تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


سوئیس

باغ گل رز برن سوئیس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

باغ گل رز برن سوئیس

در این مقاله از مقالاتجاهای دیدنی سوئیس یکی از جاذبه های بسیار زیبای سوئیس یعنی باغ گل رز برن را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

برن، پایتخت سوئیس، یکی از زیباترین و البته گران ترین مقصدهای گردشگری دنیا است. برن یکی از شهرهای محبوب برای گردشگران است. خیابان های سنگ فرش شده، بناهای قرون وسطایی، قرار گرفتن در کنار رود و نزدیکی به کوهستان باعث شده اند که هر گردشگری که به برن سفر می کند، روزها بدون اینکه خسته شوید در آن به گشت و گذار بپردازد. گشت و گذاری که گویی آنها را به سفری به قرن شانردهم می برد. از آنجایی که این شهر، شهر کوچکی است، به راحتی می توانید جاذبه های گوناگون آن را ببینید و لذت ببرید.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

یکی از آرام ترین و زیباترین مناطقی که می توانید در سفر به شهر برن از آن دیدن نمایید و چشم اندازهای زیبایی از شهر دارد، پارک باغ رز است. این پارک زیبا در تپه ای در مرکز شهر و در حاشیه ی رودخانه واقع شده است. این منطقه در ابتدا یعنی از سال 1765 تا 1877 یک گورستان بوده و بعدها در سال 1913 به یک پارک عمومی تبدیل گردیده است.

باغ گل رز برن سوئیس
باغ گل رز برن سوئیس

باغ گل رز یک پارک بزرگ با منظره فوق العاده از شهر قدیمی و حلقه Aare است که روی قبرستان قدیمی شهر احداث شده است.

این پارک در اواخر دهه ی 1950 مجددا طراحی گردیده است و اکنون میزبان بیش از 200 نوع رز و 200 نوع گوناگون از آزالیا، زنبق و خرزه ی هندی است. یک حوض بزرگ و زیبا، یک پاویون، رستوران و منطقه ای برای پیک نیک از دیگر قسمت های تشکیل دهنده ی این پارک زیبا است.

در واقع این باغ پارک بزرگی است که منظره ای زیبا و هیجان انگیز از شهر را به شما می دهد. شما در پارک باغ گل برن که بسیار خارق العاده است 2200 مدل گل رز گوناگون، 2000 مدل گل سوسن و زنبق و 28 مدل گل 100 تومتی موجود است که در حین بازدید بینندگانش را غرق در زیبایی خود می کند، چرا که دیدن این حجم از گل رنگارنگ با مدل های گوناگون در یک مکان بدون شک برای همگان هیجان انگیز خواهد بود.

باغ گل رز برن سوئیس
باغ گل رز برن سوئیس

شاید شما در تصورات خود چنین منظره ی زیبایی را نیز نتوانید تصور نمایید. باغ گل رز برن در سالهای 1765 تا 1877 به طور خصوصی اداره می گردید، اما در سال 1913 به عنوان پارک عمومی، ورود را برای عموم آزاد کردند و پرده از زیبایی آن برداشتند تا این همه زیبایی را شامل حال افراد عادی نیز گردد تا از اینهمه زیبایی لذت ببرند، چرا که امکان ندارد کسی به شهر برن سفر کند اما از این باغ رویایی و رنگارنگ دیدن نکند.

در ابتدای سال های بازدید عموم ابتدا فقط گل های رز متنوع در این پارک به نمایش گذاشته شدند، اما در سال 1956 تا 1962 گل های صدتومانی و آزالیا به این پارک راه یافتند. در سفر به کشور زیبای سوئیس پیشنهاد می کنیم هرچه بیشتر وقت خود را در پارک باغ گل رز بگذرانید چون در این پارک بیشتر به شما خوش خواهد گذشت، پس محدودیت زمانی برای حضور در این پارک وجود ندارد.

باغ گل رز برن سوئیس
باغ گل رز برن سوئیس

فضاهای شگفت انگیز پوشیده از گل در این باغ هیچگاه شما را خسته نمی کند. استخر بزرگ داخل پارک، آلاچیق های بزرگ و زیبا، رستوران های لوکس و شیک با فضاهای ویژه پیک نیک از دیگر اماکن دیدنی پارک باغ گل رز برن است.یادآور می شویم چیزی که در سفر به این باغ نباید فراموش نمایید بردن دوربین است، چرا که در صورتی که در این پارک عکس نگیرید، بدون شک پشمان خواهید شد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *