تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, ژاپن

امن ترین شهر جهان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

امن ترین شهر جهان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره امن ترین شهر جهان ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

در سال 2017 ، توکیو بار دیگر به عنوان امن ترین شهر جهان شناخته شد. گزارش دوسالانه واحد اطلاعات هوشمند اکونومیست به چهار حوزه کلیدی که امنیت شهروندان را فراهم می کند اشاره کرده است؛ زیرساخت ها و جاده های ایمن، امنیت دیجیتال، کیفیت مراقبت های بهداشتی و امنیت فیزیکی شخصی، به این منظور که مشخص کند کدام شهرها این عوامل را درست انجام می دهند.

فهرست شهرهای امن در سال 2017 ، 60 شهر در سراسر جهان را برای یافتن امن ترین مکان ها برای زندگی، مقایسه کرده است. توکیو جایگاه نخست را بدست آورد و پس از آن شهر سنگاپور و پس از آن دومین شهر ژاپن، اوزاکا، در مقام سوم قرار گرفت.

در سال 2015، آخرین بار که شاخص ایمنی شهرهای جهان منتشر شده بود نیز این سه شهر بزرگ در همین جایگاه انتخاب شده بودند. بالاترین نمرات توکیو در دسته بندی های امنیت دیجیتال و سلامت بود که بالاترین نمرات را در مقایسه با تمام 60 شهر بدست آورد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

امن ترین شهر جهان

ایمنی شهری در مقابل جمعیت

اینکه یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان رتبه نخست را به عنوان امنترین شهر بدست آورده است، نقطه عطف بسیار جالبی است.

جمعیت شهری بالا منجر به خواسته های بیش از حد در یک سیستم است که معمولا برای پاسخگویی به نیازها مجهز نیست، و منجر به مسائل و چالش هایی مانند انتظارات بیمارستان طولانی و افزایش تصادفات رانندگی می شود.

در مورد توکیو، عوامل متعددی وجود دارد که نمرات ایمنی بالا در شاخص های ایمنی شهرها را شامل می شود، از جمله میزان کم جرم و جنایت در آن، که آن را به عنوان امن ترین شهر جهان شناخته است.

امن ترین شهر جهان

یک جهان خطرناک

گزارش فهرست شهرهای ایمن 2017 نشان می دهد که توکیو، سنگاپور و اوزاکا به استثنای روند جهانی با نمرات پایین تر، استثنا هستند. برای مثال، نیویورک از جایگاه 10 در سال 2015 به جایگاه 21 در سال 2017 سقوط کرد و موقعیت آن با 11 امتیاز کاهش یافت.

خلاصه اجرائی این گزارش به افزایش حملات تروریستی به مراکز شهری، شکاف در حال افزایش بین غنی و فقیر و شرایط آب و هوایی خشک ناشی از تغییرات اقلیمی به عنوان عواملی برای نمرات ایمنی پایین در شهرها و انتخاب امن ترین شهر جهان اشاره میکند.

امن ترین شهر جهان

لینک های مرتبط:


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *