تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای مراکز خرید, کیش

بازار مرجان کیش ، بازار معروف و قدیمی کیش 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بازار مرجان کیش

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بازار مرجان کیش ، یکی از بهترین مزاکز خرید در کیش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

بازار مرجان (Marjan Shopping Mall) یکی از قدیمی ترین و بهترین  مراکز خرید در جزیره کیش است که در سال ۱۳۷۰ آغاز به کار کرده است. این بازار که سمت شرق جزیره کیش و در جاده جهان قرار دارد، حدود دویست هزار متر مربع مساحت دارد و با یک طبقه و دو سالن احداث شده است. یکی از ویژگی‌های معماری ساختمان این بازار این است که از بالا به شکل حرف Y است.

بازار مرجان کیشنورپردازی زیبا و چشمنوازی که در این مرکز خرید به کار رفته، تأثیر به سزایی در زیباتر شدن فضای داخلی داشته و گردشگرانی که وارد این بازار می شوند را به خود مجذوب می کنند. واحدهای تجاری بازار مرجان دارای ویترین های بزرگ هستند و امکان دید وسیعی را برای بازدیدکنندگان به وجود آورده اند. همچنین بازار مرجان کیش دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را به نمایش گذارده است. در این بازار ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.

بازار مرجان کیشبازار مرجان جزیره کیش 200 واحد تجاری به همراه 80 دفتر اداری، 120 سوئیت و انبار را در خود جای داده است. بازار مرجان علاوه‌ بر غرفه‌های تجاری و اداری، شامل سوئیت برای اقامت مسافران نیز است و یکی از کامل‌ترین مجتمع‌ها به حساب می‌آید. از کالاهایی که در بازار مرجان عرضه می‌شود می‌توان به پوشاک زنانه و مردانه برای تمامی سنین، لوازم خانگی، عطر و ادکلن اشاره کرد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تمام اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید برای فروش عرضه می شوند، از بهترین برندهای داخلی و خارجی هستند که شامل برندهایی همچون زارا، مانگو، آدیداس، نایک، پوما، ریباک و غیره می شوند. محصولات و اجناسی که در واحدهای تجاری این مرکز خرید به فروش می رسند، دارای قیمت های نسبتا مناسبی می باشند و اگر قصد خرید داشته باشید، دست خالی از آن خارج نمی شوید.

بازار مرجان کیشهمچنین تنوع اجناس و محصولات در فروشگاه های بازار مرجان کیش بالا بوده و مهمترین دلیل برای جلب رضایت خریداران و گردشگران می باشد. بعد از گشتن در بازار مرجان و کلی خرید، مطمئنا خسته خواهید شد. می‌توانید به رستوران و کافی‌ شاپ این مجموعه مراجعه کنید. غذاها و نوشیدنی‌های عالی و خوشمزه‌ای که در محیط خنک این مکان‌ها ارائه می‌شوند، خستگی را از تنتان به در می‌کند.

بازار مرجان کیشدسترسی

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، جاده جهان

شماره تماس: 0784036-0916

ساعات کار: از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *