تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
چین

بزرگترین سکوی تماشای شیشه ای جهان در شیلینگژیا|glass viewing platform at Shilinxia 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بزرگترین سکوی شیشه ای چین

چین رقابت فزاینده‌ای با امریکا به‌عنوان بهترین و پهناورترین سرزمین دارد. این کشور به‌عنوان پرجمعیت‌ترین کشور دنیا با دومین اقتصاد بزرگ جهان، روزبه‌روز از روش‌های جدیدتر و دشوارتری برای جذب گردشگران، و سرگرم‌کردنشان استفاده می‌کند.در این مطلب به یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های  چین اشاره خواهیم کرد. در ادامه همراه مجله تاپ تراول باشید تا با بزرگترین سکوی شیشه ای چین بیشتر آشنا شوید.

چین در حال حاضر چندین پل معلق شیشه ای بر روی پرتگاه و مسیرهای شیشه ای در امتداد صخره ها دارد. و اخیراً ، یک شفاف دیگر عرشه مشاهده ساخته شده از شیشه ، بیرون زده در لبه کوه در ارتفاع 768 متر از سطح دریا. تراس فوق العاده ای در نزدیکی پکن 400 متر از دره زیبا بالا می رود.بزرگترین سکوی شیشه ای چین

در چین می توانید قدم زدت بر روی بزرگترین سکوی تماشای شیشه ای جهان را تجربه کنید. این سکوی شیشه ای در بالاترین نقطه از دره شیلین قرار گرفته است. این دره سرسبز و زیبا در منطقه ای به نام پینگو در فاصله 100 کیلومتری مرکز شهر پکن قرار دارد.

از پایین دره تا زمانی که به این سکوی تماشا می رسید پیاده 1.5 ساعت راه است که می توانید این مسیر را با تله کابین طی کنید که کوتاهتر خواهد بود ، هرچند علاقه مندان به کوهنوردی می توانند در این مسیر یک و نیم ساعته مناظری بکر و بسیار زیبا را نیز ببینند. این سکو که به صورت یک راهروی دایره ای شکل از کوه به بیرون کشیده شده است می تواند وزن 150 تن و تا 2000 نفر را همزمان نگه دارد.بزرگترین سکوی شیشه ای چین


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این سکو شیشه ای در منطقه گردشگری Shilinxia در منطقه Pingu در نزدیکی پکن واقع شده است. عرض پل معلق 32.8 متر است. طول آن 11 متر بیشتر از طراحی مشابه در ایالات متحده است. این پل طولانی ترین سکوی مشاهده ای در جهان است.

طراحی این سکو شیشه ایی به گونه ایی است که انگار یک بشقاب پرنده در اینجا فرود آمده است. این سکو چشم اندازهای خیره کننده ای از کوه و جنگل برای گردشگران به تماشا می گذارد ، اما همه جرات نمی کنند که پا روی آن بگذارند. این سکوی شیشه ای کاملاً ایمن است اما برای کسانی که مشکل قلبی دارند توصیه نمی شود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *