات نوروزی ویژگی های خاص خودش را دارد و همیشه خاطره ساز است ولی برای ساکنان شهر هایی که فاصله زیادی با مشهد دارند قطعا سفر با هواپیما ، قطار یا اتوبوس بهتر است زیرا مسافرت طولانی با خودرو شخصی میتواند کمی خسته کننده باشد.

اما خرید تور مشهد از آژانس های مسافرتی و سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل میتواند هزینه های بیشتری داشته باشد ولی اگر توانایی پرداخت آن را داشته باشید بهترین انتخاب است.

بهترین هتل های مشهد

هتل های مشهد به دو نوع هتل های لوکس و گران قیمت و هتل های معمولی ارزان قیمت دسته بندی می شوند.

از جمله هتل های لوکس و گران قیمت در شهر مشهد می توان به هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل ایران مشهد و… اشاره کرد. از هتل های ارزان قیمت جهت اقامت مسافران تور ارزان مشهد می توان به هتل تهران، هتل رضا، هتل بارانا، هتل توکل، هتل فیروزه توس و… اشاره کرد.

بهترین توصیه این است که برای بررسی قیمت تور مشهد به وب سایت آٓژانس مسافرتی چهارفصل chaharfasl.net مراجعه کنید.

تور مشهد نوروز 98

مشهد در هر ماهی از سال شهری دوست داشتنی و البته مسافر پذیر است. در فصول سرد سال مردم زیادی از شهرهای گرمسیر و حتی کشورها گرمسیر اطراف به این شهر مسافرت می کنند تا حسابی از سرمای آن لذت ببرند. در فصل گرم هم برعکس است و از شهرهای سردسیر برای سیر و سیاحت در مشهد به اینجا می آیند.

اما روزهای عید نوروز می تواند برای هر کسی از هر شهری جذاب و مناسب باشد. ایرانی ها علاقه زیادی دارند که سال نوی خود را با زیارت امام رضا (ع) متبرک کنند و تور مشهد نوروز میتواند این خواسته را برای آنها برآورده کند. فضای داخل بارگاه امام رضا در لحظات نوروزی و تحویل سال به قدری عرفانی، پرنشاط و زیباست که اگر کسی سال نو را درآنجا آغاز کند، مطمئنا سال های بعد نیز دوست دارد همین کار را تکرار نموده و هر سالش را متبرک کند.

در نوروز مشهد به خاطر اینکه تازه از بند سرمای زمستان رها شده، نفس های تازه ای می کشد. طبیعت وسیعی که در جای جای این شهر سبز شدن و شکوفه زدن را آغاز کرده و برفهایی که آب شده اند و در جوی های داخل شهر جریان دارند، بسیار روح نواز است.

تور مشهد نوروز 98 را میتوانید با رفتن به جشن های نوروزی داخل شهر مشهد جالب تر و لذت بخش تر هم بکنید. در این شهر مناطق مختلفی وجود دارند که برای برپایی جشن های نوروزی برپا شده اند. از مراسم شاهنامه خوانی در بارگاه فردوسی تا شعر خوانی، موسیقی محلی و رقص محلی از جمله اتفاقاتی است که در این مناطق برگزاری می شود و شما هم می توانید در آنها شرکت کرده و با گرفتن عکس و فیلم از آن مراسمات زیبا برای خود مجموعه عکس و فیلم تهیه کنید.

حتی قدم زدن در پارک های داخل شهر هم در تعطیلات نوروز در شهر مشهد حسابی لذت بخش خواهد بود. تور مشهد نوروز ۹۸ شما را به شهری می برد که با داشتن زمستان های بسیار سرد و سخت، بهاری جذاب دارد. از جمله جذابیت های دیگری که در سطح شهر مشهد وجود دارند، طراحی های مختلفی است که در خیابانها، کوچه ها، پارک ها و دیگر اماکن مشهد ایجاد شده اند. دیوار نگاری ها، سازه های مفهومی متناسب با فرارسیدن بهار، چیدمان های مختلفی از سفره هفت سین و مجموعه عکس های متنوعی که در کنار پیاده روها قرار داده می شوند و می توانید با چرخیدن در سطح شهر مشهد از تماشای آنها لذت ببرید.

از آنجایی هم که عید نوروز کاملا در گوشت و خون فرهنگ ایرانی درآمیخته شده است، جشن گرفتن این عید در شهری که به فرهنگ و شعر و ادب مشهور است جذابتر و جالب تر هم خواهد بود. شما اگر نوروز خود را در مشهد بگذرانید، حتما این روزهای خاص سال را بیشتر احساس می کنید.  در ضمن با توجه به روحیه شاد مردم شهر مشهد، حتما از گذراندن عید در مشهد و در میان آن همه مردم شاد و مهمان نواز و دوست داشتنی کیف خواهید کرد.

در فروشگاه های مشهد تخفیفات نوروزی فراوانی وجود دارد. مثلا در پاساژ بسیار بزرگ و مجلل امام رضا، تخفیف های زیادی ارائه می شود تا مسافرین بتوانند خریدهای خوبی از آنجا داشته باشند.  در پاساژ امام رضا، بهتر است که با یک فرد بومی و یا یک راهنمای گردشگری قدم به آنجا بگذارید. دلیل این توصیه هم به بزرگ بودن آنجا باز می گردد و هم اینکه بتوانید مناسب ترین فروشگاه ها را در میان آن همه فروشگاه و فروشنده بیابید و از خرید خودتان راضی باشید. پاساژ امام رضا جدای از این همه فروشگاه و اجناس متنوع و جالبی که در آنها قرار دارد، به خودیِ خود از طراحی جالبی هم برخوردار است. راه رفتن در این پاساژ بزرگ و زیبا و حرف زدن با مردم در این مکان عمومی حتما میتواند برای هر مسافری به یاد ماندنی باشد. تور مشهد عید نوروز 98 رفتن به پاساژ امام رضا را به تمام کسانی که قصد دارند زمان زیادی را به تماشا کردن لباس ها و دیگر اجناسی که داخل این پاساژ بزرگ فروخته می شود، صرف کنند توصیه می کند.

در شهر مشهد هتل های زیادی قرار دارند که در تعطیلات نوروز بیشترین خدمات و سرویس های خود را به مسافران این شهر زیارتی و سیاحتی اختصاص می دهند. هتل ها و همچنین رستوران های شهر مشهد، تمام سال را به جلب کردن نظر و توجه مسافران اختصاص می دهند تا در نهایت بتوانند مشتری های عید خود را جذب کنند. بازار اصلی آنها در همین چند روز نوروز است و به رغم بالا بودن تعداد مسافران و مشتریان مشهد در نوروز، آنها آمادگی بالایی برای سرویس دادن به مشتریان خودشان را دارند. هتل هایی مانند هتل پارسا، آرین، ایران و فردوسی از جمله هتل های شهر مشهد هستند. این هتل ها اکثرا سایت های اینترنتی خودشان را دارند. میتوانید آپشن هایی که هر هتل دارد و نوع سرویس هایی که اختصاص می دهند و قیمت آن سرویس ها را چک نموده و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر هم این هتل را قبل از فرا رسیدن نوروز رزرو کنید از تخفیف خوبی هم استفاده می کنید و در نتیجه هزینه سفرتان حسابی پایین می آید.

بهترین مراکز خرید مشهد

از نظر بسیاری از مسافران مشهد بهترین فعالیت بعد از زیارت مرقد امام رضا، گشت و گذار در مراکز خرید مشهد و خرید سوغاتی و صنایع دستی است. مشهد مملو از بازار های قدیمی و مراکز خرید مدرن است. از بهترین مراکز خرید مشهد می توان به مرکز خرید مشهد، مرکز تجاری الماس شرق، مرکز خرید آلمان، مشهد مال، مرکز خرید خورشید، مرکز خرید کاسپین مد و… اشاره کرد.

مراکز تفریحی و گردشگری مشهد

قطعا حرم امام رضا (ع) مهم ترین جاذبه گردشگری و یکی از مراکز مذهبی مهم و پر بازدید در ایران است. اما مشهد جاذبه های تاریخی و گردشگری دیگری نیز دارد که از مهم ترین ان ها می توان به ارامگاه فردوسی و و نادر شاه اشاره کرد که از مهم ترین ابنیه تاریخی مشهد هستند.

اقامت در مشهد
اقامت در مشهد

یکی از بهترین مراکز تفریحی در مشهد، پارک های آبی آن هستند. مشهد دارای 4 پارک آبی بزرگ است که مشهور ترین آن ها سرزمین موج های آبی نام دارد. از دیگر پارک های آبی مشهد می توان از پارک آبی ایرانیان، سرزمین موج های خروشان و پارک ساحلی آفتاب نام برد. در سفر با تور لحظه آخری مشهد حتما سری هم به پارک های آبی این شهر بزنید.

اقامت در مشهد
اقامت در مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد یکی از برترین هتل های مشهد است که در سال 1386 ساخته شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد است.

این هتل در قالب 25 طبقه ساخته شده است. هتل درویشی مشهد مجموعا 223 اتاق در 32 تیپ متفاوت از جمله اتاق های پنت هاوس، اتاق ملل، فصل، اتاق های VIP دارد. حرم مطهر رضوی در فاصله ی 1400 متری از این هتل واقع شده است. وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن یکی از ویژگی های این هتل برای میهمانان تور مشهد است.

اقامت در مشهد
اقامت در مشهد

امکانات هتل درویشی مشهد

امکانات هتل درویشی مشهد شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، باشگاه ورزشی، استخر، اسپا، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت، فروشگاه، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سونا خشک، سونا بخار، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و… است.

برای رزرو آنلاین بلیط مشهد و یا رزرو هتل و خرید تور مشهد با بهترین قیمت به وب سایت آٓژانس مسافرتی معتبر چهارفصل مراجعه کنید.


منبع : ویرلن


 

           


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *