تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

بازار مبل کلاهدوز مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بازار مبل کلاهدوز مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بازار مبل کلاهدوز مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی که دارای آثار باستانی و کهنی می باشد مشهد است که در آن حرم حضرت امام رضا (ع) در آن نیز قرار دارد. مشهد دارای مراکز خرید بسیاری است که ممکن است در سفرهای چند روزه نتوانید از تمامی مراکز خرید دیدن کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با بازار مبل کلاهدوز مشهد بیشتر آشنا شوید.

بازار مبل کلاهدوز مشهدکلاهدوز ، خیابانی است که چهار راه ابوطالب را به چهار راه یا همان میدان قدیم احمدآباد می‌رساند، این خیابان به‌ مرور و در 3دهه به یکی از بازارهای موفق مبلمان مشهد تبدیل شده است. بولوار کلاهدوز در این سال‌ها فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشته و امروز جایگاه ویژه‌ای بین مشتریان و خریداران مبل دارد.

این بلوار در منطقه یک مشهد قرار دارد. محله کلاهدوز از شمال به بلوار قرنی ، از جنوب به خیابان احمدآباد ، از شرق به بلوار مجد و خیابان قائم و از غرب به خیابان های راهنمایی و شهید صادقی یا سازمان آب محدود می شود. در بلواز کلاهدوز بورس انواع مبل قرار دارد که شامل فروشگاه ها و گالری های مختلفی می باشد که انواع مختلف مبلمان منزل را عرضه می کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مبلمان به فضای دکوراسیون داخلی روح می بخشد و وجود آن در هر نوع دکوراسیونی لازم است . برای خرید مبل باید به بازار مبل مراجعه کنید تا بتوانید با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون منزل و یا محل کارتان مبلمان مناسب را خریداری کنید . در بازار مبل کلاهدوز که یکی از بازارهای مبل مشهد است چهارده فروشگاه مبلمان فعالیت می کنند.

این بازار مبل دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد.

بازار مبل کلاهدوز مشهد


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *