تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


پاریس, فرانسه

باغ لوکزامبورگ پاریس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

باغ لوکزامبورگ پاریس

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی اروپا در مجله گردشگری تاپ تراول در نظر داریم تا شما را با یکی از جاهای دیدنی پاریس آشنا کنیم. این جای دیدنی که باغ لوکزامبورگ نام دارد یکی از جاهای بسیار منحصر به فرد پاریس  فرانسه می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

پاریس پر از ساختمان هایی با معماری جذاب و موزه ها و گالری های گوناگون است که گردشگران زیادی را از سراسر دنیا مشتاق خود نموده است. این شهر فضای سبز و باغ های زیبایی هم دارد که آن را در شمار شهرهای سرسبز و دیدنی جهان قرار داده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مقالات بیشتر بخوانید:


پارک لوکزامبورگ پاریس در قرن هفدهم متوسط بانو ماری دو مدیسی همسر سابق هنری چهارم خلق گردیده است. در بین شهروندان این شهر پارک لوکزامبورگ به «قلب آرام» مشهور است؛ هنگامی که به دنبالاده روهای این باغ قدم می زنید میزان مازاد یدکی تصویر دید می نمایید که هر کدام متوسط مشهورترین تمثال سازان جهان ساخته شده اند.

پارک لوکزامبورگ پاریس
پارک لوکزامبورگ پاریس

پارک لوکزامبورک یکی از معروف ترین باغ های شهر پاریس است و در بین مردم این شهر فرانسوی بسیار محبوب است چرا اکثرشان برای گذراندن اوقات فراغتشان این پارک را انتخاب می کنند. در بیشتر نقاط این پارک بیش از 100 مجسمه موجود است که کار دست مجسمه سازان بزرگ قرن شانزدهم تا بیستم می باشد. علاوه بر آن گل کاری های بسیار هنرمندانه ای هم در این پارک انجام شده که هر بازدید کننده ای را به وجد خواهد آورد.

در دل باغ لوکزامبورگ پاریس یک استخر هشت ضلعی بزرگی می بینید که بر طراوت این باغ اضافه کرده است. از آن جایی که پاریس شهر گالری ها و موزه های هنری است از فضای این باغ برای برپایی گالری های هنری هم استفاده می شود. در این پارک می توانید بر روی یکی از نیمکت ها بنشینید و محو تماشای فضای سبز زیبای آن شوید و لحظاتی آرامش قسمت را بگذرانید. گردشگران زیادی برای تماشای مجسمه ها و گالری ها و لذت بردن از طبیعت این پارک به این محل می آیند. در گوشه ای از باغ فواره ای برنزی موجود است که اثر چهار مجسمه ساز معروف است و در طراحی آن از هشت اسب، لاک پشت دریایی و ماهی استفاده گردیده است. پارک لوکزامبورگ برای توریست ها بهترین مکان برای کسب آرامش در سفر و استراحت است. در فضاهای تعبیه شده در این باغ هر روز گالری های هنری زیبا برای بازدید در معرض عموم قرار می گیرد، سعی نمایید پیش از این که به سوی این باغ بروید برنامه برگزاری گالری های این شهر را از وب سایت باغ لوکزامبورگ مشاهده نمایید.

پارک لوکزامبورگ پاریس
پارک لوکزامبورگ پاریس

بدون شکً یکی از نخستین کارهایی که در این مجموعه سر سبز و دلپذیر باید انجام داد قدم زدن در بین شکوه و زیبایی آن است. در مرکز پارک روبه روی کاخ لوکزامبورگ، بیشتر خطوط و اشکال هندسی با گل ها، چمن ها و یک حوضچه را می بینید که همگی متعلق به سبک فرانسوی هستند. بخش های دیگر بیشتر به سبک انگلیسی کار شده اند و درختان و مسیرهایی پیچ به دنبالچ را در آن ها می بینید. در این پارک شما با بیش از 100 تندیس مواجه شده و همچنین آب نماهای ارزشمندی را مشاهده خواهید کرد.

در صورتی که کودکتان را به همراه خود می آورید، توصیه می کنیم زمین های بازی کودکان را نیز امتحان نمایید. در باغ لوکزامبورگ فعالیت های گوناگونی برای کودکان موجود است که از میان آن ها می توان به نمایش عروسکی، چرخ و فلک، پونی سواری و سرسره بازی اشاره کرد. یکی دیگر از بازی های محبوب، آوردن قایق کنترلی و راندن آن روی آب حوضچه است. بر اساس اینکه معمولاً ساکنین پاریس پس از مدرسه و حدود ساعت 4، آخر هفته ها و یا چهارشنبه ها فرزندان خود را به پارک می برند، بهتر است در این زمان ها به لوکزامبورگ سر نزنید چون بدون شکً با جمعیت بسیار زیادی روبه رو خواهید شد.

باغ لوکزامبورگ پاریس
باغ لوکزامبورگ پاریس

دسترسی به باغ لوکزامبورگ

با هدف دسترسی به باغ لوکزامبورگ در پاریس می توانید از با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و خودروی شخصی یا به طور پیاده به سوی باغ بروید. در صورتی که می خواهید با وسایل حمل و نقل عمومی به سما باغ بروید باید بدانید که در شهر پاریس به راحتی می توانید به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید و به طور کلی پاریس به این دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی مشهور است. ایستگاه های متروی بسیاری در اطراف این پارک  قرار دارند. اما دو ایستگاه خط RER B درست در کنار درهای ورودی باغ واقع شده اند: ایستگاه لوکزامبورگ (Luxembourg) واقع در ضلع شرقی باغ، و ایستگاه پرت رویال (Port-Royal) در ضلع جنوبی باغ واقع است؛ همچنین خط اتوبوس از خیابان های محیط بر باغ عبور می کنند.

باغ لوکزامبورگ پاریس
باغ لوکزامبورگ پاریس

در صورتی که قصد دارید که در پاریس خودرو اجاره نمایید که ما به علت ترافیکی که در خیابان ها پاریس موجود است پیشنهاد می کنیم از این کار صرف نظر نمایید اما در صورتی که دلخواهتان بود که با خودرو به سوی این باغ بروید می توانید با استفاده از گوگل مپ به سوی منطقه ی ششم و ضلع غربی محله ی لاتین در پاریس بروید.

در صورتی که کارت عبور و مرور هفتگی دارید، بدون مشکل با هر خط مترو، RER، یا اتوبوس به آن جا بروید. وگرنه هزینه ی مترو یا اتوبوس برای هر سفر 1 یورو و 80 سنت خواهد بود. بازدید و گردش در این باغ برای عموم رایگان است.

باغ لوکزامبورگ پاریس
باغ لوکزامبورگ پاریس

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *