تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بلیط هواپیما

در چه روزها یا تاریخ‌ هایی بلیط هواپیمای اسنپ ارزان‌ تر است؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بلیط هواپیمای اسنپ

زیاد سفر می‌کنید و دوست دارید که شیوه‌ ای برای مدیریت اقتصادی هزینه‌ های بلیط پیدا کنید؟ شاید هم کم سفر می‌کنید و یکی از دغدغه‌ هایتان هزینه رزرو ارزان پرواز خارجی است. در هر صورت، خوب است بدانید که بهترین زمان خریدن بلیط هواپیما چه موقع است و در چه زمانی بلیط برای شما ارزان‌ تر تمام می‌شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت که در چه زمان‌هایی و چگونه با استفاده از سرویس خرید بلیط هواپیما در اسنپ، ارزان‌ ترین بلیط هواپیما را بخرید.

بلیط هواپیمای اسنپ

بهترین زمان خریدن بلیط هواپیما چه موقع است؟ 

شاید خیلی‌ ها این روزها با وجود افزایش هزینه‌ ها، سفر با هواپیما را گران‌ ترین نوع سفر تصور کنند و از خرید بلیط هواپیما منصرف شوند و به‌دنبال راه‌ های جایگزین باشند. به این دسته از افراد حق می‌دهیم اما اگر آگاه باشید و بدانید که چه زمانی اقدام به خرید کنید، به‌سادگی می‌توانید بلیط سفرهایتان را ارزان‌تر از حالت عادی تهیه کنید و از زودتر رسیدن به مقصد و سفر راحت‌تر منصرف نشوید. واقعیت این است که برای این کار به کمی آگاهی و برنامه‌ریزی نیاز دارید.

از اسنپ که خرید کنید، امکان مدیریت هزینه‌های بلیط‌تان بسیار ساده‌تر از هر روش دیگری می‌شود. در مواقع زیر امکان خرید ارزان‌تر بلیط برایتان مهیا می‌شود:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • روزهای کم‌تقاضا؛
  • ساعات کم‌تردد؛
  • زمان عرضه بلیط‌های چارتری؛
  • برگزاری کمپین‌ها و برنامه‌های تخفیفی؛
  • زمان‌های قیدشده در تقویم مشاهده قیمت‌ها.

بهترین زمان خریدن بلیط هواپیما

۱. روزهای کم‌تقاضا 

یکی از کلیدی‌ترین راه‌ها برای خرید ارزان بلیت پرواز تنظیم برنامه‌ها در روزهای کم‌تقاضا است. منظور چه روزهایی است؟ روزهایی که دیگر تعطیلات وجود ندارد، خبری از اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف نیست و مسافران کمتری راهی شهرهای مختلف می‌شوند.

اگر بتوانید زمان سفرتان را به این روزها موکول کنید، هزینه پرداختی بلیط‌تان هم کمتر از زمان‌های دیگر خواهد شد. برای مثال، مقصد پرطرف‌داری مانند مشهد در روزهای اعیاد مذهبی بسیار شلوغ می‌شود. بدیهی است که با بالارفتن تقاضا، بلیط هم کمیاب‌تر و گران‌تر می‌شود.

مقصد پرطرف‌دار دیگری مانند شیراز را در نظر بگیرید. در ماه‌های اول بهار، معمولا مسافران زیادی راهی شیراز زیبا می‌شوند. اگر سعی کنید در هفته‌ها و روزهای کم‌تردد بلیط بخرید، هزینه‌هایتان کاهش چشم‌گیری خواهند داشت.

۲. ساعات کم‌تردد 

به‌جز روزهای کم‌تقاضا، ساعت‌های کم‌تردد هم می‌توانند خرید بلیط را برایتان مقرون‌به‌صرفه کنند. بسیاری از افراد در طول روز اقدام به پرواز می‌کنند. نیمه‌شب‌ها یا صبح‌های خیلی زود ساعت‌های پرطرف‌داری برای مسافران نیستند.

اگر بتوانید برنامه سفرتان را به چنین ساعاتی منتقل کنید، امکان خرید بلیط ارزان‌تر نسبت به حالت معمولی برایتان بسیار بیشتر می‌شود. چنین انتخابی بیشتر مناسب کسانی است که کم‌جمعیت سفر می‌کنند و کودک با خود به‌همراه ندارند. بلیت پرواز در این ساعات به‌طور چشم‌گیری ارزان‌تر از ساعت‌های دیگر در طول روز است.

۳. زمان عرضه بلیط‌ های چارتری 

بلیط‌های چارتری را می‌شناسید؟ منظور همان بلیط‌هایی است که از سوی شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی به‌طور یک‌جا خریداری می‌شوند. این شرکت‌ها گاهی بلیط تمام یا بخش وسیعی از صندلی‌های یک پرواز را پیش‌خرید می‌کنند.

با این حال، گاهی تمام صندلی‌ها برای پرواز پُر نمی‌شوند و در نزدیکی سفر، بخشی از صندلی‌ها خالی می‌مانند. در این حالت، بلیط‌ها با قیمتی ارزان‌تر فروخته می‌شوند تا هواپیما با صندلی خالی پرواز نکند. اگر گوش‌به‌زنگ باشید و به اپلیکیشن اسنپ مراجعه کنید، امکان مشاهده این بلیط‌ها را خواهید داشت.

با خرید بلیط‌های چارتری، رزرو ارزان پرواز خارجی یا داخلی برایتان مقدور می‌شود. البته این را هم در نظر بگیرید که گاهی سریع آماده‌شدن برای چنین سفرهایی دشوار است. اگر تنها باشید یا برنامه‌های منعطفی برای سفرکردن داشته باشید، مشکلی در استفاده از بلیط‌های چارتری نخواهید داشت.

۴. زمان برگزاری کمپین‌ ها و برنامه‌ های تخفیفی  

با عضویت در اپلیکیشن اسنپ می‌توانید از تخفیف‌ها و کمپین‌های مختلف آگاه شوید. در تمام فصل‌های سال، اسنپ برنامه‌های تخفیفی مختلفی برای مسافران هوایی در نظر می‌گیرد. حتی در زمان‌هایی که سفر زیاد است و افراد مایل به رهسپارشدن به شهرهای دور و نزدیک یا مسافرت‌های خارجی هستند هم اسنپ از ترتیب‌دادن برنامه‌ها و کمپین‌های تخفیفی غافل نمی‌شود.

اگر عضو اسنپ باشید، در فهرست مشتریانی قرار می‌گیرید که کمیپن‌ها و برنامه‌های رزرو ارزان پرواز برایشان فرستاده می‌شود. تهیه بلیط هواپیما داخلی یا خارجی در این صورت شدنی و مقدور خواهد بود.

۵. زمان‌ های قید شده در تقویم مشاهده قیمت‌ ها 

با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ می‌توانید از تقویم مشاهده قیمت‌ها استفاده کنید. این تقویم می‌تواند قیمت بلیط موردنظرتان در چند روز آینده را نشان بدهد. روزی که پایین‌ترین قیمت را دارد هم مشخص می‌کند.

علاوه بر این، فیلترهایی هم در زمان رزرو آنلاین بلیط پرواز داخلی و خارجی وجود دارد. چه فیلترهایی؟ فیلترهایی که بلیط‌ها را براساس بازه قیمتی و تخفیف‌ها یا نوع چارتری و سیستمی نشان می‌دهند. از آنها هم کمک بگیرید و برای سفری اقتصادی برنامه بچینید.

تنوع انتخاب بلیط پرواز در اسنپ 

علاوه بر آشنایی با زمان‌هایی که بلیط سفر هوایی ارزان‌تر است، خرید از اسنپ می‌تواند به شکل‌های دیگری هم برایتان مقرون‌به‌صرفه تمام شود. برای مثال، یادتان باشد که شرکت‌های هوایی مختلفی در اسنپ حضور دارند. کیفیت و سطح خدمات هریک متنوع و متفاوت است. برخی خدمات بسیار بیشتری نسبت به دیگران ارائه می‌کنند و برای همین بلیط‌هایشان هم گران‌تر می‌شود. برخی هم ارزان‌تر هستند و مقرون‌به‌صرفه‌تر. با مرور هریک و امکاناتی که دارند، خرید بلیط پرواز هواپیمای داخلی اسنپ یا مقاصد خارجی برایتان مقدور می‌شود.

شیوه خرید بلیط ارزان از اسنپ 

فرایند خرید را هم به‌خاطر داشته باشید تا راحت‌تر بتوانید بلیط ارزان را تهیه کنید:

  • وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید؛
  • گزینه بلیط سفر را انتخاب کنید؛
  • از میان گزینه‌ها، پرواز داخلی یا خارجی را انتخاب کنید؛
  • وارد صفحه اصلی شوید و اطلاعاتی مانند مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید؛
  • فهرستی از ایرلاین‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد؛
  • از فیلترهای ارزان‌ترین و بیشترین تخفیف برای رسیدن به گزینه‌های اقتصادی‌ کمک بگیرید؛
  • بلیط را انتخاب کنید و هزینه را آنلاین بپردازید.

در این مسیر هر پرسش و مشکلی هم که پیش بیاید، تیم پشتیبانی اسنپ برای پاسخ‌گویی و رفع آنها در کنارتان خواهند بود.

شیوه خرید بلیط ارزان از اسنپ 

کد تخفیف را فراموش نکنید!

یادتان باشد که اگر کد تخفیف در اختیار داشته باشید، در زمان پرداخت آنلاین می‌توانید در بخشی مخصوص به ورود کد تخفیف، آن را وارد کنید. با این کار به‌اندازه کد تخفیف از مبلغ هزینه بلیط کسر می‌شود. حالا کد تخفیف را چگونه به دست بیاوریم؟

با ثبت‌ نام در اسنپ و استفاده از خدمات مختلف این اپلیکیشن می‌توانید در باشگاه مشتریان اسنپ امتیاز جمع کنید و این امتیازها را به‌راحتی به کد تخفیف تبدیل کنید. اسنپ در ایام مختلف سال، گاه‌به‌گاه برایتان کد تخفیف استفاده از سرویس‌های مختلف را هم پیامک می‌کند. پس گوش‌به‌زنگ پیامک‌های اسنپ هم باشید!

در آخر 

بهترین زمان خریدن بلیط هواپیمای اسنپ نیازمند به آگاهی و شناخت چند نکته داشت. در این مقاله درباره‌شان صحبت کردیم. اگر کمی هوشمندانه عمل کنید و بدانید که چطور و از چه راه‌هایی امکان رزرو بلیت هواپیما با تخفیف های ویژه وجود دارد، سفرهای هوایی را به شکلی اقتصادی‌تر پشت سر می‌گذارید.

از قدیم گفته‌ اند که «بسیار سفر باید تا پخته شود خامی». از سفر که بازمی‌گردید دیگر آن فرد سابق نیستید. حتی رفتن به نزدیک‌ترین مقاصد هم تجربه‌های تازه‌ای برایتان به‌همراه می‌آورند که ارزش زیادی دارد. هنر ارزان سفرکردن در این روزها که همه‌چیز گران‌تر از پیش شده، به شما کمک می‌کند که برنامه‌های سفرتان را به‌خاطر هزینه‌ها لغو نکنید.

https://snapp.ir/flights-ticket/


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *