تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

آیا میدانید بهترین تورهای داخلی برای مسافرت کدام شهرها هستند؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مسافرت کردن یکی از بهترین هدیه هایی هست که هر کدوم از ما میتونیم به خودمون بدهیم ، چون این هدیه میتونه هم حالمون رو بهتر کنه ، هم باعث بشه از تمام روزمرگیهای زندگیمون مدتی دور بشیم ، هم ریلکسمون کنه و هم چیزهای جدید یاد بگیریم و جاهای جدید رو ببینیم.

خوب حالا که فهمیدم سفر کردن چقدر میتونه لازم و خوب باشه ، سوالی اینجا پیش میاد:اگر قرار باشه یه سفر خیلی خوب داخلی بریم بهترین تورها برای کدام شهرها جذاب تر است؟ یعنی به کجا سفر کنیم؟

در یک کلام میشه گفت همه جای ایران زیبا و جذاب و مناسب سفر است و فقط به سلیقه ما بستگی داره که از چه نوع تفریح یا لذتی خوشمون میاد ، زیارتی باشه یا مخصوص خرید ، ساحلی باشه یا تاریخی و سنتی…

در این صفحه برایتان چندین شهر جذاب توریستی ایران رو معرفی میکنیم که امیدوارم لذت ببرید و در انتخاب کمکتون کنه:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

سفر به شهر همیشه بهار ایران چابهار

خیلی جالبه که بدونید ما تو ایران خودمون شهری داریم که هر فصلی به آنجا سفر کنید بهاری است! یعنی همیشه میتونید بهار رو تجربه کنید و هر زمانی که دلتون برای فصل بهار تنگ شد برید اونجا و از نزدیک لمسش کنید گویا که نوروز شده است.

در کنار آب و هوای بهاری جالبش جاهای دیدنی طبیعی و جذابی داره که کلی میتونه شما رو سرگرم کنه ، برای همین با قیمت تور چابهار مناسب میتونید همیشه فصل بهار رو کنار خودتون داشته باشید.این شهر در کنار دریای عمان قرار گرفته و بعلت دسترسی به آبهای آزاد رنگ واقعی آبی دریایی رو میبینید ، در همین آبها بود که اولین دریاسالار زن ایرانی یعنی آرتمیس لشگر دریایی ایران را فرمانده ای میکرد.

در نزدیکی سواحل آبی شهر چابهار ، دیدنیهای طبیعی و ساخته دست انسان نیز هستند که در نوع خودش بی نظیر هستند ، همانند

کوه گل افشان که گل از درون زمین به بیرون پرتاب میکند که خواص دارویی و درمانی زیادی دارد

روستای تاریخی تیس که پر شده از جاذبه های توریستی تاریخی که با دیدن اونها تعجب میکنید چطور 2000 هزار سال پیش چنین چیزهایی توسط انسان ساخته شده است.

کوههای مریخی هم که دیگه نیازی به تعریف نداره ، در یک کلام: تکه ای از مریخ در ایران

به اینها کلی جاهای دیدنی دیگه هم اضافه میشه کرد که یه سفر به چابهار پر از تفریح براتون بسازه و چندین روز سرگرمتون کنه پر از لذت.

بهترین تورهای داخلی
بهترین تورهای داخلی

سفر به شهر بادگیرهای جهانی ایران یزد

وقتی صحبت از یزد میشه اولین چیزی که به ذهن میرسه اینه که چطور در دل کویر در اون گرما شهری چنین آباد و خوش آب و هوا بوجود اومده و مردم چطور صدها سال براحتی در کنار هم زندگی کردند و میکنند؟

اگر شما با تور یزد با قطار و یا هواپیما به شهر زیبای یزد سفر کنید ، یه شهر زیبای خشتی رو میبیند که از دوران یزدگرد ساسانی ساخته شد و تا الان با سرافرازی ادامه میدهد ، نکته جالبش اینجاست که در این شهر که نزدیک کویر است مردم صد ها سال است که در خانه های خنک خود شبهای زیبایی را به صبح میرساندند و همه آن بعلت ساخت بادگیرهایی بود که ساخته معماران جهانی ایران است معمارانی که با قدرت خدادادی به ساخت ابزاری کردند که در جهان معروف شد و ازش تقلیدها شد.

در کنار این جذابیت معماری جاهای دیدنی یزد نیز زبانزد مردم ایران و توریستهای خارجی است ، آثاری جذاب از تاریخ غنی ایرانی که میشه از

باغ مصفای دولت آباد ، میدان امیر چخماق ، بازار سنتی یزد ، آتشکده هزار ساله زرتشتیان و موزه آب نام برد که در اون معماری عجیب و فوق العاده قناتهای یزدی رو ببینید که چطور آب آشامیدنی خنک رو در گرمای کویر در دستری مردم شهر قرار میداد.همه اینها و کلی جاهای دیدنی دیگه یزد رو انتخاب خوب دیگری برای یه مسافرت میکنه.

بهترین تورهای داخلی
بهترین تورهای داخلی

سفر به شهر دلپذیر و رویایی ایران شیراز

درباره سفر به شیراز که دیگه فکر نکنم لازم باشه چیزی بگم ، چون هممون حتما باید حداقل یکبار هم که شده از شیراز دیدن کنیم

شیراز برای هر طیف سلیقه ای باب میل است و تمام مسافرینی که از تور شیراز با قطار و یا هواپیما استفاده میکنند و به شیراز میرسند اهل هر نوع تفریحی باشند توی شیراز میتونند سرگرم بشوند.

اگر اهل تاریخ باشید شیراز مهد تاریخ است ، اگر اهل جاهای دیدنی توریستی باشید شیراز پر از دیدنی است ، اگر علاقمند به تمدن اصیل ایرانی دارید شیراز یکی از اولین های ایران است و اگر اهل آب و هوای ناب و باغهای زیبا هستید شیراز میتونه جزو اولین گزینه هاتون باشه.

مقبره کوروش کبیر ، اثر جهانی تخت جمشید و نقش رستم که داستان قدرت و عزت و اقتدار ایران را در دل خود دارند و به بازدید کننده ها ارائه میدهند که حس بسیار خاص و عجیبی به انسان میدهد که موی به تن سیخ میشود ، حسی که دوست نداری حالا حالاها ترکش کنی ، در کنار آنها خانه های تاریخی و باغ ها و عمارات دل انگیزی که در سرتاسر شهر پخش شده اند و حالت رو عوض میکنند انقدر که با صفا و طرب انگیزند ، اونطرف تر هم که آرامگاه حافظ و سعدی و شب نشینی ها و بزم های شعر خوانی روحت رو جلا میدهند ، همه اینها یه مسافرتی میسازه برای شما فراموش نشدنی.

بهترین تورهای داخلی
بهترین تورهای داخلی

مرجع مطمئنی برای اجرای تورهای داخلی وجود دارد؟

این سه شهر نمونه ای از خروارها لذت سفرهای داخلی در ایران عزیزمان هستند که منتظر شما هستند با حسابی لذت ببری و ریلکس کنی و کلی مطالب جدید و خاص یاد بگیری…

اگر بنظرت الان وقتشه که به خودت برسی و برای خودت وقت بگذاری و برای آرامش و استراحت خودتت برنامه ای بچینی که هم از لحاظ هزینه هم از لحاظ برنامه ریزی دقیق و حرفه ای باشه که بتونی با خیال راحت تفریح کنی میتونی از تورهای ایرانگردی آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر استفاده کنی ، این آژانس معروف شده است به مجری تورهای با بالاترین درصد رضایت مسافرین که یکی از اصلی ترین شعارهاشون: استراحت و آرامش برای خودت و خانوادت ، است.

به وب سایتشون سری بزن کلی برنامه های جالب برات دارند

www.faragasht.com

در ضمن پاسخگوی شما کارشناسان حرفه ای و  تحصیلکرده گردشگری هستند تا خیالت راحت تر باشه.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۳

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *