تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای مراکز خرید, مشهد

بازار بعثت طرقبه ، بازار بین المللی طرقبه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بازار بعثت طرقبه

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بازار بعثت طرقبه در مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

بازار بعثت طرقبه یک بازار بین المللی بوده و می‌توان آن را مهم‌ترین بازار شهر طرقبه معرفی کرد. این بازار علاوه بر داشتن امکانات تفریحی نظیر سینما چند بعدی و مونوریل، فروشگاه های فراوانی دارد و می توان انواع سوغات مشهد از جمله: نقره جات، صنایع دستی، خشکبار، پوشاک پوست و چرم، اسباب بازی و لوازم کریستال را از این بازار تهیه کرد.

بازار بعثت طرقبهمعماری بازار بعثت یکی از ویژگی‌هایی است که سبب می‌شود این بازار از چهره جذاب‌تری برخوردار باشد. با توجه به موقعیت مکانی که این بازار در شهرستان طرقبه دارد، شما شاهد یک بازار در میان ارتفاعات سرسبز خواهید بود.

درکنار بازار بعثت در حاشیه میدان اصلی طرقبه، مغازه های بزرگی به چشم می خورد که در آنها صنایع دستی ظریف مانند مجسمه های گچی و سرویس های چینی و خاتم و مینا و قلم زنی به مشتریان عرضه می شود. این دهکده توریستی نه تنها مهمانهای خود را در هتلهای زیبا پذیرا میباشد، بلکه سوغاتیهای رنگارنگی مانند گلیم‌های رنگارنگ، مجسمه‌های چوبی، کلاه‌های حصیری بزرگ، صنایع دستی ساخته شده از پشم گوسفندان همه و همه بخشی از سوغاتی‌های رنگارنگ و دیدنی را در معرض نمایش آنها قرار میدهد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بازار بعثت طرقبه در بازار بعثت میتوانید فروشگاه هایی را پیدا کنید که گلهای زیبا و خوش عطر نیز از دیوارها و سقف آن آویزان شدهاند. این گلها به تنهایی حالت سنتی و زیبایی را به بازار بخشیدهاند. این بازار مجهز به تریا، رستوران و نمازخانه و شهر بازی کوچک و بانک و دفاتر بیمه و تاکسی تلفنی و پارکینگ و سرویس بهداشتی است.

بازار بعثت طرقبهدسترسی

دسترسی به بازار بعثت بسیار راحت است. کافیست راهی جاده طرقبه شوید. بازار بعثت در خیابان صاحب الزمان، صاحب الزمان 5، بین شبان 2 و 5 واقع شده است. زمانی که وارد این مجتمع می شوید ابتدا باید خودرو خود را در پارکینگ پارک کنید و سپس با بالا رفتن از چند پله به فروشگاه ها می رسید.

اگر هم ماشین شخصی ندارید می‌توانید با مترو خط 1 به پایانه وکیل‌آباد رفته و از آن‌جا با اتوبوس یا تاکسی به سمت ییلاقات طرقبه حرکت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بازار بین‌المللی بعثت طرقبه برسید.

آدرس بازار بعثت طرقبه : مشهد ، منطقه طرقبه ،خیابان صاحب الزمان ،بازار بین‌المللی بعثت


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *