تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تفلیس, گرجستان

لذت بالن سواری در تفلیس ، گرجستان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بالن سواری در تفلیس

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بالن سواری در تفلیس ، تفریحی هیجان انگیز و لذت بخش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

گرجستان، کشوری حاصلخیز، زیبا و کوهستانی با مردمی مهربان است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.تفلیس شهری اروپایی محسوب می شود که با داشتن آب و هوایی مطبوع و دلنشین سالانه هزاران گردشگر را از اقصی نقاط دنیا به خود جذب می نماید.

بالن سواری و در مجموع پرواز با بالن جز هیجانی ترین و پرطرفدارترین جاذبه های تفریحی بین مسافران در مقاصد مختلف می باشد و شهر تفلیس از این قاعده مستثنی نیست، شما می توانید در گرجستان با مراجعه به این منطقه خاص توریستی که در حاشیه شهر قرار دارد سوار بر بالن های 2 تا 20 نفره شوید و بر فراز آسمان شهر زیبای تفلیس به پرواز در بیایید.

بالن سواری در تفلیس
بالن سواری در تفلیس

تفریحات هیجان‌انگیز و لذت‌بخش در تفلیس کم نیست. اما یکی از خاص‌ترین این تفریحات بالن‌سواری در تفلیس است. می‌توانید سوار بالن‌هایی که بسته به انتخاب شما ۲ تا ۲۴ نفره است شوید، آرام آرام به سمت ابرها بروید و از آن بالا به تماشای شهر زیبای تفلیس و سرسبزی‌های اطراف بپردازید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اگر برای بالن‌سواری تور وی آی پی را انتخاب کنید، شما را از دم در هتل بر می‌دارند، به محل بالن‌سواری می‌برند، در تمام طول بالن‌سواری، از لحظات خاص شما که حتما هیجان‌زده شده‌اید عکاسی می‌کنند. در آخر هم به شما مدال و دیپلم افتخار می‌دهند و شما را به هتل باز می‌گردانند. در واقع تمام مسئولیت در بسته وی آی پی بر عهده تورلیدر است.بالن سواری در تفلیس

یک وعده خوراکی و نوشیدنی هم در این سرویس به شما تقدیم می‌کنند. اما در سرویس معمولی شما خود باید به محل بالن‌سواری در اطراف شهر بروید و مسئولیت همه چیز را را خود به عهده بگیرید. در هر دو صورت بالن‌سواری تفریحی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در تفلیس خواهد بود.

توجه داشته باشید که بالن سواری در کشور گرجستان در مناطق خارج شهر و به دور از شلوغی انجام می شود. در بالن سواری افراد می توانند کوه های پوشیده از برف قفقاز را نیز مشاهده کنند . بالن سواری در تفلیس

هزینه سوار شدن در بالن ها بستگی به آن دارد چند نفر سر نشین داشته باشد :

بالن های 4 الی 5 سرنشین هزینه ی آن برای هر نفر 190 یورو ( حدود 650 هزار تومان )

بالن های بالای 6 سر نشین هزینه ی آن برای هر نفر 165 یورو ( حدود 560 هزار تومان )

برای کسب اطلاعات دقیق تر و بیشتر به سایت http://www.skytravel.ge/  مراجعه نمائید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *