تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بلیط هواپیما, راهنمای سفر

بلیط هواپیما ارزان خارجی را از کدام ایرلاین خریداری کنیم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بلیط هواپیما ارزان خارجی

تهیه بلیط هواپیما ارزان یکی از دغدغه های سفر، مخصوصا در سفر های خارجی است. اطلاعات کافی که بلیط خود را از چه ایرلاینی تهیه کنیم خود نیازمند تجربه چندین سفر و مقایسه بلیط های زیادی می باشد. شما با پیدا کردن ایرلاین های ارزان قیمت می توانید به مقدار زیادی در هزینه های بلیط هواپیما صرفه جویی کنید. ما در این مقاله تصمیم داریم تمامی ایرلاین های ارزان قیمت (Low Cost Airlines)  که بلیط ارزان می فروشند و مزیت های هر کدام را برای شما بررسی کرده ایم.

بلیط هواپیما ارزان خارجی 

ایرلاین های داخلی ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان

برای سفرهای خارجی می توانید بلیط هواپیما ارزان را از ایرلاین های داخلی متعددی خریداری کنید. معمولا ایرلاین های ایرانی که در مسیرهای خارجی فعالیت دارند، شرکت های برند بوده و ناوگان بهتری دارند، اما با این وجود برای خرید بلیط ارزان هواپیما به مقصد کشورهای خارجی مناسب می باشند. در ادامه مهم ترین ایرلاین های ایرانی برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما خارجی را معرفی می کنیم.

ایرلاین آتا یک ایرلاین با بلیط هواپیما ارزان

شرکت هواپیمایی آتا در سال 1387 در شهر تبریز تاسیس شد. و به عنوان یک ایرلاین ارزان داخلی که بلیط هواپیما ارزان می فروشد پس از یکسال فعالیت خود را آغاز کرد و شعار “با هم پرواز کنیم” را برای خود انتخاب کرد. در ابتدا این شرکت کار خود را با 4 فروند هواپیما مک دانل داگلاس شروع کرد و  اکنون به حدود 20 مقصد داخلی و خارجی پرواز دارد. این شرکت همچنین دارای 16 هواپیما می باشد که در لیست آن هواپیماهای بوئینگ و ایرباس نیز به چشم می خورد. همچنین این ایرلاین یکی از ایمن ترین پروازها را دارد و در کنار قیمت ارزانی که ارائه می دهد از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

از ایرلاین زاگرس بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید

این شرکت هواپیمایی یکی از ایرلاین های ارزان قیمت است و در ابتدا در سال 1384 کار خود را با تنها دو هواپیما توپولوف در منطقه اروند شروع کرد. پس از چند سال، دو هواپیما بوئینگ نیز به این شرکت اضافه شد و کار آن گسترش پیدا کرد. در حال حاضر ایرلاین زاگرس دارای 10 هواپیمای ایرباس و 8 بوئینگ می باشد و به مقاصد داخلی و خارجی مختلف پرواز دارد و بلیط هواپیما ارزان را به فروش می رساند. این هواپیمایی در سال های اخیر توانسته با افزایش ناوگان هوایی خود جایگاه بسیار خوبی را در میان ایرلاین ها به دست آورد. کلاس پروازی این ایرلاین در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس برای مسافرین ارائه می شود که بلیط ارزان را به این واسطه به فروش می رساند.

بلیط هواپیما ارزان خارجی 

ایرلاین تابان

هواپیمایی تابان یکی از هواپیماهای خصوصی کشور ایران می باشد که کار خود را در سال 1385 به طور رسمی آغاز کرد.دفتر مرکزی این هواپیمایی در شهر مشهد، در فرودگاه شهید هاشمی نژاد می باشد. هواپیمایی تابان یکی از ایرلاین های ارزان است که فروش بلیط هواپیما ارزان را برای مسیرهای خارجی انجام می دهد. قطب های اصلی این ایرلاین نیز فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین المللی مهرآباد می باشد. هواپیمایی تابان به مقاصد داخلی تبریز، تهران، مشهد، رشت، کیش، کاشان، زاهدان و ماکو و چند شهر دیگر پرواز دارد و در مقاصد خارجی نیز به شهرهایی همچون لاهور، مسکو، کراچی، بغداد، سن پترزبورگ و چندین شهر بزرگ دیگر پرواز دارد که می توانید در سفر خارجی بلیط ارزان را از این هواپیمایی تهیه کنید.

ایرلاین های خارجی برای بلیط هواپیما ارزان

علاوه بر ایرلاین های داخلی، می توان بلیط هواپیما ارزان را از شرکت های هواپیمایی خارجی در ایران نیز خریداری کرد. این ایرلاین ها هم پرواز مستقیم و هم غیر مستقیم دارند که معمولا مقصد دوم آن ها کشور مبدا می باشد. سعی کنید از پروازهای مستقیم استفاده کنید تا هزینه بیشتری برای بلیط هواپیما پرداخت نکنید.

بلیط هواپیما ارزان از ایرلاین فلای دبی

این شرکت هواپیمایی از شرکت ها و ایرلاین های دولتی کشور امارات می باشد که بلیط هواپیما ارزان ارائه می دهد. ایرلاین فلای دبی در سال 2008 کار خود را به عنوان ایرلاین ارزان قیمت آغاز کرد. خرید بلیط ارزان هواپیما را می توانید از ایرلاین فلای دبی که به 44 کشور به مقصدهای مختلف سفر دارد و جزو ایرلاین هایی است که بیشترین پروازها را به مقصدهای اروپا،آسیا و افریقا انجام می دهد انجام دهید.

 این هواپیمایی در حال حاضر یکی از جوان ترین ایرلاین های روز دنیا می باشد که دارای ارزان ترین بلیط هواپیما می باشد. ایرلاین فلای دبی دارای 48 هواپیما است که پروازهای مختلف داخلی و خارجی را انجام می دهد. یکی از رویکرد های این شرکت اضافه کردن مقصدهای جدید برای ایرلاین خود بوده است تا بتواند تمامی مردم را ار بلیط ارزان خود بهره مند سازد.

بلیط هواپیما ارزان خارجی 

هواپیمایی پگاسوس  (Pegasus Ailrlines)ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان

این ایرلاین یکی از ارزان ترین ایرلاین های کشور ترکیه می باشد. این شرکت هواپیمایی در سفر به ترکیه و اکثر مقاصد اروپا  بلیط هواپیما ارزان به فروش می رساند. اولین سفر این ایرلاین در سال 1990 توسط دو هواپیما بوئینگ 737 و  400 انجام شد. ایرلاین پگاسوس به عنوان اولین ایرلاین ترکیه ای معرفی شد که low cost tickets را روی کار آورد و این سیستم را پیاده سازی کرد. پگاسوس از ایران بلیط های چارتر به تمامی شهرهای ترکیه را ارائه می دهد. در حال حاضر نیز پگاسوس دارای بیش از 60 هواپیما مسافربری و جت می باشد.

بلیط هواپیما ارزان خود را از هواپیمایی لوفتهانزا بخرید

لوفتهانزا یک ایرلاین آلمانی است که پروازهای زیادی به مقصد آلمان دارد و در فرودگاه امام خمینی نیز برای برخی پروازها فعالیت می کند. این شرکت کار خود را در سال 1953 در شهر کلن آلمان شروع کرد و قطب این هواپیمایی فرودگاه بین المللی فرانکفورت می باشد. هواپیمایی لوفتهانزا از نظر حجم درآمدی جزو چهارمین هواپیمایی های دنیا می باشد و دارای اعتبار بسیار بالایی است. بلیط هواپیما ارزان توسط این ایرلاین ارائه می شود و در برخی مقاصد پروازهای به صرفه ای دارد.

در سال 2016 این ایرلاین در تعداد مسافرین به مقام دوم دست یافت و به بیش از 215 مقصد مختلف در دنیا سفر می کند. واژه هانزا در اسم این هواپیمایی به معنای پیمان بود که بین شهرهای بازرگانی و صنف های تجاری برقرار شده بود. این شرکت یکی از اعضای بزرگترین اتحاد شرکت های هواپیمایی دنیاست که این اتحاد 5 عضو بیشتر ندارد. از تهران بلیط ارزان تری نسبت به ایرلاین های دیگر می توان با این ایرلاین به شهرهای وین و فرانکفورت انجام داد.

ایرلاین آنادولوجت دارای  بلیط هواپیما ارزان

ایرلاین آنادولجت ایرلاینی از کشور ترکیه می باشد که در برخی سفرها بلیط ارزان تری نسبت به بلیط های دیگر به فروش می رساند. بیشترین سفر های این هواپیمایی در سفرهای داخلی کشور ترکیه می باشد. اما در مسیرهای دیگر به اروپا و آسیا پرواز می کند. اگر قصد سفر به ترکیه را نیز دارید می توانید با بررسی بلیط های این ایرلاین نیز قیمت های پایین تری برای سفر خود پیدا کنید. همچنین این هواپیما در مسیر تهران پاریس نیز یکی از ارائه دهندگان بلیط هواپیما ارزان بوده که گزینه مناسبی برای خرید بلیط در این مسیر می باشد.

آیا بلیط ارزان دلیل بر کیفیت پایین ایرلاین است؟

این موضوع که این ایرلاین ها دارای بلیط هواپیما ارزان هستند صحیح هست، اما این موضوع نباید باعث شود که شما فکر کنید کیفیت پرواز پایین تری را تجربه می کنید. تفاوت این ایرلاین ها با دیگر شرکتهای هواپیمایی در این است که معمولا سرو غذا ندارند و میزان بار مجاز کمتری می توانید در آن حمل کنید. معمولا این ایرلاین ها فقط روی بلیط های اکونومی تمرکز دارند و حتی بلیط های فرست کلاس و یا بیزنس نیز ارائه نمی دهند و به طور تخصصی بر روی جابه جایی مسافر تمرکز دارند. ایرلاین های ارزان در سراسر دنیا وجود دارند و غیر از ایرلاین های ایرانی همانطور که معرفی کردیم ایرلاین های خارجی بسیار زیادی هستند که فروش بلیط ارزان انجام می دهند. این موضوع در اروپا، آمریکا و در خاور میانه کاملا رواج دارد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *