تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, ژاپن

معرفی باغ کاواچی فوجی ژاپن | Kawachi Wisteria Garden 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

باغ کاواچی فوجی ژاپن

در این مطلب یکی از جاذبه های بسیار زیبای ژاپن یعنی باغ کاواچی فوجی ژاپن را به شما معرفی می کنیم. این تونل یا باغ گل بسیار زیبا یکی از جاذبه هایی است که دیدن آن در کشور ژاپن بسیار مهیج خواهد بود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

باغ کاواچی فوجی  یکی از باغ های ژاپن است که در آن درختان چند صد ساله ویستریا و انواع گیاهان کم یاب و زیبا دیده می شود. اما در این باغ تونلی هم هست که شاید روزی محل عبور شاهزاده ای با اسب سفیدش بوده باشد.

این تونل ویستریا نام دارد و هر سال در فصل بهار گل های ویستریا در اون غوغایی به پا می کنند. هزاران گردشگر و عکاس از کشورهای گوناگون برای تماشای زیبایی های این تونل به ژاپن سفر می کنند.باغ کاواچی فوجی ژاپن

باغ کاواچی فوجی یکی از جاذبه های طبیعی شهر کیتاکیوشوی کشور ژاپن است که با داشتن بیش از 150 گیاه ویستریا، به یکی از پربازدیدترین مکان های گردشگری این شهر مبدل گردیده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این باغ برای نخستین بار در سال 1977 بازگشایی شد و توانست در مدت زمانی کم با به کارگیری گونه های متنوع گیاهان ویستریا در سازه هایی گوناگون، به یکی از زیباترین و رؤیایی ترین باغ های ژاپن مبدل شود.

همان طور که می دانید تونل شگفت انگیز این باغ مکانی است که شکوفه های خوش رنگ آبی، بنفش و صورتی ویستریا همانند آبشاری خیره کننده از سقف آن بر سر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ژاپن فرومی ریزند و سایبانی را برای آرامش و پیاده روی آن ها مهیا می سازند.باغ کاواچی فوجی ژاپن

چه زمانی از تونل باغ کاواچی فوجی دیدن کنیم؟

به یاد داشته باشید که برای تماشای زیبایی شکوفه های گیاهان ویستریا در تونل باغ کاواچی فوجی باید در اواخر ماه آوریل و اوایل ماه مه، بلیط هواپیما ژاپن را خریداری کنید. این مکان در اواخر ماه آوریل به اوج زیبایی خود می رسد و میزبان جشنواره هایی چون فوجی ماستوری و ویستریا می باشد.

در این موقع سال بومی های این منطقه شکوفه دادن درختان تاک را در فستیوال های گوناگون جشن می گیرند و شهر کیتاکیوشو را مملو از شادی و نشاط می سازند. شما نیز می توانید با تهیه بلیط هواپیما ژاپن و سفر به این شهر، هم از طبیعت سحرآمیز و خارق العاده باغ زیبای کاواچی فوجی لذت ببرید و هم در شادی این مردمان شریک شوید.باغ کاواچی فوجی ژاپن

دسترسی

این تونل رنگارنگ در باغ کاواچی فوجی درختان ویستریای کشور ژاپن و در شهر کیتاکیوشو (استان فوکوئوکا) واقع شده است. پس برای بازدید از تونل کاواچی فوجی ابتدا باید بلیط هواپیما ژاپن را خریداری و به شهر توکیو سفر کنید.

سپس با سوارشدن قطارهای سریع السیر و درجه یک کیتاکیوشو می توانید در عرض کمتر از 5 ساعت در این شهر از قطار پیاده شوید. سپس با اتوبوس شماره 56 Nishetetsu به طرف مدرسه ابتدایی کاواچی حرکت کنید. در آخر می توانید از مدرسه تا باغ را با طی مسیری ده دقیقه ای پیاده روی کنید و به این باغ زیبا دسترسی یابید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *