تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
امارات

مرکز خرید اوت لت دبی ، امارات | Dubai Outlet Mall 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اوت لت مال دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید اوت لت مال دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

دبی یکی از شهر هایی است که افراد زیادی به قصد خرید و گشت و گذار در مراکز خرید آن آن را انتخاب می کنند و اوت لت ها بهترین انتخاب برای علاقمندان به گردش و خرید در مراکز خرید هستند.

خرید برندهای اصل و با کیفیت جهانی آن هم با نصف قیمت واقعی برای هر کسی وسوسه بر انگیز و هیجان انگیز خواهد بود.با ما همراه شوید تا شما را با یکی از بهترین مراکز خریدی که تخفیف هایی این چنینی ارائه می دهد را به شما معرفی کنیم.اوت لت مال دبی

اوت لت مال دبی (Dubai Outlet Mall) یکی از مراکز خرید واقع در امارات متحده عربی است که در سال ۲۰۰۷ و به دست گروه هلدینگ الاهلی افتتاح شد و به عنوان یکی از مراکز خرید بزرگ این کشور شناخته شد. مهمترین موردی که می توان در مورد این مجتمع تجاری به آن اشاره کرد، وجود ۱۲۰۰ نمایندگی برندهای تجاری در آن است که در کنار معماری جذاب و مجهز آن خودنمایی می کند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اغلب کالا ها و وسایل موجود در این فروشگاه ، با 30 تا 90 درصد تخفیف به فروش می رسد که شامل انواع لباس، کیف، کفش، عطر، لوازم خانگی، لباس های شب، جواهرات، مبلمان، لوازم و قطعات کامپیوتر، موبایل و … است.

اما اگر به برندهای معروف علاقه دارید این مرکز خرید به کار شما نمی آید؛ بیشتر اجناس فروشگاه های اوت لت دبی به دلیل این که در فروشگاه های اصلی شهر به فروش نرسیده اند به اوت لت ها آورده می شوند تا با قیمتی به مراتب مناسب تر در اختیار مشتریان علاقه مند قرار بگیرد.اوت لت مال دبی

امکانات مرکز خرید اوت لت دبی

از 240 فروشگاه این مجموعه که بگذریم باید به زمین بازی کودکان و سایر امکاناتی که در اینجا مشاهده می شوند اشاره کنیم. بهتر است قبل از خرید کردن و آمادگی برای گشت و گذار در فروشگاه ها، کودک خود را به زمین بازی برده و او را به همراه ده ها کودک دیگر تنها بگذارید تا به بازی کردن مشغول شود. این گونه شما هم می توانید راحت تر خرید کنید.

اگر خسته شده اید به سالن استراحت بروید و قدری بنشینید. اگر هم اهل قهوه خوردن یا سایر نوشیدنی ها هستید به فودکورت مجموعه رفته و یک نوشیدنی گرم یا خنک سفارش دهید. رستوران ها و فست فودهای مجموعه هم برای زمان ناهار یا شام مناسب هستند.اوت لت مال دبی

آدرس و دسترسی

این مرکز در خیابان العین قرار دارد و دسترسی به آن با تاکسی و اتوبوس امکان پذیر است. اگر از متروی دبی استفاده می کنید خطوط 66 و 67 از ایستگاه اتوبوس الغبیبه در منطقه بور دبی و نزدیکی ایستگاه مترو الغبیبه شما را به اوت لت مال می رساند. ناگفته نماند که هیچ ایستگاه مترویی در نزدیکی این مرکز یافت نمی شود.

اوت لت مال دارای خدمات حمل و نقل با اتوبوس از چندین هتل در مناطق بور، دیرا، جمیرا، دبی مارینا و جاده شیخ زاید است. در روز های دوشنبه بازاری در این مکان برپا می شود که می توانید اجناس را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *