تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


خراسان رضوی, مشهد

بازار گل مشهد کجاست ☀️ مجموعه ای متنوع از گل و گیاه طبیعی و مصنوعی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بازار گل مشهد

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی مشهد تصمیم گرفتیم تا شما را با بازار گل مشهد که دارای تنوع زیادی از گلو گیاه است آشنا کنیم .پس اگر در شهر مقدس مشهد دنبال بازاری متنوع از انواع گلهای طبیعی و مصنوعی و صنایع وابسته میگردید بد نیست سری به این بازار پرطرفدار بزنید. در ادامه مقاله آدرس دقیق به همراه توضیحات لازم را برای شما علاقمندان به گل و گیاه قرار داده ایم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید

اگر شما هم به گل و گیاه علاقه مند باشید، حتما نام بازار گل واقع در بلوار خیام را شنیده اید. بازار گل خیابان خیام، یک مجتمع بزرگ پر از تنوع برای خرید گل و گیاه طبیعی و مصنوعی است. عمده فروشان گل و گیاه، خاک، کود، سم و گلدان و یکسری وسایل تزئینی در این مجموعه واقع شده اند. و البته شما می توانید از این بازار بصورت تکی و جزئی نیز خرید کنید.

بسیاری از گل هایی که در گل فروشی های سطح شهر مشهد و حتی شهرستان های اطراف مشهد مشاهده می کنید، از اینجا خریداری می شوند. تعداد فروشگاه های بازار گل زیاد است به همین دلیل تنوع زیادی را می توانید ببینید و خرید بهتری داشته باشید . به غیر از گل و گیاه، فروشگاه های لوازم قنادی و جشن تولد هم مشاهده می شود.

بازار گل مشهد

برخی از اقلام که می توایند از اینجا خریداری کنید: انواع گل های شاخه ای و دسته ای، نهال درختان میوه، انواع بذر گیاهان و سبزی ها، گیاهان زینتی و آپارتمانی، درختچه ها، بنسای ها و کاکتوس های مدرن، همچنین انواع لوازم تزیینی، باغبانی و کودهای مختلف در این بازار عرضه می گردد.در عید نوروز نیز ماهی و سبزه و سفره های هفت سین نیز به فروش می رسد.

بازار گل مشهد

آدرس: خراسان رضوی – مشهد – انتهای بلوار خیام شمالی – خیابان خیام ۴۰ – مجتمع تجاری فتح آباد

ساعت کار: بعد از طلوع خورشید تا ساعت ۱۲ – البته بعد از ظهر هم بسیاری از فروشگاه های بازار گل فعال می باشند اما اگر قصد خرید گل شاخه ای دارید اول صبح گل های مرغوب تر و تازه تری را می توانید تهیه کنید.

بازار گل مشهد


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۳

  2. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *