تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, تهرانگردی

باغ پرندگان تهران را بیشتر بشناسید | Tehran Birds Garden 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

باغ پرندگان تهران

در این مطلب از مجله تاپ تراول قصد داریم تا یکی از جاذبه های بسیار زیبای تهران یعنی باغ پرندگان را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

باغ پرندگان تهران بزرگ ترین و زیباترین مجموعه نگهداری از انواع پرندگان اهلی و وحشی است که به علت طراحی مسیرهای پیچ به دنبالچ, مسیر نسبتا طولانی را شامل خواهد شد.

فضای بکر طبیعت باغ پرندگان، به همراه مصالحی از جنس سنگ و چوب و سقف آشیانه های پرندگان که با ساقه های برنج پوشانیده شده اند, فضایی بسیار زیبایی به وجود آورده است. باغ پرندگان تهران در شمال شرق تهران و منطقه جنگلی لویزان, محلی شاد برای گذراندن ساعت خوش برای خانواده ها و کودکان است.

باغ پرندگان تهران
باغ پرندگان تهران

این باغ با مساحت ۲۳ هکتار در دو فاز طراحی گردیده است:

۱- فاز اول بنام دشتچر نامگذاری گردیده است و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و شامل پرنده هایی می باشد که در قفس ها نگهداری می شوند و یا توان پرواز کردن ندارند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

۲- فاز دوم که مساحتی کمتر از فاز نخست دارد در محدوده شمالی در حال احداث است و بنام آبچر نامگذاری گردیده است. فاز دوم شامل پرنده هایی است که ویژگی پرواز کردن دارند و به وسیله ی تور از خروج این پرندگان جلوگیری خواهد شد.

از شاخصه های باغ پرندگان تهران طراحی فوق العاده زیبا و منحصربه فرد محوطه باغ می باشد.

سایه بان هایی از جنس چوب، نیو پوشال،نیمکت های چوبی با طراحی های متنوع، آلاچیق های چوبی، عدم وجود تیر برق یا تاسیسات اضافی، تابلوهای راهنمای طرح چوب با خط نستعلیق، آبشارهای بسیار زیبای کوچک و طراحی هوشمندانه برکه ها و پل های چوبی آن، از شاخصه های این باغ می باشد.

محوطه باغ را مسیرهای سنگفرش شده که به وسیله ی درختان و گل های رنگارنگ بسیار زیبایی محصور شده اند در بر گرفته است.

باغ پرندگان تهران

شما در این باغ صحنه های بسیار زیبایی از زندگی پرندگان را تماشا می کنید مانند:

  • شنای قوهای سفید زیبا
  • شکار ماهی های کوچک به وسیله ی پلیکان ها
  • ایستادن فلامینگوهاروی یک پا آن هم برای دقایق طولانی
  • شنای غازها و اردک های رنگارنگ با جوجه هایشان
  • و . . .

بهتر است بدانید که بیش از ۶۵۰۰ پرنده از ۵۵ گونه گوناگون در باغ پرندگان تهران نگهداری می شوند،یکی از قابلیت های منحصر به فرد این باغ زیبا، رها بودن پرندگان در محیط باغ است, به تقریبا از پرنده های این مجموعه در فضای کاملا روباز و در محیط بدون قفس نگهداری می شوند.

چگونه به باغ پرندگان تهران برویم؟

آدرس: استان تهران – بزرگراه شهید بابایی شرق – پس از خروجی هنگام – لاین کندرو شهرک امید – خیابان کوهستان – باغ پرندگان تهران

همچنین تمهیداتی نیز برای رفاه حال شهروندان فاقد خودروی شخصی در این باغ در نظر گرفته گردیده است, خودروهای ون که در ابتدای خیابان هنگام مستقر شده اند تا علاقه مندان به بازدید را به باغ پرندگان بیاورند, ون ها از باغ پرندگان هم دوباره افراد را تا خیابان هنگام بر می گردانند.

لازم بذکر است کخ در داخل باغ پرندگان, ماشین های برقی و کالسکه هایی برای جابه جایی افراد سالمند وجود دارند.

شماره تماس: ۰۲۱-۷۷۰۷۵۲۱۴


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *