تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

برج ان سئول

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آسیا یکی از جاذبه های بسیار زیبای سئول در کشور کره جنوبی یعنی برج ان را به شما معرفی می کنیم. برج N بدون شک یکی از معروف ترین برج های کره جنوبی محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

برج ان یا برج N که در شهر سئول قرار دارد و با نام «نامْسان» یا برج سئول نیز شهرت دارد، نه تنها از کیلومترها دورتر دیده می‌شود، بلکه نماهایی ۳۶۰ درجه و بی‌نظیر از شهر را نیز از بالای آن می‌توان تماشا کرد. نوک این برج بلندترین نقطه شهر سئول است.

برج ان سئول
برج ان سئول

 این برج، یک برج مخابراتی محسوب می‌شود که 237 متر ارتفاع دارد و به دلیل موقعیت منحصر به فردش (قرارگیری در بالای کوه نامسان) به سرعت مورد توجه گردشگران قرار گرفت به طوری که امروزه اغلب گردشگران در سفر به سئول حتماً بخشی از وقت خود را به بازدید از این برج بلند اختصاص می‌دهند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

عملیات ساخت برج ان سئول در سال 1969 آغاز و در سال 1971 پایان یافت و برای اولین بار در سال 1980 میلادی به روی مردم گشوده شد.

برج ان سئول
برج ان سئول

بر روی تراس اصلی برج که بروید چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر را خواهید دید که تصاویر پانورامای زیبایی می‌توانید از آن در قاب دوربینتان ثبت کنید؛ همچنین نورپردازی‌های این برج در شب چشم‌انداز زیبایی به آن بخشیده است؛ علاوه بر آن، مراکز خرید متعددی در قسمت پایین برج به چشم می‌خورد که می‌توانید در آن به خرید سوغاتی بپردازید و اگر احساس گرسنگی کردید رستوران گردان برج در قسمت بالای آن انتظارتان را می‌کشد تا وعده‌ای غذای دلچسب در کنار منظره‌ای چشم‌نواز از شهر میل کنید. برج ان سئول در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت 10 الی 23 و در روز شنبه از ساعت 10 تا 24 به روی عموم باز است. در سئول برای گذران وقت می‌توانید از سایر دیدنی های کره جنوبی مانند موزه یادبود جنگ دیدن کنید و اطلاعات مفیدی در خصوص تاریخ نظامی این کشور کسب کنید و ساعاتی را به گشت و گذار در سالن‌های مختلف و جذاب اختصاص دهید. برای بازدید از دیدنی های کره جنوبی می‌توانید تنها با یک تماس تور کره جنوبی را رزرو کنید و هتل خود در این کشور را از کارشناسان رزرواسیون هتل ما بخواهید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *