تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بلیط هواپیما, دیدنی های استانبول

بلیط ارزان هواپیما استانبول به اصفهان از کجا بخریم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بلیط ارزان هواپیما استانبول به اصفهان

بلیط استانبول اصفهان و به طور کلی سفر مستقیم از استانبول به اصفهان ممکن است کمی پیچیده و گران به نظر برسد. خیلی از مسافران اصفهان ترجیح می‌دهند از استانبول به تهران بیایند و سپس مقصدشان را به سمت این شهر تغییر بدهند. اما واقعیت این است که اگر درست عمل کنید ممکن است بتوانید بلیط استانبول به اصفهان را حتی با قیمتی کمتر از تهران بخرید! کافی است این چند تکنیک را به یاد داشته باشید و از آن ها استفاده کنید. در این مقاله با ما همراه باشید.

چک کردن تقویم قیمتی و خریدن بلیط در زمان مناسب

این قانون را به یاد داشته باشید! بهترین زمان برای خرید پروازهای خارجی حداقل دو ماه قبل از حرکت است! از این مهم‌تر اگر بازه خاصی برای سفر مدنظرتان هست بهتر است به جای دو بلیط یک طرفه، بلیط رفت و برگشت بخرید. بلیط های رفت و برگشت معمولآ ارزان‌ تر از بلیط‌ های یک طرفه هستند. علاوه‌ بر این سعی کنید در فصل‌های خلوت و کم مسافر سفر کنید. هرچه مسافر کمتر باشد بلیط ها ارزان‌ تر هستند.

بلیط ارزان هواپیما استانبول به اصفهان از کجا بخریم؟

اما برای مقاصد نزدیک و پرتقاضا مثل استانبول ممکن است نیازی به خرید بلیط از دو ماه قبل نباشد. در این صورت می‌توانید به سایت فلای تودی سر بزنید و از تکنیک تقویم قیمتی استفاده کنید. تقویم قیمتی، نرخ بلیط ها را تا چند ماه آینده به شما نشان می‌دهد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

شما حالا قیمت بلیط استانبول به اصفهان یا هر مقصد دیگری را تا ماه‌ها بعد می‌دانید. در چنین شرایطی انتخاب ارزان ترین بلیط سخت نیست. اما در این شرایط یک سوال بی‌جواب می‌ماند: اگر بلیط ها با نزدیکی به زمان پرواز ارزان شود چطور؟خر

اطلاع از آخرین قیمت بلیط ها بدون چک کردن سایت های بلیط

خرید بلیط لحظه آخری با قیمت خیلی پایین‌تر، به همه ما احساس برد می‌دهد! در بسیاری از مواقع حتی مهم نیست قیمت بلیط چقدر است، مهم این است که ما آن را خیلی ارزان‌تر از چیزی که بوده خریدیم. آخرآخآ

گاهی ما بودجه محدودی داریم و گاهی با خودمان فکر می‌کنیم اگر بلیط امشب تا فلان قیمت برسد، ممکن است به این سفر بروم! دلیل ما برای خرید بلیط لحظه آخری هرچه که باشد، باید قبول کرد که پیدا کردن این بلیط‌ها آسان نیست. شما باید ساعت‌ها سایت های بلیط را چک کنید. هر لحظه مراقب باشید که بلیط ها تمام نشود و گاهی دوبه شک شوید که آیا این بهترین قیمت است یا ممکن است پایین‌تر هم بیاید!

بلیط ارزان هواپیما استانبول به اصفهان از کجا بخریم؟

سایت فلای تودی یک راه فوق‌العاده برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول به اصفهان به شما نشان می‌دهد. دیگر نیازی نیست ساعت ها سایت های بلیط را زیر و رو کنید. کافی است به این سایت بروید و گزینه اطلاع از آخرین قیمت را برای بلیط موردنظرتان فعال کنید. حالا اگر قیمت این بلیط تغییر کند، فلای تودی همان لحظه آخرین قیمت بلیط را برایتان پیامک و ایمیل می‌کند. این گزینه بهترین راه برای خرید بلیط لحظه آخری است. خرین قیمت بلیط

اما گاهی مشکل ما فقط قیمت بلیط ها نیست. ایرلاین، زمان پرواز و حتی تعداد توقف های پرواز ممکن است برای بسیاری از افراد مشکل‌ساز شود. دراین‌صورت باز هم باید از سایت فلای تودی استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

این همان بلیطی است که آرزویش را داشتید!

تابه‌حال شده فقط بخاطر پیدا نکردن بلیطی که زمان فرود آمدن یا بلند شدنش مطابق برنامه شما باشد، سفرتان را کنسل کرده باشید؟ یا برای مثال به این دلیل که نتوانستید بلیط پرواز مستقیم استانبول به اصفهان پیدا کنید و به هیچ عنوان نمی توانستید به شهر دیگری بروید از سفر منصرف شده باشید؟ شاید به دنبال یک ایرلاین خاص برای سفر کردن باشید یا تمایل نداشته باشید که پروازتان بیشتر از یک توقف داشته باشد! خب حالا سوال این است که چطور باید دقیقآ همان بلیطی را بخریم که مد نظر ما است؟

بلیط ارزان هواپیما استانبول به اصفهان از کجا بخریم؟

در چنین حالتی بازهم باید به سایت فلای تودی سر بزنید. شما می توانید در سایت فلای تودی همه چیز را مطابق میلتان فیلتر کنید. می‌توایند ساعت پرواز را فیلتر کنید تا فقط بلیط‌ هایی را به شما نشان دهد که در ساعات مد نظرتان هستند. می‌توانید ایرلاین‌های دلخواهتان را فیلتر کنید تا فقط بلیط ایرلاین‌های مدنظر برایتان نمایش داده شود. علاوه براین می‌توانید تعداد توقف هایتان را هم فیلتر کنید. پرواز بدون توقف، پرواز با یک توقف یا بیشتر. در فلای تودی می‌شود همه چیز را انتخاب کرد!

اما مهم‌ترین گزینه هنوز باقی‌مانده است! فیلتر قیمت ها. شما می‌توانید قیمت بلیط ‌ها را در سایت فلای تودی فیلتر کنید. دراین‌صورت فقط بلیط هایی را می‌بینید که با بودجه شما مطابقت دارند!

فلای تودی جواب تمام سوال‌ ها را می‌داند

آیا می‌شود بلیط چارتری را کنسل کرد؟ اگر بلیط را یک روز مانده به پرواز کنسل کنیم چقدر از پولمان باز می‌گردد؟ پول از حسابمان کم شده اما بلیطی صادر نشده! برای رزرو هتل ارزان به چه مدارکی نیاز داریم؟ برای پاسخ به این پرسش ها و هزاران سوال درباره خرید بلیط، جابه جایی یا  کنسلی بلیط و رزرو هتل که جوابشان را نمی دانید، چه راه‌حلی دارید؟

برای پاسخ به تمام سوال هایتان درباره بلیط و هتل کافی است تلفن را بردارید و با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید! مهم نیست که چه ساعتی از شبانه‌روز باشد! پشتیانی فلای تودی به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شما است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *