تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

باغ دیدار ایران مال ، باغی ایرانی در تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

باغ دیدار ایران مال

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با باغ دیدار ایران مال در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

باغ دیدار (Didar Garden) نام یکی از بخش های مهم و دیدنی بازار بزرگ ایران مال در تهران می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. باغ دیدار در مجاورت بازار سنتی این مجموعه واقع شده است و حدود ۳ هزار متر مربع مساحت دارد.

در ساخت و طراحی این باغ بسیار زیبا از معماری بنا های تاریخی مناطق مرکزی ایران نظیر یزد الگو برداری شده است و باید بدانید باغ دیدار دارای یک سقف شیشه ای می باشد که در ارتفاع ۱۴ متری از سطح زمین قرار دارد، داخل باغ نیز به کمک آبنما ها و درختان پالم آمریکایی تزئیین شده است.

باغ دیدار ایران مال


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هدف از ساخت این باغ، به‌‌وجود آوردن محیطی به‌روز با الهام گرفتن از معماری سنتی ایرانی در مرکز جاذبه های قدیمی ایران مال است، که هم فضایی زیبا و دلنشین برای مراجعه‌کنندگان به همراه داشته باشد و هم باعث آرامش و آسایش بازدیدکنندگان می‌شود.

در ضلع غربی باغ دیدار دو پله برقی وجود دارد که فضای میان آن ها محل قرار گیری یک آب نمای پلکانی بسیار زیبا می باشد، این آبشار از طبقه G۳ آغاز شده و در تمام مسیر باغ جاری است و تا کافی‌شاپی که در شرق آن واقع شده ادامه پیدا می‌کند.

باغ دیدار ایران مال

در قسمت شرقی باغ نیز یک کافی شاپ مدرن و لوکس ساخته شده است که دارای یک سکوی شیشه ای می باشد و گردشگران می توانند با مراجعه به این کافی شاپ علاوه بر استراحت و صرف غذا، از دیدن مناظر اطراف نهایت لذت را ببرند.همچنین بر روی جریان آب موجود در باغ دیدار ایران مال یک پل شیشه قرار گرفته است که گردشگران می توانند با استفاده از آن به نقاط مختلف باغ دسترسی داشته باشند.

باغ دیدار ایران مال

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *