تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
قشم

بازار نخل درگهان ☀️ زیباترین مرکز خرید درگهان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بازار نخل درگهان

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بازار نخل درگهان آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

نخل مال جزو زیباترین مراکز خرید درگهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 7هزار مترمربع واقع شده است و فقط با یک طبقه تجاری، 224 غرفه و مغازه دارد. ظاهر این مرکز خرید بیشتر به بازارهای سنتی شبیه است. برخی بر این باور هستند که ظاهر این مرکز خرید بیشتر به خانه‌های جنوب ایران و حتی کشورهای عربی شباهت دارد.

بازار نخل درگهان

مجتمع تجاری ، سیاحتی و گردشگری نخل بندر درگهان دارای رستوران و کافی شاپ های مجلل به سبک سنتی با چشم اندازی زیبا ، مشرف به آب های نیلگون خلیج همیشه فارس می باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

معماری بازار نخل به حدی زیبا و قشنگ است که جدا از اجناس و مغازه هایش، جاذبه ای دیدنی محسوب می شود و زیباترین مرکز خرید در جزیره قشم محسوب می شود. این بازار به بازارهای معروفی مثل دو دلفین و بازار اطلس نزدیک است.

بازار نخل درگهان

بازار نخل درگهان علاوه بر ۲۲۴ غرفه تجاری ، دارای رستوران و کافی شاپ های بسیار زیبا با طراحی سنتی و خاص می باشد که صرف یک وعده غذایی یا یک نوشیدنی را لذت بخش می کند. همچنین نزدیکی این بازار به دریا یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن محسوب می شود.

بازار نخل درگهان

پاساژ نخل دارای 2 طبقه مجزا می باشد. طبقه ی همکف دارای دالان ها و راهرو های زیادی است که سر تا سر آن مغازه های مختلف پوشاک بزرگسالان و کودکان و زنانه و مردانه وجود دارد. در این مرکز خرید انواع برندها با قیمت معقول یافت می شود و از نظر کیفیت جنس ، علاوه بر جنس های خوب و با کیفیت که با قیمت خیلی مناسب ارائه می شود جنس های بی کیفیت و یا کم کیفیت هم نیز وجود دارد.

بازار نخل درگهان

دسترسی

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بلوار وحدت، بلوار صیادی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *