تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


راهنمای سفر, معرفی رستوران

بهترین رستوران های بندرعباس + آدرس و توضیحات 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در میان تمامی زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاص و خارق‌العاده موجود در بزرگ‌ترین بندر ایران، یعنی بندر عباس می‌توانید جاذبه‌های متفاوت دیگری را نیز تجربه کنید. بندرعباس به غذاهای لذیذ و جنوبی معروف است و توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. فکرش را کنید که راهی این شهر باعظمت شوید و پس از طی کردن مسیری طولانی، از غذاهای بی‌نظیر و ماهی‌های موجود در این شهر امتحان نکنید. تعداد بهترین رستوران‌ های بندرعباس زیاد است و شما نمی‌توانید در عرض یک الی دو روز از همه آن‌ها بهره ببرید. اصلی‌ترین دلیل معروفیت رستوران‌ های بندرعباس، استفاده از مواد غذایی تازه است و بدون شک می‌توانید با غذایی باکیفیت و لذیذ روبه‌رو شوید.

معرفی بهترین رستوران های بندرعباس

در ابتدا باید بدانید که دو نوع متفاوت از رستوران‌ها در بندرعباس وجود دارند. برخی از آنها مدرن و لوکس هستند و توانسته‌اند با ارائه خدمات مختلف و باکیفیت، حرفی برای گفتن داشته باشند. برخی دیگر نیز در فضاهای باز و کنار ساحل هستند که می‌توانند قابی دل‌انگیز و بی‌همتا را به شما تقدیم نمایند. تنوع رستوران‌ های مدرن موجود در این شهر بالا است و منو غذایی آنها معمولا هم غذاهای سنتی و هم غذاهای بین‌المللی را شامل می‌شود. یکی از خاص‌ترین گزینه‌هایی که می‌توانید در میان بهترین رستوران‌ های بندرعباس ببنید، دیزاین خلاقانه و هوشمدانه آنها است.

بهترین رستوران های بندرعباسرستوران بادگیران بندرعباس

اگر تمایل دارید تا با شریک زندگی خود یا دوستان پایه و پرشور به رستورانی با دیزاین و طراحی متفاوت بروید، رستوران بادیگران بهترین انتخاب برای شما است. ذائقه غذایی هر فرد متفاوت است و برخی غذاهای سنتی و برخی دیگر تمایل به میل غذای مدرن دارند. در رستوران بادگیران با تنوع بسیار زیادی از غذاها روبه‌رو می‌شوید که بدون نگرانی می‌توانید به ذائقه خود پاسخ مثبت دهید. در این مجموعه شکیل آب‌نمایی وجود دارد که توانسته فضا را متفاوت کند و باعث بالا رفتن جذابیت محیط شود. در کنار غذا اصلی می‌توانید از دسرها و پیش‌غذاهای وسوسه‌گر و شور‌انگیز موجود در یکی از بهترین رستوران‌ های بندرعباس بهره ببرید. یکی از بهترین اتفاقاتی که در رستوران بادگیران می‌افتد، اجرای موسیقی زنده است که باعث می‌شود در محیطی آرام و دل‌انگیز غذای دریایی و جنوبی خود را میل کنید.

  • آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه

رستوران امپراطور بندرعباس

در رستوران امپراطور بندرعباس می‌توانید هم از فضای آرامش‌بخش داخل استفاده کنید و هم می‌توانید به فضای باز طراحی شده مراجعه کنید. در فضای باز رستوران می‌توانید غذایی باکیفیت را میل کنید و از نوازش باد و وجود نسیم خنک نهایت لذت را ببرید. در منوی این رستوران می‌توانید هم غذاهای سنتی و هم غذاهای مدرن را شاهد باشید؛ همچنین منوی مبنی بر انواع نوشیدنی وجود دارد که به صورت گرم و هم به صورت سرد ارائه می‌شوند. خوشبختانه در کنار طراحی و دیزاین لوکسی که دارد، تنوع غذایی بالای آن باعث می‌شود تا بتوانید با خیالی آسوده این رستوران را مقصد خود قرار دهید. یکی از معروف‌ترین غذاهای موجود در رستوران امپراطور، قلیه ماهی است که شما را با طعمی بهشتی روبه‌رو می‌سازد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • آدرس: بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر

بهترین رستوران های بندرعباسرستوران هایدا بندرعباس

در میان بهترین رستوران‌ های بندرعباس بدون شک رستوران هایدا نیز قرار دارد. رستوران هایدا به غذاهای دریایی و جنوبی معروف است و توانسته حرف‌های بسیاری برای بازگو کردن داشته باشد. بدون شک پس از میل کردن غذاهای این رستوران، طعم آن‌ها تا مدت‌ها زیر دندان شما باقی می‌ماند. بدانید که تنها غذاهای جنوبی در لیست رستوران هایدا نیست و می‌توانید غذاهای سنتی باکیفیتی را میل کنید. یکی از دلایلی که باعث شده رستوران هایدا بتواند بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را طبخ کند، نزدیکی این رستوران به بازار ماهی فروشان است. در واقع مسئولین رستوران به صورت روزانه مواد اولیه مورد نیاز را تهیه می‌کنند و همین موضوع باعث بالا رفتن کیفیت و ارائه طعمی بی‌نظیر است.

  • آدرس: بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی فروشان

بهترین رستوران های بندرعباسرستوران هتل هما بندرعباس

هتل هما در کنار ارائه خدمات اقامتی عالی به مسافران، رستوران بسیار باکیفیتی دارد که توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. اگر در این هتل اقامت دارید پس می‌توانید از رستوران موجود لذت ببرید؛ اما نگران نباشید، اگر از مسافرانی هستید که تمایل دارید تنها یک وعده را در آنجا میل کنید، می‌توانید راهی هتل شوید و از رستوران هتل هما بهره ببرید. رستوران موجود در این هتل گنجایش 300 نفر را دارد و با دکوراسیون دل‌انگیزی که دارد می‌تواند خاطره‌ای خوش را در ذهن شما به ثبت برساند.

شاید به دنبال این باشید تا بدانید؛ چرا رستوران هتل هما جزو بهترین رستوران‌ های بندرعباس قرار دارد؟ طبخ اصولی و بی‌نظیر شیشلیک در این رستوران باعث شده تا گردشگران و مسافران این رستوران را مقصد خود قرار دهند و از طعم و بافت گوشت شیشلیک نهایت لذت را ببرند. در کنار این غذای رویایی، می‌توان به اجرای موسیقی زنده و پرسنل بسیار متشخص و کاربلد اشاره داشت که همگی این‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا بتوانید وعده‌ای تکرارنشدنی را در رستوران هما تجربه کنید.

  • آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما بندرعباس

رستوران هتل هرمز بندرعباس

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های بندرعباس، در هتل هرمز قرار دارد که با طراحی آرامش‌بخش و همچنین فضایی جمع‌وجور توانسته رستورانی عالی برای شکم‌گردی باشد. ظرفیت این رستوران تنها 150 نفر است و شما می‌توانید در فضای باز رستوران از جمع دوستانه و خانوادگی خود در کنار هوای دل‌انگیز جنوب بهره ببرید و خاطره زیبایی برای خود به ثبت برسانید. در منوی رستوران هتل هرمز می‌توانید هم غذاهای سنتی و هم مدرن را شاهد باشید تا با سلیقه خود بتوانید گزینه‌ای عالی را انتخاب کنید.

  • آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام خمینی، میدان انقلاب، هتل هرمز بندرعباس

بهترین رستوران های بندرعباسباغ نخل بندرعباس

اگر به جنوب کشور سفر کنید قطعا کپرهای حصیری را خواهید دید. این کپرهای حصیری می‌توانند فضایی بسیار سنتی و شکیل را ایجاد کنند و باعث خاص بودن محیط می‌گردند. در رستوران باغ نخل بندرعباس وجود کپرهای حصیری باعث شده تا بتوانید حسی تازه و جدید را تجربه کنید و خاطره‌ای زیبا را برای خود و خانواده ایجاد کنید. این حصیرها برای شب‌های بندرعباس و خنکای موجود بهترین انتخاب است. وجود موسیقی زنده، تنوع غذایی بالا، ارائه غذاهایی لذیذ و مرغوب، وجود فضایی روباز، وجود پرنسل بسیار متشخص و… عواملی هستند که باعث می‌شود مسافران به حضور در این رستوران ترغیب و وسوسه شوند.

  • آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، میدان انقلاب، هتل هرمز

رستوران ستاره جنوب بندرعباس

یکی از جذاب‌ترین اتفاقاتی که در سفر برای هر فردی می‌افتد، میل غذایی مرغوب و دل‌انگیز پس از خرید است. رستوران ستاره جنوب در یک مجتمع خرید بزرگ قرار دارد که شما را هم به خرید و هم به میل غذای جنوبی دعوت می‌کند. در رستوران ستاره جنوب علاوه‌بر رستوران سنتی، شما می‌توانید از کافی‌شاپ و رستوران مدرن نیز بهره ببرید. چشیدن نوشیدنی خنک آن هم با دیزاینی خلاقانه می‌تواند خستگی شما را از تن بیرون کند و روز را برای شما تکیل نماید.

  • آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار ساحلی، مجتمع ستاره جنوب

بهترین رستوران های بندرعباسرستوران سامکو بندرعباس

اگر می‌خواهید به رستوران بی‌رقیب در زمینه غذاهای دریایی بروید، رستوران سامگو را از دست ندهید. در این رستوران ماهی کبابی سرآمد تمامی غذاها است و می‌توانید طعمی تکرارنشدنی را تجربه کنید. گوشت لذیذ و نرمی که بافتی پنبه‌ای دارد را می‌توانید در این رستوران میل کنید. یکی از خاص‌ترین گزینه‌ها در این رستوران، وجود تنوع بالا در سس‌ها است که می‌توانید با ماهی کباب یا هر غذایی سرو کنید و تجربه‌ای متفاوت را داشته باشید. برخی از مسافران از حجم کم غذای این مجموعه شکایت می‌کنند که بدون شک با هما میزان کم هم می‌توانید طعمی بهشتی را تجربه کنید.

  • آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی

رستوران داریوش بندرعباس

در میان این همه رستوران باکیفیت و مرغوب، حیف است که به رستوران داریوش نپردازیم و جای آن خالی باشد. در این رستوران بااصالت که یکی از بهترین رستوران‌ های بندرعباس به‌حساب می‌آید، می‌توانید روی تخت‌های چوبی موجود بنشینید و از فضای سنتی و ظروف سفالی، گیاهان شاداب و هوای مطبوع سرزنده شوید. روی دیوارهای رستوران عکس‌های قدیمی و وسایل تزئینی بسیاری وجود دارد که برخاص بودن محیط افزوده‌اند.

شما می‌توانید پس از سفارش غذا، چرخی در رستوران داریوش بزنید و از وسایل قدیمی و لوکس موجود در مجموعه بازدید کنید. زمانی که منو رستوران را باز کنید با تنوع بی‌نظیری از غذاهای سنتی و جنوبی روبه‌رو می‌شوید. بدون شک پس از حضور در رستوران داریوش، غذایی را امتحان می‌کنید که تا به حال در خواب خود هم آن را ندیده‌اید. شما پس از میل غذا می‌توانید به ساحل خلیج فارس بروید و قدمی بزنید و از چشم‌انداز بی‌نظیر روبه‌روی خود بهره ببرید.

  • آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی، جنب هتل داریوش

رستوران روباز زرون بندرعباس

آلاچیق‌های موجود در رستوران روباز زرون که نور خورشید را از پنجره‌های خود به داخل هدایت می‌کنند و وجود صدای خش‌خش برگ درختان ریخته شده روی زمین و وزش باد، محیطی دل‌انگیز را ایجاد کرده‌اند که می‌تواند روزی متفاوت را برای گردشگران فراهم آورند. در رستوران زرون می‌توانید از طبیعت لذت ببرید و غذایی لذیذ و وسوسه‌ برانگیز را تست کنید. وجود انواع کباب، غذاهای دریایی، انواع خورشت، دسر و سالاد و… مورادی هستند که می‌توانند برای شکم‌گردی بهترین انتخاب باشند. تماشای طبیعت روح‌نواز و میل غذایی خوش رنگ‌ولعاب در کنار خانواده، خاطره‌ای خوش را در ذهن به ثبت می‌رساند.

  • آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، ابتدای بلوار راه آهن، باغ زرون

بهترین رستوران های بندرعباسسخن پایانی

بندرعباس همیشه یکی از مقاصد محبوب در میان گردشگران و مسافران است و این محبوبیت دلایل بسیاری دارد. یکی از اصلی‌ترین دلیل، وجود رستوران‌ هایی بسیار باکیفیت است که باعث می‌شود بتوانید خاطره‌سازی و شکم‌گردی کنید. لیست بهترین رستوران‌ های بندرعباس بسیار گسترده است و می‌توان به رستوران روباز زرون، ستاره جنوب، باغ نخل، رستوران هتل هما و… اشاره داشت. تنوع غذایی ارائه شده در این رستوران‌ها بسیار است و شما می‌توانید غذاهای دریایی و جنوبی بی‌نظیری را در آن‌ها میل کنید. دیزاین و طراحی رستوران‌ها خلاقانه است تا بتوانید روزی متفاوت را سپری کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

4 دیدگاه

  1. خرید فلزیاب

    به به

  2. فروش فلزیاب

    like

  3. قوی ترین فلزیاب

    خیلی خوبه

  4. بهترین فلزیاب

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *