تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ادامه تحصیل, رپورتاژ آگهی, مقالات آموزشی, مهاجرت و اقامت

بهترین دانشگاه های کانادا برای گرفتن بورسیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین دانشگاه های کانادا برای گرفتن بورسیه

سیستم آموزشی کانادا و به کارگیری از تجهیزات نوین آموزشی، شیوه آموزش، دانشگاه های کانادا را همسطح دیگر دانشگاه های تراز اول بین المللی قرار داده است. برای همین سالانه افراد زیادی برای اپلای دانشگاه های کانادا اقدام می کنند. از آنجایی که درخواست های متنوعی برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های کانادا در طول سال ارسال می گردد، افرادی موفق به دریافت پذیرش تحصیلی از این دانشگاه های می شوند که از کیفیت تحصیلی بالاتری برخوردار باشند. دانشجویان می توانند شرایط اپلای در دانشگاه های کانادا را با مراجعه به وب سایت رسمی دانشگاه های کانادا بررسی نمایند. در این میان  اپلای برای برخی دانشگاه های کانادا ازجمله : اپلای دانشگاه واترلو، اپلای دانشگاه مک گیل، اپلای دانشگاه البرتا، دانشگاه تورنتو، مونترال و بریتیش کلمبیا از  توجه ویژه ای برخوردار است. یکی از راه های آسان اپلای دانشگاه های کانادا، مشاوره با موسسات اعزام دانشجو به کانادا است. موسسات اعزام دانشجو به کانادا می توانند اپلای دانشگاه های کانادا در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. همچنین دانشگاه های کانادا در برخی از مقاطع تحصیلی اقدام به ارائه بورسیه های تحصیلی می کنند که این موسسات می توانند در خصوص پیدا کردن بهترین دانشگاه های کانادا برای گرفتن بورسیه کمک شایانی نمایند.

بهترین دانشگاه های کانادا
بهترین دانشگاه های کانادا

اعزام دانشجو به کانادا

موسسات اعزام دانشجو به کانادا در زمینه های پیدا کردن دانشگاه با توجه به شرایط متقاضیان، راهنمایی در جمع آوری مدارک اپلای دانشگاه های کانادا، گرفتن پذیرش تحصیلی، نگارش انگیزه نامه تحصیلی، و توصیه نامه تحصیلی می توانند نقش به سزایی داشته باشند. با توجه به اینکه سالانه دانشجویان بسیاری از طریق موسسات اعزام دانشجو به کانادا مهاجرت می کنند این موسسات شناخت کاملی از دانشگاه های کانادا، نحوه اپلای دانشگاه های کانادا و شرایط اپلای داشته و این عامل می تواند در موفقیت اخذ پذیرش تحصیلی تاثیر گذار باشد. پس از انجام مرحله اپلای دانشگاه های کانادا ، دانشجویان برای درخواست ویزای دانشجویی کانادا اقدام کنند. از آنجایی که مرحله درخواست ویزا از حساسیت و توجه بالایی برخوردار است پیشنهاد می شود در این خصوص دانشجویان از وکلای رسمی مهاجرت کانادا استفاده نمایند. چرا که ارائه مدارک درست، نحوه پر کردن فرم های مربوطه، نگارش استادی پلن و اقدام به موقع، نیاز به آگاهی کامل از این پروسه دارد که بهترین گزینه برای این منظور وکلای مهاجرت کانادا می باشند. موسسه مهاجرت یوکن با سال ها تجربه موفق در خصوص اپلای دانشگاه های کانادا و گرفتن بورسیه های مختلف تحصیلی و درنهایت دریافت ویزای دانشجویی کانادا، خدمات فوق را تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید.

بهترین دانشگاه های کانادا برای گرفتن بورسیه

دانشگاه های کانادا نیز همانند دیگر دانشگاه های بین المللی در برخی موارد به دانشجویان بورسیه تحصیلی ارائه می نماید. شرایط دریافت بورسیه از بهترین دانشگاه های کانادا متفاوت می باشد. دانشجویان متقاضی تحصیل در کانادا می توانند با مراجعه به وب سایت موسسات آموزشی کانادا، شرایط اپلای بهترین دانشگاه های کانادا برای گرفتن بورسیه تحصیلی را بررسی نمایند. با توجه به درخواست های زیادی که برای گرفتن بورسیه تحصیلی برای دانشگاه های کانادا ارسال می گردد افرادی موفق به دریافت بورسیه تحصیلی می شوند که از رزومه تحصیلی خوبی برخوردار باشند. بیشترین بورسیه های تحصیلی دانشگاه های کانادا در مقطع دکتری می باشد. دانشجویانی که از معدل بالایی در مقاطع قبلی برخودار هستند و مدرک زبان بالایی دارند شانس خوبی برای دریافت بورسیه تحصیلی از بهترین دانشگاه های کانادا خواهند داشت. برخی از بهترین دانشگاه های کانادا برای گرفتن بورسیه از قبیل دانشگاه آلبرتا، مک گیل، دانشگاه مونترال کانادا، دانشگاه کنکوردیا کانادا، دانشگاه واترلو کانادا، دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا، دانشگاه مک مستر و دانشگاه تورنتو کانادا می باشد. دانشجویان در صورت داشتن شرایط مورد نیاز این دانشگاه های می توانند جهت گرفتن پذیرش دانشگاه مک گیل، پذیرش دانشگاه مونترال کانادا، پذیرش دانشگاه کنکوردیا کانادا وغیره اقداک کنند.

پذیرش دانشگاه تورنتو کانادا

دانشگاه تورنتو کانادا دارای بیش از هفتصد رشته تحصیلی می باشد. متقاضیان با بررسی شرایط پذیرش دانشگاه تورنتو می توانند برای اپلای دانشگاه تورنتو کانادا در رشته هایی نظیر :مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر، حسابداری، ستاره شناسی، آمار کاربردی، زیست شناسی، پرستاری و دندانپزشکی و دیگر رشته های اقدام کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هزینه تحصیل در دانشگاه تورنتو همانند تحصیل در دانشگاه مک مستر سالیانه حدود 35000 دلار می باشد. البته این مبلغ با توجه به نوع رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی متفاوت می باشد.  این دانشگاه یکز از بهترین دانشگاه های کانادا برای گرفتن بورسیه برای دانشجویان ممتاز واجد شرایط می باشد. دانشگاه تورنتو رتبه 28 جهان را به خود اختصاص داده است. پذیرش دانشگاه تورنتو کانادا در ترم های مختلفی صورت می گیرد. بیشترین پذیرش در دانشگاه تورنتو همانند دیگر دانشگاه های کانادا برای ترم سپتامبر می باشد.

اپلای دانشگاه کنکوردیا کانادا

اپلای دانشگاه کنکوردیا کانادا برای رشته های متنوعی امکان پذیر است. این دانشگاه مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی می باشد. فارغ التحصیلان دانشگاه کنکوردیا کانادا از نرخ بالایی در اشتغال بعد از اتمام دوره تحصیلی برخوردارند. اپلای دانشگاه کنکوردیا همانند اپلای دانشگاه واترلو کانادا نیازمند ارائه مدرک زبان آیلتس، پی تی ای و یا تافل می باشد. نمره مدرک زبان برای اپلای دانشگاه کنکوردیا برای مقطع لیسانس حداقل آیلتس 6 ، ارشد حداقل آیلتس 6.5 و برای دکتری آیلتس 7 می باشد. ولی دانشجویان متقاضی اپلای دانشگاه واترلو کانادا باید برای گرفتن پذیرش از این دانشگاه نمره زبان بالاتری ارائه دهند. با توجه به درخواست های زیادی که این دانشگاه دارد، دانشجویانی که از رزومه بالاتری نسبت به دیگر دانشجویان برخوردارند شانس بیشتری در گرفتن پذیرش از این دانشگاه خواهند داشت.

اپلای دانشگاه آلبرتا و بریتیش کلمبیا

اپلای دانشگاه آلبرتا یکی دیگر از مقاصد دانشجویان بین المللی می باشد. گرفتن پذیرش دانشگاه آلبرتا کانادا بر اساس سوابق تحصیلی مقطع پیشین می باشد. حداقل معدل مورد نیاز برای اپلای دانشگاه آلبرتا همانند اپلای دانشگاه برینیش کلمبیا کانادا، 15 می باشد. البته برخی از دانشکده های این دانشگاه های کانادا معیاز بالاتری برای معدل در نظر گرفته اند. تحصیل در دانشگاه آلبرتا و بریتیش کلمبیا در برخی از رشته های تحصیلی نیاز به مدرک GMAT، GRE می باشد. مدرک زبان برای اپلای دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه آلبرتا  یکی از مدارک ضروی می باشد. مدارک زبان قابل قبول برای دانشگاه های فوق به شرح زیر است.

مدرک زبان مورد پذیرش اپلای دانشگاه بریتیش کلمبیا و آلبرتا

مدارک زبان جهت اپلای دانشگاه آلبرتا و اپلای دانشگاه بریتیش کلمبیا به شرح زیر می باشد.

آزمون تافل : آزمون اینترنتی 90 (iBT) با خداقل نمره 21 در هر مهارت
آزمون آیلتس : حداقل نمره 6.5
آزمون پی تی ای : حداقل نمره 60 در هر مهارت
آزمون دولینگو : حداقل نمره 115 در هر مهارت

بهترین دانشگاه های کانادا
بهترین دانشگاه های کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن اپلای بهترین دانشگاه های کانادا برای گرفتن بورسیه و همچنین خدمات نگارش استادی پلن و درخواست ویزای تحصیلی کانادا را تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با واتس اپ دفتر کانادا 0400 424 514 001 در تماس باشند.

 

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *