تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

بلوار سجاد مشهد + بازارهای آن | محله ای مرفه نشین و لاکچری 

بازار سجاد مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بازار و بلوار سجاد مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

بلوار سجاد مشهد از محلات قدیمی و مرفه نشین مشهد محسوب می شود. این بلوار در دوران پهلوی اول بصورت باغ های سرسبز و خوش آب و هوا بود که به حسین ملک تعلق داشت و با شروع ساخت و سازها در این منطقه، تا نیمه دوم دهه پنجاه، عملا اثری از باغ‌ ها باقی نماند و بلوار سجاد مشهد کنونی را شکل داد.


پیشنهاد رزرو هتل در مشهد :

پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل درویشی مشهد است یکی از لوکس ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد مقدس به حساب می آید که در سال 1390 افتتاح شده است . این هتل در اصلی ‎‌ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا و در فاصله‌ 2 کیلومتری از حرم قرار دارد. این هتل با 25 طبقه یکی از مرتفع‌ ترین ساختمان‌های مشهد به‌ شمار می‌رود و دارای معماری منحصر به فردی نیز می‌باشد.


بلوار سجاد مشهد معمولا دارای ترافیک نسبتا بالایی هست و بسیاری از برندهای معروف ورزشی و پوشاک در بازارها و پاساژهای بلوار سجاد مشهد شعبه دارند. نزدیکی بلوار سجاد مشهد به باغ ملک، باعث شده از آب و هوای خوبی برخوردار باشد و کوچه های سرسبز و پارک های فراوان در بلوار سجاد مشهد این محله را به مکان مناسبی برای زندگی تبدیل کرده است.

بازار و بلوار سجاد مشهدمحله سجاد در محدوده‌ی مرکزی شهر مشهد واقع شده است. این محله از شمال با بلوار فردوسی، میدان استقلال، بلوار فرامرز عباسی و میدان جانباز، از شرق با بلوار دستغیب، از جنوب با بلوار خیام و بلوار ملک آباد و از غرب با میدان آزادی و بزرگراه آزادی محدود شده است و با محله‌های ‌رضاشهر، آزادشهر، دانشگاه فردوسی مشهد، باغ ملک آباد، سجاد شهر، کارخانه قند، جانباز، حضرت ابوطالب، فرامرز عباسی، فلسطین، ارشاد، نوفل لوشاتو، شهید فرامرز عباسی، موسوی قوچانی مجاورت دارد.

بازار و بلوار سجاد مشهد این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به تالار رویال سنتر، رستوران می شف، مرکز خرید کاسپین مد، رویال رستوران ساوالان، رستوران ایتالیایی لیو، رستوران ایتالیایی میلان، استخر سجاد، رستوران رضایی، پاساژ ایران زمین و پارک نیلوفر اشاره کرد.

بلوار سجاد از قدیم جزو مناطق گرانقیمت مشهد بوده است. طبیعی است که سطح قیمت ملک در بلوار سجاد بالاتر از میانگین قیمت ملک در مشهد باشد. می توان گفت مناطق بین چهارراه بزرگمهر تا بهار قیمت های نسبتا بالاتری نسبت به بقیه قسمت های این محله دارند. قیمت و اجاره مغازه ها نیز در این محله به علت اینکه بورس برندهای مختلف پوشاک نیز در بلوار سجاد قرار دارد، نسبتا بالا است.

بازار و بلوار سجاد مشهد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *