تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, خوزستان

بازار فلافل اهواز یا خیابان لشکر آباد اهواز کجاست ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بازار فلافل اهواز

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی اهواز تصمیم گرفتیم تا یکی از بازارهای معروف طرفدارن شکمگردی بنام بازار فلافل  را به شما معرفی کنیم که با وجود صدها مغازه یکی از جاذبه های توریستی اهواز به حساب می آید. پس اگر قصد سفر به جنوب ایران و شهر دوست داشتنی اهواز را دارید تا انتهای این مقاله با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه شوید.

بازار فلافل اهواز یکی از مراکر فروش فلافل در اهواز می باشد که در خیابان انوشه لشکرآباد قرار گرفته است. این بازار دارای صدها مغازه فلافل فروشی است که آن را تبدیل به یک جاذبه های توریستی در شهر اهواز کرده است. در این بازار اغذیه بصورت سلف سرویس به فروش می رسد همچنین علاوه بر فلافل، سمبوسه، کپه و دیگر خوراکی های فوری نیز عرضه می شود که بهترین مکان برای شکمگردی و خرید غذاهای خیابانی در اهواز می باشد.

بازار فلافل اهواز
بازار فلافل اهواز

وارد خیابان انوشه در محله عرب نشین لشکرآباد اهواز که می شوید بوی فلافل و ترشی اشتهای شما را باز می کند ، جلوتر که می روید تنها چیزی که می بینید فلافل فروش های زیادی هستند که در دو طرف خیابون بساط کرده اند و کلی مشتری که دارند با ولع ساندویچهای پر ملات فلافل را می خورند، بله اینجا همان بازار فلافل اهواز است . اینجا آنقدر معروف است که به عنوان یکی از جاذبه های توریستی اهواز به حساب می آید. صرف فلافل در اینجا به صورت سلف سرویس است و البته به جز فلافل سمبوسه، کپه و دیگر خوراکی های فوری هم به فروش می رسد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مردم جنوب می‌ گویند فلافلی که در ایران رواج پیدا کرده است، همان سبک لبنانی است که ابتدا به خوزستان و سپس به شهرهای دیگر ایران وارد شده است.خیابانی که مردم از تمام ایران به آن می آیند تا فلافل بخورند ! فلافل یکی از پرطرفدارترین غذاهای شهر اهواز است که به دلیل استقبال نه تنها مردم اهواز ، بلکه توریست‌ های خارجی، یک خیابان فقط به فروش فلافل اختصاص یافته.  لشکرآباد اهواز ، مرکز فلافل ایران که به یک مرکز اقتصادی و گردشگری در این شهر تبدیل شده است.برخورد خونگرم فروشندگان ، جزئی از این جاذبه است !

بازار فلافل اهواز
تمام مغازه های فروش فلافل بلا استثنا سلف سرویس هستند. شما میتوانید ساندویچ خودتون رو با انواع مخلفات سرو کنید که صد البته میزان اون هم به اختیار و میل خودتون هستش. حتی تعداد قرص های فلافل هم به دلخواه شماست و انواع سس متناسب با انواع ذائقه ها در دسترس مشتریان هست .در کل لشگر آباد یه خیابون نیست بلکه محل تفریح و خوشگذرانی با طعم فلافله که به شدت توصیه میکنم یکبار تو عمرتون تجربه اش کنید

آدرس: خوزستان – اهواز میدان دانشگاه شهید چمران، راسته فلافل فروش های لشکرآباد


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *