تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

باغ ملی شهر مشهد | Bagh Melli 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

باغ ملی مشهد

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی مشهد درباره باغ ملی مشهد که از پارک‌ های قدیمی و زیبای این شهر می باشد که در سال ۱۳۴۵ توسط حسین ملک به شهرداری مشهد واگذار شده است.

مختصری درباره شهر مشهد بدانید :

یکی از شهرهای زیارتی و سیاحتی کشورمان ایران مشهد است که به خاطر وجود امام هشتم شیعیان حضرت علی لبن موسی الرضا (ع) در این شهر، مسافران و زائران بسیاری به این شهر سفر می کنند و دارای گردشگران از کشورهای مختلف نیز هست . مشهد با مساحت 31335 کیلومترمربع بعنوان بزرگترین استان ایران محسوب می شود که در حدود یک پنجم مساحت کل ایران را شامل می شود . همانطور که می بینید این شهر دارای وسعت زیادی است برای رفتن به مکانهای دیدنی و زیارت باید شناخت خوبی از مشهد داشته باشید. تا در این شهر بزرگ برای پیدا کردن مکان مورد نظرتان گیج نشوید .

شهر مشهد به واسطه‌ی وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان، به پایتخت فرهنگی ایران بدل شده است. رونق تمامی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این شهر مدیون میزبانی امام مهربانی‌ها، امام رضا علیه‌السلام است. در این مقاله تصمیم داریم به مطالبی از شهر مشهد بپردازیم که در مقالات دیگر کمتر به آن پرداخته شده‌ است. شاید با این راهنما بتوانیم خدمتی به زائران شهر مشهد مقدس کرده باشیم. برای سفر به مشهد می‌توانید با هواپیما، قطار، اتوبوس و یا وسیله‌ی شخصی اقدام به سفر کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این باغ در یکی از خیابان‌ های قدیمی مشهد به نام امام خمینی (ارگ) قرار دارد. انتهای خیابان جنت مشهد که  بازار معروف جنت در آن قرار دارد نیز به خیابان امام خمینی و باغ ملی مشهد منتهی می‌شود.

آدرس: مشهد، خیابان امام خمینی (ارگ)، مجاور خیابان جنت

ابعاد باغ ملی مشهد خیلی بزرگ نیست  و به همین دلیل نسبت به دیگر پارک های این شهر کمتر مورد استقبال مردم مشهد یا زائران این شهر قرار می گیرد. این در حالی است که باغ ملی مشهد از نظر زیبایی چیزی کمتر از دیگر پارک ها نداشته، به ویژه اگر شما در مرکز شهر باشید و بخواهید از شلوغی و ازدحام محیط در امان باشید، هیچ جایی را بهتر و نزدیک تر از باغ ملی نخواهید یافت. قسمت های مختلف این پارک با انواع چنارهای قدیمی، درختان مختلف، گونه های گیاهی، چمن و فضای سبز تزیین شده و محل تفرج و تفریح و استراحت شهروندان عزیز شهر مشهد می‌باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *